Formulat maikkarilla

mihy

Active member
Liittynyt
21.3.2004
Viestit
31
Jacobus sanoi:
EDIT: Tuli vaan mieleen, jos Nova radioi kisat kokonaisuudessaan
Joo hei, juo tosta: :alppu: Novalta ei kyllä mitään kisoja suorana tule, se on täysin varma nakki. Jos olet kanavalle joskus eksynyt, niin Novan ohjelmisto koostuu mainoksista, biiseistä ja parin minuutin inserteistä ja mainoksista. Siellä ei tuntikausia varata millekään formulan pörinälle. "GP-starttikin" tarkoittaa mitä todennäköisemmin juurikin starttia, ei koko kisaa.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
paskanmarja sanoi:
Toisekseen, miksi nämä "tekijänoikeussyyt" tuodaan esille juuri nyt? Esim Ruotsin TV4:stä on vuosikausia pystynyt seuraamaan kisoja kaapelissa. Ja RTL:kin ymmärtääkseni lähetti vielä viime kaudella. Vai yritättekö kertoa että nämä kaksi kanavaa ovat aikaisempina vuosina maksaneet Suomenkin lähetysoikeuksista? Tuskinpa.
Maikkari lähetti kisat suorana pääkanavallaan. Saksan- tai ruotsinkielinen selostus ei ollut Maikkarille kummoinenkaan uhka. Veikkaan, ettei Maikkari tästä syystä ole aiemmin maksanut yksinoikeudesta. Nyt kun MTV3:n oma lähetys muuttuu maksulliseksi ja digiboksit alentavat maksukanavakynnystä yleisesti, uhka on todellisempi. Ehkä F1-oikeuksien hinta tästäkin syystä oli huomattavasti entistä korkeampi.
 

Jacobus

Well-known member
Liittynyt
25.5.2006
Viestit
439
mihy sanoi:
Joo hei, juo tosta: :alppu: Novalta ei kyllä mitään kisoja suorana tule, se on täysin varma nakki. Jos olet kanavalle joskus eksynyt, niin Novan ohjelmisto koostuu mainoksista, biiseistä ja parin minuutin inserteistä ja mainoksista. Siellä ei tuntikausia varata millekään formulan pörinälle. "GP-starttikin" tarkoittaa mitä todennäköisemmin juurikin starttia, ei koko kisaa.
Tätä minäkin epäilen, kunhan heittelen ilmaan kaikenlaisia skenaarioita :idea: . Jos ei ole MTV:n kanavapakettia tai katso kisoja netistä, en laskisi ainakaan Novan varaan F1:n seuraamisia. Minulla tosin ei ole tämän suhteen ongelmaa, kun kanavapaketti on hankittu ja kausi voi minun puolestani alkaa!
 

DaSilva

In Memories
Liittynyt
17.1.2007
Viestit
593
Sijainti
Madonna di Campiglio
paskanmarja sanoi:
Oskari Saariko siellä aukoo päätään?

Väitätkö ettei esim. Allen/Brundle ole parempia kuin Saari/Mustakari? Ihan oikeasti? Haha.

Se on tasan tarkkaan niin että jos ei homma toimi niin silloin valitetaan. Dorka.:cool:
Word.
 

Krikke

Yleinen höntsäilijä
Liittynyt
25.1.2006
Viestit
755
Sijainti
Selostuskopin katossa
mtv3.fi sanoi:
Jyrki Järvilehto F1-tiimin tuorein vahvistus

MTV3-kanavalla nähtävissä Australian GP- ja aika-ajolähetyksissä ovat äänessä Matti Kyllönen ja Jyrki Järvilehto. Järvilehto on yksi viidestä suomalaisesta F1-kisan palkintokorokkeelle yltäneestä kuljettajasta. Hän liittyy MTV3:n F1-tiimiin yhden kauden tauon jälkeen ja vuorottelee MTV3-kanavan kommentaattorina Erkki Mustakarin kanssa. MTV3 MAX -kanavalla Formula 1:n GP:t ja aika-ajot selostaa Oskari Saari. Australiassa hänen kommentaattorinaan toimii Mustakari ja myöhemmissä kisoissa vuoden 1982 maailmanmestari Keke Rosberg sekä ensimmäisenä suomalaisena Ferrarin F1-kisakuljettajana ajanut Mika Salo. Vapaiden harjoitusten tapahtumia selostavat Timo Pulkkinen ja Erkki Mustakari.

