trotwood sanoi:
Mitähän tämä nyt sitten tarkoittaa? :doubtful:
Maikkarin Spotti-sivuilta löytyy ohjelmakartta huhtikuun alkuun saakka ja sieltä on näkyvissä ainakin Australian GP:n aikataulu ilmaispuolella.
Tämä löytyi
tästä ketjusta aiemmin:
mmjj sanoi:
Keräsin lähetysajat tähän:
PERJANTAI
Formula 1 vapaat harjoitukset 20.25-21.00
Formula 1 -studio 22.30-22.35
Formula 1: vapaat harjoitukset (2.es.) 00.50-01.25
LAUANTAI
Formula 1: Aika-ajot 11.00-12.10
Formula 1: Aika-ajot (2. es.) 23.50-00.20
SUNNUNTAI
Formula 1: osakilpailu 10.45-11.55
Formula 1 -studio 11.55-12.10
Formula 1 -studio 19.15-19.30
Formula 1: osakilpailu (2.es.) 00.10-02.20
Huomattavaa: Kisat käydään suorina lähetyksinä varhain aamusta Suomen aikaa. Sunnuntai-iltaa sotkee eduskuntavaalien tulosilta. Seuraavalla viikolla ei tulee mitään F1-lähetyksiä, ei maanantaiaamunakaan.
Etsin oikean linkin, mistä ohjelmakartta löytyy, kun tuo lainauksen linkki (poistin sen tästä) ei näyttänyt enää toimivan:
http://www.spotti.mtv3.fi/servlet/amulet?template=mtv3_kevat2007/ohjelmakartta/koko_ohjelmakartta_index.html&selectedweek=11
Tietysti tähän voi tulla vielä muutoksia, mutta uskoisin niiden olevan vain 5-10 minuutin heittoja suuntaan tai toiseen. Euroopan kisoissa varmasti noudatetaan GP:n koosteessa varmaakin klo 18-19 -aikataulua ja GP tulisi kokonaisuudessaan su-ma -yönä.
Olihan tämä Kyllösen tuleminen ilmaispuolen selostajaksi lievä yllätys, uskoin, että hänet olisi nimitetty MAX-kanavan selostajaksi. Loppujen lopuksi minulle on aivan sama, kuka F1:ä selostaa, itse laji on minulle tärkeämpi kuin selostustiimi. Olen joka tapauksessa vielä kahden vaiheilla MAXin hankinnassa, katsotaan sitten maaliskuussa, kun kauden alku lähestyy.
Juzo sanoi:
On varmaan jännittävät fiilikset Kyllösen selostuksessa kun kisan tulokset on ollut tiedossa jo monta tuntia.
Voisiko olla mahdollista, että Kyllönen ja Mustakari selostaisivat aika-ajot ja GP:t silloin kuin ne kisataan, mutta niistä editoidaan sitten se tunnin kooste. Toisaalta samalla vaivalla Saari kommentaattoreineen voisi hoitaa MAXin ja MTV3:n lähetykset, mutta mistä minä kanavajohdon aivoituksia tajuaisin... :idea: