kouvotsvoni
Banjottu
Tokihan se joku iso Silja hianompi, mutta jos hintaero valtava, niin sit en tiijä..
Sitähän tässä on odoteltukin!Mulla vois olla kommenttia, eritoten matkan hinnan suhteen !
No voin kyllä vinkata!
Tää olikin etiäinen, ne nimenomaiset keltaset muuttu just punasiksi..Siispä siihen loman ajalle ne vihreät osuu, pari keltaista ihan kiusaksi.
No mä olen nyt tota 5.8. ehdottanut, eikä täällä kukaan näytä hirveästi vastaan vääntävän.Koskas tää risteilyn ajankohta nyt sitten olikaan? Joko se on lyöty lukkoon?
Ehkäpä.Kohta bailataan.
Joo. Tai voidaan sopia, että tiettynä ajankohtana varataan hytit (jos porukka ei halua kukin varata pelkästään itselleen omaa hyttiä) ja maksetaan ne. Tulemaan ketään ei toki voi pakottaa.Pitäisikö sopia joku deadline vahvistuksille, että ei käy porukalle kusisesti jos iso osa sakkia peruukin viime hetkellä?
Juu, tietysti se mahdollisuus on, jos laivaa ei ihan loppuun myydä.Tällöin pääsisi porukkaa myös viime hetkellä mukaan, jos vaan on valmis maksamaan hytistään enempi sitten.
Loukkaannun!Toivottavasti kukaan miespuolinen ei loukkaannu, mutta ajattelimme tyttöjen (minä, Thyella ja Mity) kanssa ottaa ihan vain tyttöhytin.
No kerropa silti, kumpi laivayhtiö kannattaa ottaa.Loukkaannun!
Jos haluatte halvemman niin Silja, mutta jos edullisemman niin Viking LineNo kerropa silti, kumpi laivayhtiö kannattaa ottaa.