Kuumaan formulatunnelmaan pääsee mukaan myös muutoinkin kuin televisiokanavien välityksellä. Kisatapahtumia voi seurata suorana myös MTV3:n nettisivuilla ja mobiilipalvelu Handyssa. Kilpailujen kohokohdat ja esimerkiksi suomalaishaastattelut ovat myös katsottavissa netissä ja kännykässä.

Formula ykkösten lisäksi MTV3 MAX -kanavalla nähdään myöhemmin kaudella suorat lähetykset GP 2 sarjan aika-ajoista ja lauantain sekä sunnuntain kisastarteista. Eikä vauhti tähän pääty - myös vakioautojen Porsche Supercupia seurataan GP- viikonloppuina. Formula 1 Studio -lähetyksissä otetaan suorat yhteydet varikkoalueelle, joten viikonlopun mielenkiintoisimmat hetket välitetään takuuvarmasti kotisohville. Lisäksi mittavassa oheisohjelmistossa esitellään F1-maailman taustoja, henkilöitä, tekniikkaa ja historiaa.
Näin se homma etenee... :D
 

vmjs

Well-known member
Liittynyt
9.7.2003
Viestit
903
MTV3 MAX -kanavalla Formula 1:n GP:t ja aika-ajot selostaa Oskari Saari. Australiassa hänen kommentaattorinaan toimii Mustakari.
:jaska:

Ei helewetti.... Ei näin, ei todellakaan näin.
 

poko

Well-known member
Liittynyt
17.4.2005
Viestit
1231
JJ / Kyltsi kaksikko pieksee Saaren ja Ekin mennen tullen :ahem:

Tyytyväinen olen päätökseeni olla ostamatta kanavapakettia :alppu:
 

Metanolman

Well-known member
Liittynyt
12.10.2005
Viestit
548
Sijainti
Lappeenranta
Ei ole Kyltsin ja Saaren selostukset suoraan verrannolisia. Olen ainakin ymmärtänyt, että Matti selostaa koosteet, ei koko kisaa. Jos näin on, Hän katsoo ensin kisan ja sitten selostaa "nauhalle". (luulisin)

Saaren taasen täytyy reagoida kuvan persuteella tapahtumiin, kun ei ole käsikirjoitusta. Kyllä Oskari parantaa koko ajan, turha itkeä jokaisesta "virheestä"!
 

Beza

Well-known member
Liittynyt
31.1.2007
Viestit
142
Ihan totta, miten voi luulla, että Kyllönen selostaisi noi kisat spoilattuna? Lyön vaikka mistä vetoa, että selostaa suorana nauhalle. Ei varmasti Kyllönen rupeaisi jälkikäteen selostamaan, varsinkin kun on tunnettu huudostaan ja muusta, mistä illuusio menee varmasti, jos Kyltsi tietää mitä tapahtuu.
 

vmt

Well-known member
Liittynyt
31.1.2001
Viestit
177
Sijainti
Helsinki
mh_84 sanoi:
Soitin juuri sinne. Aiko kattoo, että voisiko lähettää päivitys-signaalin ja käski pitää MAXn tai Juniorin päällä iltaan asti. Toivottavasti alkaa toimiin.

Hyvä kuulla, että en ole ainoa.. :eek:
Hyvä kuulla toisaalta myös, etten minkään ole ainoa. Mutta kertoo myös siitä, että PlusTV:llä homma ei pelaa. Olen itse alunperin MTV3+:n asiakas. Rekisteröin korttini ja tein jatkotilauksen 28.2. Kas kumma kun mitään ei sitten nyt tässä näkynytkään, kun ajattelin katsoa vähän ennen harjoituksia. Onneksi asiakaspalvelu on nyt ekan kisan aikana auki myöhempään. Piti siis äsken soittaa sinne. Yllätys yllätys kun koko jatkotilaustani ei oltu rekisteröity lainkaan heidän järjestelmiinsä. Minulla on kuitenkin tilauksen yhteydessä tulostamani kuitti sekä palvelusopimus, jossa on omat tietoni. Ihmettelin tätä. Piti sitten tehdä se uusiksi siinä puhuessa. Tiedä millon alkaa sitten näkyä, kun ei ainakaan vielä näy. Noh, harjoitukset vasta olis tulossa, joten toivon mukaan aika-ajoissa viimeistään näkyisi. Mutta kyllähän nyt tilatun palvelun pitää voida olettaa toimivan.
 

