Mitäs mä pistin? Kuuntelen nääs Piipiisiitä ni en kuullu.Timppa pisti hyvän. :alppu:
Mitäs mä pistin? Kuuntelen nääs Piipiisiitä ni en kuullu.Timppa pisti hyvän. :alppu:
Osku ja Eki pohti ääneen että on se mukava kun katsojille näytetään uusintoja kisan ekasta puoliskosta johon Pulkkinen totesi että ruvetkaa nyt selostamaan niin voi onnistuakin kun on tilanteet jo tiedossa. :alppu:Mitäs mä pistin? Kuuntelen nääs Piipiisiitä ni en kuullu.
Joo, te voisitte selostaa tapahtumat uudestaa niin kaikki menisi oikein. (lähetys näyttää koostetta tapahtumista) :thumbup:Timppa pisti hyvän. :alppu:
Ei hemmetti. Mitäs Osku tuohon?Osku ja Eki pohti ääneen että on se mukava kun katsojille näytetään uusintoja kisan ekasta puoliskosta johon Pulkkinen totesi että ruvetkaa nyt selostamaan niin voi onnistuakin kun on tilanteet jo tiedossa. :alppu:
Siinä ne höhötti kuorossa. :alppu:Ei hemmetti. Mitäs Osku tuohon?
Hehheh, jep, herrat on jo liian vanhoja ja hitaita, niin on hyväkin, että kisaa näytetään uuestaan... Onnistuu ainakin se selostusOsku ja Eki pohti ääneen että on se mukava kun katsojille näytetään uusintoja kisan ekasta puoliskosta johon Pulkkinen totesi että ruvetkaa nyt selostamaan niin voi onnistuakin kun on tilanteet jo tiedossa. :alppu:
En minä kyllä kategorisesti lähtisi Hamiltonin ohituksia rumiksi syyttämään. Jos ovi on auki, kuten Massalla Monacossa, sinne se auto on paiskattava. Nyt sitä ovea ei todellakaan ollut siellä, minne Hamilton yritti mennä.Näissä tilanteissa Hamilton pelaa sen varaan että muut eivät halua kolaroida, hänen tyylinsä on "MINÄ tulen ohi tai sitten rytisee".
Tai paskallaKimi olis syömäs jo jätskii:ahem: