Formula-aiheiset fanisivut

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Voitais kerätä tänne formuloihin liittyviä sivulinkkejä. Jos tällänen jo on nii sit ei muutaku modit poistaa tän kunhan on ensin tullu tarpeeks v*ttuiluu ettenks viitti tarkistaa sataa sivuu ennen meen postaan tällast :p

No täs on mun kyhäelmä:

http://www.stopandgof1.blogspot.com/

Kerään sinne hauskoi f1 juttui, kuvii ym.
 

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
Voitais kerätä tänne formuloihin liittyviä sivulinkkejä. Jos tällänen jo on nii sit ei muutaku modit poistaa tän kunhan on ensin tullu tarpeeks v*ttuiluu ettenks viitti tarkistaa sataa sivuu ennen meen postaan tällast :p

No täs on mun kyhäelmä:

http://www.stopandgof1.blogspot.com/

Kerään sinne hauskoi f1 juttui, kuvii ym.
Loistava!

Kiitos Saara, lisäsin sen heti kirjanmerkkeihin ;)
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Haa, kiitti Nicole :)

IceManFani, noi screenshotit linkkiosiossa on tosi hienot.

Onpas kiva kun on uus kone eikä ja keksit toimii et pääsee taas postaamaan!
 

Forzacupika!

apina
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
1010
Onks tää tyttöjen ketju? Forssan Kubica jää taka-alalle seuraamaan :ahem::thumbup: :alppu:
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Kyl tähän saa pojatkin osallistuu :tongue: Olis itse asias aika suotavaa kun meit tyttöjä ei täältä kovin montaa löydy...
 

azly

Well-known member
Liittynyt
21.1.2009
Viestit
1443
Kyl tähän saa pojatkin osallistuu :tongue: Olis itse asias aika suotavaa kun meit tyttöjä ei täältä kovin montaa löydy...
kyllä sitä blogin pystytystä on meikäläinenki pohtinu, mutta eipä mulla juuri mitään sanottavaa taida olla.
 

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
Onks tää tyttöjen ketju? Forssan Kubica jää taka-alalle seuraamaan :ahem::thumbup: :alppu:
Se olisi ehkä hyvä idea, niinkuin Saara sanoi, täällä ei paljon tyttöjä ole ja tytöillä olisi ah niin paljon sanottavaa ja toisivat erilaista näkökulmaa, nais-näkökulmaa ;)

Enkä tarkoita sillä välttämättä kuolaamista ;)

Joten kundit, löytyykö meillekin tilaa?
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Yritän aina pitää jutun aiheessa mutta heti tuli kuolaamiseen liittyvä juttu mieleen: ainoa kuski johon olen ikinä ollut ihastunut näiden 10 vuoden aikana on Alonso. Se muuttui vihasuhteesta toiselle asteelle 2006 Brasilian kisan jälkee, olin silloin Espanjassa, liekö vaikuttanut. Kimi on kuitenkin aina se ykköskuski.

Pitäiskö alottaa tyttöjen topic... Mitäs sanot Nicole? :)
 

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
Yritän aina pitää jutun aiheessa mutta heti tuli kuolaamiseen liittyvä juttu mieleen: ainoa kuski johon olen ikinä ollut ihastunut näiden 10 vuoden aikana on Alonso. Se muuttui vihasuhteesta toiselle asteelle 2006 Brasilian kisan jälkee, olin silloin Espanjassa, liekö vaikuttanut. Kimi on kuitenkin aina se ykköskuski.

Pitäiskö alottaa tyttöjen topic... Mitäs sanot Nicole? :)
Oi, tyttöjen topic - olen ehdottomasti mukana Saara ;)

Ja samaa maata ollaan, Kimi ykköskuski mutta Alonso tulee kakkosena! Ja Alonso on komea mies ;)

Espanjassa 2006??? Siellä mahtoi olla tunnelma aika katossa, en yhtään ihmettele ;)
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Espanjassa 2006??? Siellä mahtoi olla tunnelma aika katossa, en yhtään ihmettele ;)
Itsekin olin juuri 2006 finaalin aikaan Espanjassa (Teneriffalla). Ei nyt mitään suurempia karnevaaleja kadulla näkynyt Alonson voitettua mestaruuden, mutta jonkinlaista vipinää kuitenkin.
 

Nicole

Well-known member
Liittynyt
15.6.2008
Viestit
744
Itsekin olin juuri 2006 finaalin aikaan Espanjassa (Teneriffalla). Ei nyt mitään suurempia karnevaaleja kadulla näkynyt Alonson voitettua mestaruuden, mutta jonkinlaista vipinää kuitenkin.
Kyllä Alonso taisi saada kansan sekaisin siellä. Eikö se ole enemmän MotoGP'stä kiinnostunut kansa? Muistelen kuulleeni, että joku kävi kymmmenen vuotta sitten Espanjassa GP'n aikaan eikä meinannut millään löytää baaria, joka olisi pitänyt formulakanavaa auki. Meni yli tunti ennenkuin löysi sellaisen.

Tänä päivänä varmaan ihan erilaista.

Saara, voitko sinä luoda topicin meille tytöille tänne formula-vapaaseen osaan?
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Silloin Brasilia06 kisan aikana olin vielä Schumin puolella mut muistaakseni tiistaina aloin miettiä että ei tää nyt niin paha juttu olekaan :)
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Silloin Brasilia06 kisan aikana olin vielä Schumin puolella mut muistaakseni tiistaina aloin miettiä että ei tää nyt niin paha juttu olekaan :)
Itse olin Alonso-fani 2005-kauden suunnilleen puoliväliin asti. Ylimielisyyden ja ruikutuksen astuessa kehiin kanntaus Alonsoa kohtaan alkoi äkkiä hiipumaan ja nykyisin Alonso on inhokkikuljettajani. Viime kaudella Alonso oli tosin siedettävä, mutta edelleen kannatukseni häntä kohtaan on nollassa :eek:
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Se on jännää miten käsitykset muuttuu
 
Ylös