Formulat maikkarilla

mmjj

Tavallinen katsoja
Liittynyt
30.7.2003
Viestit
423
Sijainti
Helsinki
Te, jotka katsoitte kisan Maxilta, oletteko tyytyväisiä? Onko se kymmenen euron arvoinen paketti?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
mmjj sanoi:
Te, jotka katsoitte kisan Maxilta, oletteko tyytyväisiä? Onko se kymmenen euron arvoinen paketti?

Pakettiahan ei tietenkään edes myydä/osteta muiden ohjelmien takia.
Vain ja ainoastaan formulat on se ohjelma, miksi tuo paketti ostetaan :jaska: :jaska: :jaska:
 

mmjj

Tavallinen katsoja
Liittynyt
30.7.2003
Viestit
423
Sijainti
Helsinki
Tarkoitinkin, että oliko se niin hyvä F1-paketti, että siitä voi sen 10 euroa maksaa?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
mmjj sanoi:
Tarkoitinkin, että oliko se niin hyvä F1-paketti, että siitä voi sen 10 euroa maksaa?
Minä en ainakaan maksanut sitä 10 euroa pelkästään formuloiden takia. En varmaan olisi edes hankkinut sitä, jos se olisi ollut samanlainen, kun edellisvuonna, ettei MTV3+ kanavalta muuta tullutkaan kuin formulat.

Muuten kyllä kanava paketti tuli hankittua, tuleehan sieltä lähestulkoon enemmän katsottavaa kuin tavalliselta Maikkarin kanavalta.
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Joo pistäkää jokainen palautetta tonne mtv3:lle. Aivan käsittämätöntä maksavan asiakkaan silmään kusemista. Jos sama meno jatkuu malesiassa, niin saatanpa ihan soittaa Karhuvaaralle ja sanoa pari valittua sanaa.
 

E. Tuhero

Well-known member
Liittynyt
30.10.2000
Viestit
1911
Sijainti
Tampere
mmjj sanoi:
Tarkoitinkin, että oliko se niin hyvä F1-paketti, että siitä voi sen 10 euroa maksaa?
Kun vaihtoehdot on vähissä niin kyllä tuo ainakin vielä tuntuu siedettävältä hinnalta... Kunhan eivät toista viime kisan lopun mainoskatkoilua! :|

Itselleni tuo paketti on sama kuin kaikki vklopun ajot suorina katkoitta... Muu F1 tarjonta ei vakuuta, perinteistä tyhjänpäiväistä Sasha-studiota ja muuta sinivalkoista sontaa.
Niin, ja minkään muun takia en pakettia ostanut kuin F1:sten.
 

Janne A.

Well-known member
Liittynyt
13.2.2006
Viestit
541
Sijainti
Mäntsälä
Ottaako muita kupoliin toi Maxi-puolen sika sika kipeen ärsyttävät passeli ,sonera-hidastettu auto mainokset, mitkä tulevat noin 7 kertaa yhdellä katkolla?.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Teemu sanoi:
Parin vuoden päästä kun tarpeeksi monella on maksupaketti niin varmaankin pikku hiljaa mainokset palaavat taas kisan keskellekin.
Hieman logiikkaa, kiitos. Mitä enemmän tilaajia -> sitä enemmän rahaa -> sitä vähemmän tarvetta mainoksille.
mmjj sanoi:
Te, jotka katsoitte kisan Maxilta, oletteko tyytyväisiä? Onko se kymmenen euron arvoinen paketti?
MAXin F1-lähetykset vastaavat sitä mitä oletinkin niiden olevan, joten kyllä, olen tyytyväinen. Varsinaisesti se "kympin arvoisuus" ostopäätökseni kannalta täytyy vasta GP2-kauden alkaessa. Onhan paketista tullut vähän muutakin katsottua (hyvin vähän tosin), mutta muu ohjelmisto ei ollut vaikuttavassa roolissa hankitapäätöstä tehdessäni. Kanavapaketti oli minulle luonnollinen jatkumo taannoiselle F1+-paketille.

Itseäni eivät ohjelmasponsorit häiritse. Voisi olla, että ilman niitä paketti olisi kalliimpi. Kisa päättyy minun kannaltani ruutulippuun. Palkintojenjaolla ja Lehdistötilaisuudella ei ole minulle kovin suurta merkitystä.
 

tpt

Active member
Liittynyt
15.8.2006
Viestit
41
Sijainti
Vaajakoski
WebSlave sanoi:
Kanavapaketti oli minulle luonnollinen jatkumo taannoiselle F1+-paketille.

Itseäni eivät ohjelmasponsorit häiritse. Voisi olla, että ilman niitä paketti olisi kalliimpi. Kisa päättyy minun kannaltani ruutulippuun. Palkintojenjaolla ja Lehdistötilaisuudella ei ole minulle kovin suurta merkitystä.
Täysin samat fiilikset, paketti vastannut odotuksia täysin. Ja ostopäätös oli selvä jo kun maksullisuudesta ilmoitettiin.
 

kessel

Well-known member
Liittynyt
13.1.2001
Viestit
1575
Sijainti
Tampere
WebSlave sanoi:
Hieman logiikkaa, kiitos. Mitä enemmän tilaajia -> sitä enemmän rahaa -> sitä vähemmän tarvetta mainoksille.
"sitä enemmän rahaa" katsojamäärän kautta on kuitenkin vähemmän kun "niin paljon rahaa kuin mahdollista" mainoksien/sponsorien kautta. Mainoksien määrää sitten hinataan niin ylös ettei kipukynnys suurimmalla osalla katsojia aivan ylity...

