Mulle tuli sama, mut lähti toimimaan kun otin fmana tiedostosta properties -> compatibility -> "Run this program as an administrator" kohtaan ruksi.Run time erro '399' tulee kun koitan pelata. Asensin nuo kaikki linkin takaa löytyvät jutut, mutta siltikään ei toimi.
No perhana, sehän toimi. DLL:t piti asentaa, mutta sen jälkeen hörähti tulille, hyvä hyväKaipa sitä voisi nyt vaikka Winellä koittaaa... :wink:
Joo, mulla alkoi heti toimimaan, kun kirjauduin sisään adminina. Ihan hauskalta vaikuttava peli.Vai on tekeleestäni innostuttu taas keskustelemaan :thumbup:
Muutama vinkki tuohon käynnistymiseen.
1) Varmaan tarvii XP:ssä/Vistassa/Seiskassa admin oikeudet. 98:lla winukalla aikoinaan koodasin.
2) Käyttöjärjestelmän kieliasetuksien pitäisi olla ilmeisesti suomalaiset. Tällaista on ainakin raportoitu. "Mene ohjauspaneeliin -> Aluekohtaiset- ja kieliasetukset -> sitten valitsen siitä kielilistasta suomen"
Linux-toimivuudesta en osaa nyt sanoa, vaikka en Microsoftin kuraa ole enää aikoihin käyttänyt. Ei ole tullut testattua toimivuutta Winellä, saattaa toimia tai jättää toimimatta.
Itekin olen aikoinaan satoja kausia pelannut ja kyllähän pelissä puutteensa on. Keskeytyksiä tulee (nykymittapuun mukaan) liikaa. Kannattanee pelata niin, että tekoäly on pirteimmillään ja säätää muut asetukset sitten oman osaamisen mukaan. Koskaan en vaikeimmilla asetuksilla mestaruutta voittanut, mutta ei se kuitenkaan mahdotonta ole.
Kaipa sitä voisi nyt vaikka Winellä koittaaa... :wink:
Sama kävi itselleni. Pakko olla bugi, ei ne tuulitunnelit parissa vuodessa romahda / vanhene. Eikä koko pelissä ole dokumentaatiota aiheesta.Tässä tuli sellainen eteen, että rakensin tuulitunnelin ja pari kautta myöhemmin se vaan katosi siitä listasta, eli olisi pitänyt rakentaa uusiksi, joku bugi?
Katoaa jollei voita mestaruutta, palaa takaisin jos voittaa.. Näin ainakin minullaSama kävi itselleni. Pakko olla bugi, ei ne tuulitunnelit parissa vuodessa romahda / vanhene. Eikä koko pelissä ole dokumentaatiota aiheesta.
No sitten siinä on bugi joka tapauksessa koska voitin molemmat mestaruudet ja silti lähti tunneliKatoaa jollei voita mestaruutta, palaa takaisin jos voittaa.. Näin ainakin minulla
Ekaa kertaa kuulen tästä ongelmasta, mutta bugihan tuo sitten on kyllä. Ei sen tunnelin pitäisi koskaan kadota. Voipi tuon tallennustiedostoon käydä editoimassa takaisin - jos sitä sinne on tallennettu. Melkein veikkaisin, että ongelma on juurikin siinä, että sen statusta ei tallenneta minnekään, jolloin ainoastaan muistidebuggerilla sen takaisin itselleen saa pelin sammuttamisen jälkeen.Sama kävi itselleni. Pakko olla bugi, ei ne tuulitunnelit parissa vuodessa romahda / vanhene. Eikä koko pelissä ole dokumentaatiota aiheesta.