mh_84

Well-known member
Liittynyt
13.5.2005
Viestit
930
vmt sanoi:
Hyvä kuulla toisaalta myös, etten minkään ole ainoa. Mutta kertoo myös siitä, että PlusTV:llä homma ei pelaa. Olen itse alunperin MTV3+:n asiakas. Rekisteröin korttini ja tein jatkotilauksen 28.2. Kas kumma kun mitään ei sitten nyt tässä näkynytkään, kun ajattelin katsoa vähän ennen harjoituksia. Onneksi asiakaspalvelu on nyt ekan kisan aikana auki myöhempään. Piti siis äsken soittaa sinne. Yllätys yllätys kun koko jatkotilaustani ei oltu rekisteröity lainkaan heidän järjestelmiinsä. Minulla on kuitenkin tilauksen yhteydessä tulostamani kuitti sekä palvelusopimus, jossa on omat tietoni. Ihmettelin tätä. Piti sitten tehdä se uusiksi siinä puhuessa. Tiedä millon alkaa sitten näkyä, kun ei ainakaan vielä näy. Noh, harjoitukset vasta olis tulossa, joten toivon mukaan aika-ajoissa viimeistään näkyisi. Mutta kyllähän nyt tilatun palvelun pitää voida olettaa toimivan.
Hauskintahan tässä oli, että minä vasta tämän kuun alussa hommasin tuon PlusTV:n, eli ei pitäisi jatkotilauksista olla huolta, niin en ymmärrä miksi yhtäkkiä ei toiminut. Mahdollisesti vastaanotin ei ollut saanut päivityssignaalia koska valikkoja selaillessa huomasin kortin statuksen näyttävän "28.2.2007 - 14.3.2007" joten luulen että liittyy jotenkin kortin päivityssignaaliin. En kyllä täysin ymmärrä tuota tekniikkaa kortin toiminnan takana.

Aluksi luulin sen vain olevan minun tyyppillistä "Kimimäistä tuuriani", mutta enpä ollutkaan ainoa :cool:
 

vmt

Well-known member
Liittynyt
31.1.2001
Viestit
177
Sijainti
Helsinki
Suorastaan loistavaa, että kortti alkoi pelata juuri kun F1-lähetys alkoi :)
 

L4z!

Well-known member
Liittynyt
27.7.2006
Viestit
874
Kaksi turvenuijaa selostamassa Formuloiden harjoituksia.

Justiin sano toinen dorka, että siinäkin mielessä erikoinen viikonloppu, että jo torstaina ajetaan. AIKAERO V_TUN MAIKKARIN IDIOOTTI!

Yhtä vakuuttavaa kuin Antti Haajanen selostamassa alppihiihtoa.

Voi nyyh tätä onnetonta meininkiä. Hieno tarjonta ja panostus kuorrutettuna TODELLA huonoilla selostajilla.
 

Jackal

Well-known member
Liittynyt
16.3.2007
Viestit
192
L4z! sanoi:
Kaksi turvenuijaa selostamassa Formuloiden harjoituksia.

Justiin sano toinen dorka, että siinäkin mielessä erikoinen viikonloppu, että jo torstaina ajetaan. AIKAERO V_TUN MAIKKARIN IDIOOTTI!

Yhtä vakuuttavaa kuin Antti Haajanen selostamassa alppihiihtoa.

Voi nyyh tätä onnetonta meininkiä. Hieno tarjonta ja panostus kuorrutettuna TODELLA huonoilla selostajilla.
Tuli kyllä mieleen että tästäkö tosiaan maksetaan 9,90€ kuussa :nope:
 

L4z!

Well-known member
Liittynyt
27.7.2006
Viestit
874
No kyllä tää tarjonta on kuitenkin hintaansa nähden hyvä. Tää vois vaan olla paljon parempi uusien selostajien myötä. Itse en ruikuta, kun katon rallit ja top gearit maxilta.

Voin silti maksavana asiakkaana antaa palautetta. PAREMMAT SELOSTAJAT.
 

Jackal

Well-known member
Liittynyt
16.3.2007
Viestit
192
Huomasin just että tulee odotettua mainoksia jotta pääsis tupakille :D
 
Ylös