Powered by Honda, The Power of Smoking DreamsMaranelloRed sanoi:Nuo savuthan on kohta mersun luokkaa. Ei kaukaa liippa.
Kieltämättä, hauskinta/surullisinta tuossa on että Hondan ensi kauden moottori on tuossa, toivottavasti saavat asiat järjestykseen, hieman huonolta tosin näyttää. Ironista kyllä ilmeisesti maailman suurimmalle moottorivalmistajalle tuo luotettavan ja tehokkaan V8 moottorin valmistaminen on mahdottomuus :nope:Rusina sanoi:Todella kauan kesti tuokin Davidsonin moottori
Mitä voi odottaa kun autossa on Hondan uusi melko testaamaton moottori kun ei nuo vanhemmatkaan ole luotettavia.. no arvokasta testiaikaahan tuossa tuhrittiin.azai sanoi:Kieltämättä, hauskinta/surullisinta tuossa on että Hondan ensi kauden moottori on tuossa, toivottavasti saavat asiat järjestykseen, hieman huonolta tosin näyttää. Ironista kyllä ilmeisesti maailman suurimmalle moottorivalmistajalle tuo luotettavan ja tehokkaan V8 moottorin valmistaminen on mahdottomuus :nope:
No enpä osta enää Hondan moottoreillla varustetuita laitteita, vaikka mielessä olisi CBR 600 moottoripyörä, taidan päätyä Yamahan R6:seen
Mjoo, korkeintaan ehkä parempi maine kestävyydessä, tuskin McLaren-Mercedekselläkään halutaan muistella enää vanhoja epäluotettavia berrylium-eksoottiset-aineet mutantti V10 koneita verrattuna huomattavasti luotettavampaan V8 koneeseen.Rusina sanoi:Mitä voi odottaa kun autossa on Hondan uusi melko testaamaton moottori kun ei nuo vanhemmatkaan ole luotettavia.. no arvokasta testiaikaahan tuossa tuhrittiin.
Toisaalta ei Hondalla ole paljoa voitettavaa tai menetettävää. Kuljettajien pisteissä ei ole mitään merkittävää saavutettavissa eikä varsinkaan valmistajien sarjassa.
Eikös ne berylium koneet olleet ihan kelpo vehkeitä. Ongelmat alkoivat kun tuli berylium-kielto.azai sanoi:Mjoo, korkeintaan ehkä parempi maine kestävyydessä, tuskin McLaren-Mercedekselläkään halutaan muistella enää vanhoja epäluotettavia berrylium-eksoottiset-aineet mutantti V10 koneita verrattuna huomattavasti luotettavampaan V8 koneeseen.
Lähinnä tuota hain että aika pitkän tappion mersu sai berylium kiellosta kun moottorit jouduttiin käytännöllisesti katsoen suunnittelemaan uudelleen, nyt V8-moottoreissa on kuitenkin lähdetty samalta viivalta ja todellinen potentiaali luotettavuudesta näkyy nyt, eli asiat olisi voinut paremmin mennä aikanaan ellei Ferrari olisi FIA:lle kannellut berylium asiasta, mutta tämä on niitä jos-jos juttuja joita ei kannata käsitellä enää, koska sillä ei ole mitään merkitystä, paras voitti silloin.tsinivuo sanoi:Eikös ne berylium koneet olleet ihan kelpo vehkeitä. Ongelmat alkoivat kun tuli berylium-kielto.
Tuohan on kuin Stewart vuonna 1997!Joni sanoi:
:alppu:
Kuinkahan likellä tuo on paikkaa jossa Coulthardilla Mercedes sanoi työsopimuksensa irti GP:ssä 1998?Joni sanoi:
:alppu:
Tää on offtopic mutta..azai sanoi:Lähinnä tuota hain että aika pitkän tappion mersu sai berylium kiellosta kun moottorit jouduttiin käytännöllisesti katsoen suunnittelemaan uudelleen, nyt V8-moottoreissa on kuitenkin lähdetty samalta viivalta ja todellinen potentiaali luotettavuudesta näkyy nyt, eli asiat olisi voinut paremmin mennä aikanaan ellei Ferrari olisi FIA:lle kannellut berylium asiasta, mutta tämä on niitä jos-jos juttuja joita ei kannata käsitellä enää, koska sillä ei ole mitään merkitystä, paras voitti silloin.