Formulamanageri?

jukkis

Well-known member
Liittynyt
18.2.1999
Viestit
3181
Viime kaudella oli Forumilla oma alasarja www.f1manager.com :ssa. Samaa voisi jatkaa tälläkin kaudella, MUTTA:
sivua pyörittää nykyään Hollannin RTL, ja ainakin meikäläisen hollannin kielen taito on hiukan heikko. Englannin kielistä sivustoa en tuolta ainakaan vielä ole löytänyt.

Tiedättekö muita hyviä managerisivuja?
 

Targa

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
1681
Sijainti
Espoo
Eikös ne enkkusivut tulleet viimeksikin vasta kauden kynnyksellä. Tosin mulle on sama kuka sen järjestää, jos hyvä löytyy muualtakin. :)
 

jukkis

Well-known member
Liittynyt
18.2.1999
Viestit
3181
http://www.cabledudes.nl vaikuttaa ihan asialliselta mun mielestä. Pistelasku on vähän erilainen, eikä voi valita erikseen moottoria ja tallia vaan pitää ottaa yksi yhteinen paketti.

Jos tuo f1manger ei tule englanniksi parissa viikossa, niin tuonne voisi sitten tehdä subleaguen Forumille.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Jep, tein tiimin nimeltä F1-Misa tonne http://www.cabledudes.nl

Ja kokoonpano on seuraava:
1. Kuski: Trulli
2. Kuski: Fisico
Auto: Renault
Renkaat: Michelin
Bitbabe: No 1

Tällä kokoonpanolla pitäis tulla tasaisesti pisteitä, ehkä, mut tuskin ihan kärkeen pääsee!
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Multa loppu rahat heti alkuunsa :)

Team Gere

<small>[ 13-02-2002, 12:09: Message edited by: Jere1983 ]</small>
 

jukkis

Well-known member
Liittynyt
18.2.1999
Viestit
3181
Tein sittenkin tuon subleaguen jo nyt tuonne http://www.cabledudes.nl niin kaikki halukkaat voi liittyä vapaasti silloin kuin huvittaa.

Liittäkäätte tallinne subleagueen nimeltä "F1-Forum". Salasana on "mattopesula", kumpikin ilman lainausmerkkejä luonnollisesti.
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Muutin hieman tiimiä, kun se vielä on mahdollista!

Nyt kokoonpano on seuraava:
1. Giancarlo Fisichella
2. Felipe Massa
Auto: McLaren
Renkaat: Michelin
Varikkotypy: No 1
Logo: McLaren

Kyllähän tällä passaa jo pyrkiä hyville sijoituksille!
 

Santtu

Well-known member
Liittynyt
12.12.2000
Viestit
217
Sijainti
hki
formula1.com -sivuilla on ihan hyvä fantasy-game.
 

Mr Cale

Enormous Member
Liittynyt
23.5.2000
Viestit
1016
Sijainti
Espoo
Muuttivat pistelaskusysteemiä tuolla cabledudesissa. Tais mennä tiimi uusiks...
 

JiiPee

Well-known member
Liittynyt
27.9.1999
Viestit
290
Sijainti
Napapiiri
...eikä sovi unohtaa: www.f1grandprixmanager.com

Supreme-liigahan oli f1-forum, login sama ja salasana mattopesula. Classic taisi olla forum, 2002 ja 2002(?)

No, jos nuo ei toimi niin faktat löytyy jostain foorumilta, en jaksa etsiä nyt...
 

petri99

Well-known member
Liittynyt
16.10.2000
Viestit
438
JiiPee, näyttää olevan teillä liiga täynnä :(

"Sorry but You unable to join this league. "

<small>[ 07-03-2002, 02:10: Message edited by: petri99 ]</small>
 

KiMika

Well-known member
Liittynyt
12.9.2001
Viestit
290
Sijainti
No sieltäpä justiinsa
Tuolla Supremessa on kyllä tiimejä, joilla ei kukaan pelaa... Liigan luonut voisi poistaa sieltä NoName-tallit, niin sellaiset jotka pelaa aktiivisesti voisivat vielä liittyä.
 

JiiPee

Well-known member
Liittynyt
27.9.1999
Viestit
290
Sijainti
Napapiiri
KiMika:
Tuolla Supremessa on kyllä tiimejä, joilla ei kukaan pelaa... Liigan luonut voisi poistaa sieltä NoName-tallit, niin sellaiset jotka pelaa aktiivisesti voisivat vielä liittyä.
KiMika puhuu astiaa. Tässä vaiheessa herää vain kysymys, että kuka tämän liigan perustikaan..?
 

petri99

Well-known member
Liittynyt
16.10.2000
Viestit
438
Olen yhden liigan "pomo" ja semmonen asia siellä liigan asetuksissa että joko liiga on "Open" ja sillon voi kuka tahansa tulla mukaan, automaattisesti (tarkottaa että admin siellä sivulla laittaa pelaajat semmosiin liigoihin mukaan jotka ovat auki) ilman koodeja, tai sit liiga on "Close" ja avataan vaikka sillon ku joku haluaa täältä foorumilta mukaan. Ja viestin vois esimerkiks laittaa vaikka tänne.
Mä oon tehnyt silleen että kaikki jotka ovat "NONAME" lentää ulos ku säännöt on että pitää olla oma nimi tiimillä (mun säännöt:D)
 
Ylös