Formula 1 Vapaan liveseuranta

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Toivo elää, kun kerran Molokin jaksaa uskoa.

Vuoden 2013 lopulla lasketteluonnettomuudessa vakavasta loukkaantuneen formulalegendan tilasta ei ole tiedotettu vuosiin, mutta läheisten ihmisten kommenttien perusteella se ei ole järin rohkaiseva.

Di Montezemololla ja Schumacherilla oli läheiset suhteet saksalaisen Ferrari-aikakaudella. Entinen F1-pomo jaksaa yhä uskoa näkevänsä ystävänsä vielä jonain päivänä jalkeilla terveenä.

- Tuntien hänen voimansa unelmoin hänen palaavan pian joukkoomme, di Montezemolo toivoi Corriere dello Sportin mukaan.

Di Montezemolo toimi Ferrarin johdossa vuodet 1991-2014. Schumacher ajoi hänen alaisuudessaan 11 kautta ja voitti viisi maailmanmestaruutta.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Toisellekin entiselle Benetton-kuskille ja onnettomuudessa myös olleelle paluusuunnitelmia radalle.

Kokenut moottoriurheilija Jyrki Järvilehto ajaa tulevana kesänä kartingin SM-sarjassa.

F1-urallaan JJ Lehto -nimellä ajanut Järvilehto osallistuu SM-kartingin KZ2-luokkaan. Kilpailukalenterissa on neljä kisaviikonloppua, joista ensimmäinen ajetaan Vantaalla toukokuun lopussa.

Järvilehto, 51, taustoitti ratkaisuaan palata kilparadoille Tulosruudun haastattelussa.

– Edelleen on bensaa suonissa, Järvilehto hymyilee.

– Se on uusi maailma. Se on se luokka, josta olen itsekin aloittanut 6-vuotiaana, niin kuin kaikki muutkin. Sieltä ne tähdet aina tulee. Tämä on minulle enemmänkin sellainen haaste, kun puhutaan yli viisikymppisestä kaverista juniorien joukossa. Uskon, että löydän vielä vauhtia, mutta nuorempia ei pitäisi pystyä enää haastamaan, koska sieltä tulee ne tulevaisuuden tähdet ja heidän pitäisi ehdottomasti olla parempia kuin minä, Järvilehto perustelee.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Oioioi, suomalainen mestarismies toisen mestarismiehen poika rupeaa sirkusalalle. Jonklööri tai trapetsitaiteilija voisivat sopia hyvin.:ahem:

Rosberg vihjaa paluusta F1-sirkukseen - rooli vielä avoin
Nico Rosberg ei malta pysyä pois GP-otsikoista.

Nico Rosberg on nauttinut elämästään oloneuvoksena.

Viimeiseksi hallitseva maailmanmestari on väläytellyt mahdollisuutta palata täysipäiväiseen F1-duuniin. Toki hän ei enää havittele GP-voittoja - ainakaan kuskina.

- Paluu kuljettajaksi on täysin poissuljettu vaihtoehto. Luonnollisesti tässä on nyt luvassa vähän outoja hetkiä kuten ensimmäisen TV-osakilpailun katsominen. Olen yhä lajin suuri fani, Rosberg sanoi Sport Bild -lehdelle.

Mutta väläytettäessä mahdollisuutta että juniori ottaisi joskus tallipäällikön hommat hoitaakseen, Rosberg väläyttää vaalean vihreää valoa.

- En sano ainakaan ”ei”, kaikki on mahdollista.
- Mutta juuri nyt olen ensisijaisesti kiinnostunut erilaisista avustustöistä lasten ja vähäosaisten parissa. Se on minulle tärkeää.

Rosberg kasvoi F1-perheessä. Hänen suurin lapsuussankarinsa oman isänsä lisäksi oli tietenkin Mika Häkkinen, joka kävi usein kotona kylässä. Häkkinen on sittemmin kunnostautunut esimerkiksi Valtteri Bottaksen manageritroikassa.

- Sekin on vaihtoehto. Yksi esimerkki olisi auttaa muita kuskeja heidän matkallaan menestykseen managerina tai neuvonantajana. Juuri nyt olen kiitollinen, vaikka elämäni muuttui täysin lopetettuani F1-uran. Seurasin sydämeni ääntä, Rosberg päätti.

JANNE PALOMÄKI
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Joku voisi jo perustaa F1-puolelle ennakkoketjun, niin pääsisi kirjoittamaan, jotta Alonso hyytyy ja Ferrari menee kovaa.
 

Örfil

Guest
Ohoh, etsin 5 minuuttia aamun vapaiden harjoitusten tuloksia, mutta tänäänhän on torstai :eek:
 

Örfil

Guest
En väheksyisi Tapanin nopeutta. Muinainen LP:kin tiesi miehen kyvykkyyden asfaltilla.
 

Koiruus

Well-known member
Liittynyt
17.9.2009
Viestit
973
Sijainti
Tampere
Olipas huolestuttavan iso ero Hamiltonin ja Bottaksen välillä. Toivottavasti se oli vaan reenitulos.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Olipas huolestuttavan iso ero Hamiltonin ja Bottaksen välillä. Toivottavasti se oli vaan reenitulos.
Bottas puoli sekuntia Hamiltonia perässä ja Ferrarit eivät ehdi Mersujen eivätkä edes Red Bullien vauhtiin. Kirveet kaivoon.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kausi taputeltu. Hamilton mestari, Vettel voittaa silloin tällöin ja suomalaiset soittavat kakkosviuluja.
 
Ylös