Forum-risteily Tukholmaan kesällä

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tota.. jos fiiniysastetta määritellään matkaan lähtijöiden fiiniyden mukaan yhteensopivaksi, niin troolari lie lähimpänä oikeaa alustyyppiä..

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Siispä siihen loman ajalle ne vihreät osuu, pari keltaista ihan kiusaksi.
Tää olikin etiäinen, ne nimenomaiset keltaset muuttu just punasiksi..

Lievästi ja nätisti sanottuna kyrpiinnyyttää, ei toikin aiheen kannalta koska ei varmaan just sillon oltu lähdössäkään, mutta mie olin lähdössä kyllä kesälomalle heti siinä perjantaina. Enpä lähdekään, vaan viidakkoon vielä kolmeksi päiväksi.. vittu joo, sano vatanen.

Estate

Well-known member
Koskas tää risteilyn ajankohta nyt sitten olikaan? Joko se on lyöty lukkoon?
No mä olen nyt tota 5.8. ehdottanut, eikä täällä kukaan näytä hirveästi vastaan vääntävän.

Koska Mitykin meinasi, että saisi tuon perjantain vapaaksi ja siten pääsisi tuona päivänä mukaan, ehdotan, että lyödään 5.8. lukkoon. Parhaassa tapauksessa joku muukin vielä voisi samalla tavalla tulla (tai pääkaupunkiseutulainen, joka on päivätöissä, ehtii varmaan perjantaina töiden jälkeenkin lähteä).

Yhtiöiden sisäisissä perushinnoissaa ei ihan hirveää eroa näyttäisi olevan oli sitten viikonloppu tai arki. Su-ke-lähdöille toki saisi jotain lahjakortteja tms. kulutettua.

Katsoin nyt, että Viking Linelle saisi B4-hytin tuolle 5.8. lähdölle aikaisen varaajan etuna klubikortilla 110 eurolla. Jos neljä henkeä löytyy hyttiin, ei kovin kalliiksi siis tule. Siljalla aikaisen varaajan alennuksella näkyisi 5.8. C4-hytille tulevan hinnaksi 234 euroa. Siljallakin joku klubikortti on, mutta se on maksullinen enkä omista selaista.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Kyllä tuo 5-7.8 minulle kelpaa. Vahvistan osallistumiseni kuitenkin lähempänä ajankohtaa, kun tiedän että riittääkö rahat ja onko miulla mitään muuta menoa noihin aikoihin. Eli ehdollisena edelleen mukana. :thumbup: Todennäköisesti onnistuu, mutta ilmoitan sitten myöhemmin.

Pitäisikö sopia joku deadline vahvistuksille, että ei käy porukalle kusisesti jos iso osa sakkia peruukin viime hetkellä?

Estate

Well-known member
Pitäisikö sopia joku deadline vahvistuksille, että ei käy porukalle kusisesti jos iso osa sakkia peruukin viime hetkellä?
Joo. Tai voidaan sopia, että tiettynä ajankohtana varataan hytit (jos porukka ei halua kukin varata pelkästään itselleen omaa hyttiä) ja maksetaan ne. Tulemaan ketään ei toki voi pakottaa. :)

Nuo mainitsemani tarjoushinnatkin edellyttävät sellaista noin kolme-neljä viikkoa ennen maksamista.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Joo niinhän se vois tehdä. Tällöin pääsisi porukkaa myös viime hetkellä mukaan, jos vaan on valmis maksamaan hytistään enempi sitten.

Estate

Well-known member
Tällöin pääsisi porukkaa myös viime hetkellä mukaan, jos vaan on valmis maksamaan hytistään enempi sitten.
Juu, tietysti se mahdollisuus on, jos laivaa ei ihan loppuun myydä. :p

Ei tämän ole tarkoitus olla mikään suljettu tapahtuma, saa ihan vapaasti minun ohitseni varata itselleen reissun. :) Kunhan nyt sovitaan, millä laivalla mennään, ettei toiset ole Viikkarilla ja toiset Siljalla.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Mukana kuin peräpukama. Lomaviikko, eli ei rajoitteita. Paitsi tietysti taloudelliset, eli asetun lähtökohtaisesti halvemman vaihtoehdon kannalle.

Ei tietenkään tarkoita kuitenkaan sitä että hylkään tarjouksen suoralta kädeltä jos kansa päättää jonkun kalliimman puolesta. Tarkastellaan sitä sitten..

Estate

Well-known member
Toivottavasti kukaan miespuolinen ei loukkaannu, mutta ajattelimme tyttöjen (minä, Thyella ja Mity) kanssa ottaa ihan vain tyttöhytin.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Lähden mikäli mulle löytyy Keisariluokan kattohuoneisto,
jossa on viinirypäleitä, mustaherukka-puolukkasurvoskossua ja jääpaloja.
Ja aamuksi löllyköitä sekä tuorepuristettua hedelmämehua + yksi kylmä Sandels III-olut.

Muita ehtoja en aseta, sillä olen varsin vaatimaton luonne.