ata haluaa nähdä suoraa lähetystä ilmaiseksi vaikkei MTV:llä ole mitään velvoitteita sitä näyttää tälläisissa tilanteissa MTV3-kanavalla.Miten olisi pitänyt? Itse jos alkaisin sieltä kisaa katsella niin en pitäisi jos alkaisi kierroksesta 25. Vai ymmärsinkö jotakin väärin?
Se onkin niin upeaa saada jälkilähetys 1/3 osasta kilpailua, kun vaihtoehtona olisi nähdä loput kisasta suorana.Niimpä, eikös kyseessä olekin jälilähetys.
Ei kun kyllä mä ihan Maxilta maksettuna katson...ata haluaa nähdä suoraa lähetystä ilmaiseksi vaikkei MTV:llä ole mitään velvoitteita sitä näyttää tälläisissa tilanteissa MTV3-kanavalla.
Kaikkien urheilulähetysten suora lähettäminen maksaa. Maltaita. Jos minä olisin herra maikkari, niin en todella edes harkitsisi kisan näyttämistä livenä vapaalla kanavalla.Se onkin niin upeaa saada jälkilähetys 1/3 osasta kilpailua, kun vaihtoehtona olisi nähdä loput kisasta suorana.
Aikataulusta myöhässä olleita harjoituksiakin ovat näyttäneet suorana jälkilähetyksien paikalla, joten tuo tuskin mahdotonta olisi.Kaikkien urheilulähetysten suora lähettäminen maksaa. Maltaita. Jos minä olisin herra maikkari, niin en todella edes harkitsisi kisan näyttämistä livenä vapaalla kanavalla.
Toki - jos herroilla on tietoa sopimusteknisistä yksityiskohdista...?
Millonkas on harjoitukset olleet myöhässä?Aikataulusta myöhässä olleita harjoituksiakin ovat näyttäneet suorana jälkilähetyksien paikalla, joten tuo tuskin mahdotonta olisi.
2h kello oli pausella kisan keskeytyksen ajan.Ajetaanko tää loppuun? Mites 2h aikaraja joka on mennyt ajat sitten?