Mulla on parempi ehdotus. Kaikki lähtee kotikaupungeistaan ja jokainen menee MINNE MENEE. Best trip ever!Tehdäänkö sillain, että jokainen lähtee kotikaupungistaan?
Olishan se nyt aika erikoista mennä Tukholmaan ja olla lähtemäti kotoota.
Jaha, landepaukkuja ei laivalle huolitaTehdäänkö sillain, että jokainen lähtee kotikaupungistaan?
Tehdäänkö sillain, että jokainen lähtee kotikaupungistaan?
Vielä tulee se kaunis päivä kun tämä läppä, elikkäs kavereiden kesken läpändeeri aukenee suurelle yleisölle ja kaikki nauravat vatsalihaksensa kipeiksi ja paskat housuunsa.Jaha, landepaukkuja ei laivalle huolita
:doubtful:Tehdäänkö sillain, että jokainen lähtee kotikaupungistaan?
Jos tuo tsunami tulee Islantiin saakka, niin voit matkustaa: Aallon harjalla.:doubtful:
Ilmottakaa mulle ajankohta, ni lahden pari paivaa aiemmin seilailemaan.
Se oliskin mielenkiintoista. Tulisikohan Pohjois-Amerikan vai Euraasian yli? Ainakaan jälkimmäisessä tapauksessa ei tarttis enää risteilyistä murehtia.Jos tuo tsunami tulee Islantiin saakka, niin voit matkustaa: Aallon harjalla.
Sit alkaa olemaan hätä kädessä jos molempien.Se oliskin mielenkiintoista. Tulisikohan Pohjois-Amerikan vai Euraasian yli? Ainakaan jälkimmäisessä tapauksessa ei tarttis enää risteilyistä murehtia.
Kyllä ja minulla on muiden tyttöjen kanssa ihan oma hytti.Hyttijärjestelythän oli jo mietitty. Puhis tulee hyttiini lastensänkyyn.
Mulle yläpeti!Kyllä ja minulla on muiden tyttöjen kanssa ihan oma hytti.
Uskoisin että monelle sattuu tuolla reissulla vastaava "mikä maa, mikä valuutta" -niminen ilmiö.Sisävesiristeilylle Tampereelta ja herätys Tukholmasta. Se olisi hienoa se.
Mäkin, ja sama juttu jos lupa kotoa heltiää, koska *Hitler*Kaippa sitä voisi. Jos raha ja vaimo antavat luvan.