Formula 1 Vapaan liveseuranta

Örfil

Guest
Ihan hyvinhän tämä meni. 1. ja 2. rivissä omat miehet. Kimi jäi vähän turhan paljon kärjestä?
 

Örfil

Guest
Kas :confused: periskummallista :eek:

Mulla taasen ei ja siis koko viime kauden tuolta katselin. Kaikki mahdolliset cookietkin siivoilen joka päivä, joten mitään rekistöröä en ole tehnyt, jota en nyt muistaisi. Lienee selain/laitekohtainen asia?

Harmi, tuo toimii pöytäkoneella ja win10:llä hyvin.
 

Örfil

Guest
Kokeiles piruuttaan logata jollain höpömailiosoitteella tuonne.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Onkohan tuo Content can't be played ihan aito ilmoitus, vai ovela klikkauksia keräävää mainoskikkare ... ?
 

Örfil

Guest
Se on kikare, mutta senhän jo tiesitkin.

Ja hyvä huomio durdilta: koitappa vaan sulkea tuo ilmoitus.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Onkohan tuo Content can't be played ihan aito ilmoitus, vai ovela klikkauksia keräävää mainoskikkare ... ?
Vaikuttaa olevan juuri tällainen, mutta sitä ei saa pädissä pois, ei suljetuksi, eikä lähetystä näkymään. Sulkemisyritykset johtaa uudelleenohjauksiin, joiden jälkeen tulee ilmoitus, että laitteessasi on vaarallinen pöpö, jonka saa pois täyttämällä kaikki tiedot oheiseen lomakkeeseen.
 

Örfil

Guest
Mulla on selaimena Opera, joka blokkaa kaikki tuollaiset mainosjutut pois. Tässä voi olla yksi osaselitys sille, että tämä toimii. Tosin viime vuonna katselin Firefoxilla, jossa oli adblock.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Mihin minun olisi pitänyt suorittaa maksu tuon katsomisesta? Sivusto tarjoaa kisat ilmaiseksi, pitäisikö silti maksaa maikkarille jokin moraalinen maksu kisojen katsomisesta?
Kunnon kristityt ei tuollaisia rikollisten sivuja katsele. Jos kymmenen käskyä kirjoitettaisiin tällä vuosikymmenellä, siellä varmasti kiellettäisiin epävirallisten striimien katsominen ja incognito-ikkunalla sanomalehtien lukeminen.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Olen äärimmäisen tyytyväinen Juuselan suoritukseen. Kaivaa tietoa pikkutalleistakin ja yrittää luoda vähän laajemman kuvan tapahtumista, kuin vain siitä, miten suomalaiset nyt pärjäävät.

Toki heitti harjoituksissa mm. "maailman kallein ruohonleikkuri" -heiton, mutta lienee tehnyt tuon ihan tarkoituksella. Ei salaile joissakin asioissa tietämättömyyttään vaan kysyy asiantuntijoilta ja kuuntelee sitten ja oppii.

Mainoa selostaja ja aivan helvetinmainen parannus näihin Tomi Tuomisiin ja kumppaneihinsa, jotka näyttävät ja kuulostavat kaikki saatana samalta ihmiseltä.

http://yle.fi/urheilu/3-8911737
 

Örfil

Guest
Laitoin jumalalle whatsappiviestin tästä striimijubasta, odotetaan päätöstä.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Cmore toimi chromecastilla ihan hyvin. Harmi ettei vielä ole smart-tv äppsiä saatavilla. Juusela ei ärsyttänyt ihan älyttömästi eli huomattava parannus, mutta kausi on pitkä ja vielä ehtii. "maailman kallein ruohonleikkuri"-läppä oli kyllä hieman rasittava. Olin toivonut että tuollaisesta paskasta olisi jo päästy eroon.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Cmore toimi chromecastilla ihan hyvin. Harmi ettei vielä ole smart-tv äppsiä saatavilla. Juusela ei ärsyttänyt ihan älyttömästi eli huomattava parannus, mutta kausi on pitkä ja vielä ehtii. "maailman kallein ruohonleikkuri"-läppä oli kyllä hieman rasittava. Olin toivonut että tuollaisesta paskasta olisi jo päästy eroon.
Kumpikohan loppuu aiemmin,tuo 'maailman kallein ruohonleikkuri' vai forumilla 'kirveet kaivoon' tai 'torille'?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Kumpikohan loppuu aiemmin,tuo 'maailman kallein ruohonleikkuri' vai forumilla 'kirveet kaivoon' tai 'torille'?
Torille ja kirveet kaivoon on enemmänkin satiiria kuin paskaa kliseistä läppää jota nuo selostajat viljelee.
 
Ylös