WebSlave sanoi:
Kisa päättyy minun kannaltani ruutulippuun. Palkintojenjaolla ja Lehdistötilaisuudella ei ole minulle kovin suurta merkitystä.
Itselleni noiden merkitys on melko suuri. Kisan/palkintojenjaon/lehdistötilaisuuden välissä pyörivien sponsorien mainoksien sijaan olisi asiallista katsoa vaikka tunnelmia tallihenkilökunnan ja yleisön parissa taustamikki päällä
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Katsojatilastoja Australian GP:stä

Finnpanelin mukaan viimevuotisella suoralla lähetyksellä oli katsojia:
602 000
http://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/2006/13/mtv3.html

Tämänvuotisella jälkilähetyksellä:
667 000
http://www.finnpanel.fi/tulokset/tv/vko/viimeisin/mtv3.html

Ehkä hieman hämmästyttävää tulosta selittävät inhimillisempi lähetysaika, kiinnostavampi kauden alku ja MTV3+:n siirtyminen maksulliseksi MAXiksi. Viime vuonnahan kaapelikortin tai MTV3:n kortin (antenniverkossa) omistajat näkivät kisat plussan puolelta ilman mainoskatkoja, joten varmaankin moni kisan myös siltä puolelta katsoi. Näitä katsojia ei noissa tilastoissa (ymmärtääkseni) huomioida.
 

hhanhi

Hei vaan kaikki :)
Liittynyt
8.1.2005
Viestit
234
Sijainti
Oolu
Näyttääkö Max muuten näitä täytesarjoja kisaviikonloppuina jahka niitä ajetaan? Voisi katsoa vaikka Porscheja.
 

Jere1983

Well-known member
Liittynyt
11.3.2001
Viestit
2972
Sijainti
lpR/Hyvinkää
Archtur sanoi:
"Matti Kyllösen paluu MTV3-kanavan formulaselostajaksi sai katsojilta lämpimän vastaanoton. Siitä kertovat muun muassa kanavan koostelähetysten erittäin korkeat katsojaluvut vaalipäivästä huolimatta."
Loistavaa päättelyä :D
Matin selostukseen tuli kypsyttyä aivan totaalisesti jo kymmenen minuutin jälkeen. Vissiin aika oli kullannut muistot koska odotukset oli aika korkealla. Onko muuten jossain tietoa siitä kuka tai ketkä selostaa GP2 ja Porschet?
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Mähän oon koko ajan sanonu, että kun katsoo jonkun vanhan Masan selostaman kisan nauhalta, niin eipä oo tullu ikävä. Missä on ne kaikki Masa-fanit nyt? Niitähän oli pilvin pimein vielä talvella ennen kauden alkua.

No, katsoin tuon jälkilähetyksenkin osittain kun halusin verrata selostajia, ja erityisesti halusin kuulla onko JJ:llä mitään sanottavaa. Ei se Masa nyt ihan katastrofi sentään ollut, mutta tunnetta puuttuu. Saarella on nykyään enemmän tunnetta mukana kuin Kyltsillä. JJ oli pettymys, mutta ehkä se siitä taas ajan myötä. Aiemmin olen pitänyt JJ:n kommentoinnista.
 

Goula

Flying Finn
Liittynyt
21.10.2006
Viestit
70
Calvin sanoi:
Mähän oon koko ajan sanonu, että kun katsoo jonkun vanhan Masan selostaman kisan nauhalta, niin eipä oo tullu ikävä. Missä on ne kaikki Masa-fanit nyt? Niitähän oli pilvin pimein vielä talvella ennen kauden alkua.

No, katsoin tuon jälkilähetyksenkin osittain kun halusin verrata selostajia, ja erityisesti halusin kuulla onko JJ:llä mitään sanottavaa. Ei se Masa nyt ihan katastrofi sentään ollut, mutta tunnetta puuttuu. Saarella on nykyään enemmän tunnetta mukana kuin Kyltsillä. JJ oli pettymys, mutta ehkä se siitä taas ajan myötä. Aiemmin olen pitänyt JJ:n kommentoinnista.
Täälä on edelleen yksi. Kisan katsom MAX:lta suorana ja vielä koosteena Matin takia. :ahem:
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Nopeesti tuli vilkastua masan ja zeizein selostuksia ja kyllähän se ihan hirveetä oli. Matti veti tasan tappavalla äänellä ihan kuin olis uutisia lukenu. Ei siinä kyllä ollu mitään tolkkua. Fakta pitosuutta en pysty kommentoimaan mutta mieluummin mä kyl oskua kuuntelen kun nykystä masaa... vielä kun JJ:nkin on aina ollu sellanen rauhallinen puhuja niin kaks sellasta nyt sit niin moro...
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9270
Jere1983 sanoi:
Onko muuten jossain tietoa siitä kuka tai ketkä selostaa GP2 ja Porschet?
Muistaakseni Timo Pulkkinen. Ja kausihan alkaa Bahrainista.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Mitäs täällä Järvilehdosta valitetaan? Zeizei oli hyvässä vedossa mitä nyt vähän Maikkarin koosteroskaa vilkaisin. Edelleenkin paras suomalainen F1-kommentaattori :thumbup:
 
Ylös