ForumGPL 2005, 5. race @ Rouen 21.11.2004?

Marko

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Vaikuttaa siltä että sunnuntai ainakin allekiroittaneelle sekä muille (ajajien vähyydestä päätellen) on huonoin mahdollinen vaihtoehto ajopäiväksi, ehdotankin että ajot siirretään alkamaan vanhaan malliin tiistaisin klo 21.00.

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Marko sanoi:
Vaikuttaa siltä että sunnuntai ainakin allekiroittaneelle sekä muille (ajajien vähyydestä päätellen) on huonoin mahdollinen vaihtoehto ajopäiväksi, ehdotankin että ajot siirretään alkamaan vanhaan malliin tiistaisin klo 21.00.
Jolloin ajaa myös Trellet.netin GPL-liiga, jossa lähes täydet gridit joka kisaan. 16-19 autoa aina ruudussa.

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Ohoh, pääseekös Trelleihin mukaan enää? Sunnuntai kun sopii kovin huonosti Ruutulipun NASCAR-sarjan takia.

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
hannu^ sanoi:
Ohoh, pääseekös Trelleihin mukaan enää? Sunnuntai kun sopii kovin huonosti Ruutulipun NASCAR-sarjan takia.
Kakkosdivarissa on aina tilaa ja ykkösessäkin välillä. Ilmoittaudu ihmeessä, ni kattellaan kumpaan sarjaan sovit. Kummassakin on kova meno ja meininki. Boadi http://board.trellet.net http://gpl.trellet.net ja kannu ircnetissä #trellet.net

Boardille pitää rekata omalla nimellä ennen kuin topicit tulee näkyviin.

Tänään olis illalla RRC:n kisa odotettavissa siellä, joten hyvää vääntöä olis luvassa. :ahem:

hannu^

Well-known member
Sijainti
Joensuu
Riittääköhän jos laitan vaan ilmoituksen sinne autot ja kuskit paikkaan?

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
hannu^ sanoi:
Riittääköhän jos laitan vaan ilmoituksen sinne autot ja kuskit paikkaan?
RRC on specci, siellä ajetaan ferrarilla, vapaita tallipaikkojakin on olemassa, joten sinne vaan ajamaan, varmasti jollekin kelpaa nopea kuski. :)

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
28.11. klo 21.00 Rouen

Uus yritys ens sunnuntaina, 28.11. klo 21.00 paikkana Rouen, 18 laps. Kaikki mukaan!!!

Itse en aio osallistua kun on muita hommia.

Levoska hostaa.. ja jos se ei passaa Zoomille, niin sopikaa varahosti jo reilusti etukäteen. Nykyään nuo nettiyhteydet alkaa olemaan lähes jo jokaisella riittävän nopeat tuohon hostin virkaan.

Ja VJR vois jatkaa ForumGPL:n tilastojen päivittämistä... ja homma jatkuu taas entiseen tapaan. ;)

Autonvalinnasta sen verran että, sehän on vapaavalinta... niin jokainen ottaa sellaisen auton allensa kisaan että ei tarvi sit kisan jälkeen mussuttaa että " että kun kuski X oli sillä autolla matkassa ja mä olin Cooperilla niin.. voi lol niin ei huvittanu ajaa kisaa loppuun asti". Esim. Zoomin autovalinta Spassa oli juuri sellainen mitä etukäteen toivoin eli hän vaihtoi Cooperin Ferrariin kun oli nopea rata kyseessä. :thumbup:

SamiJ

Well-known member
Onkos tonne nyt ketään tänään tulossa? :rolleyes:

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Toivottavasti kisa ajetaan tänään. En itse aja, syynä Fgplc:n div100-kisa joka ajetaan samaan aikaan. :yuck:

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Noh, oliko kisa?

Jos kisan siirtäminen arkiviikolle olis jokin ratkaisu tähän kuskien vähyyteen, niin eikös sovita ajopäiväksi sellainen joka sopii suurimmalle osalle porukkaa.

Ehkä kuitenkin perjantai illat voi jättää laskuista pois.. (ja to:na on Nikolla sauna ja ke:na Arcanum on naisissa ja ti:na se ajaa Zoomin kans trellet-sarjaa jne. :D)

Itse pääsen ajamaan aika varmasti joka arki-iltana alkaen klo 21.00-21.30, riippuen koska saan valmiiksi urakat töissä.

SamiJ

Well-known member
* Now talking in #forumgpl
* Topic is 'R.I.P ForumGPL (2001-2004)'

:frown:

KKK

SAslikia nickissä
Sijainti
f1racing.net
Pahoittelut omasta puolestani. Tänään oli jälleen (uusinta)tentti, ja jätin tulematta eiliseen kisaan koska koulu menee aina GPL:n edelle. Ens sunnuntaina kalenterissa on jälleen oikea kilparata eikä mikään mökkitie. Kaikki mukaan sillon!

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Sijainti
Hämeenlinna
Joo, itsellekin rupeaa tuo koulu pukkaamaan sellaisella tahdilla päälle, että heikompaa hirvittää. Kaikki päivät menee melkeinpä kokonaan kouluhommien merkeissä, joten vapaa-aikaa ei hirveästi irtoa. :(

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Mun koneella ei voi noita uudempia pelejä pelailla, siksi väännän GPL:ää ja vapaa-ajan vähyyden vuoksi en ole jaksanu ostaa uutta tietokonetta+GTR+RBR vaikka mieli tekeekin. Ei oo rahasta kiinni. ;)

Ajelen nyt niin kauan kuin mun Momo kestää.. sitten kun se kuluu loppuun tai hajoaa loppullisesti niin lopetan geplin. :(

Kanzo

Totaalirankka
Sijainti
Helsinki
Pasi73 sanoi:
Ajelen nyt niin kauan kuin mun Momo kestää.. sitten kun se kuluu loppuun tai hajoaa loppullisesti niin lopetan geplin. :(
Et lopeta ennen kuin ajat ainakin yhden Trellekisan. :ahem:

NS

Well-known member
Sijainti
Esmoo
Omasta puolestani myös pahoittelut. Jouduin lähtemään "yllättäen" lomalle viikoksi ja lähtö oli sunnuntaiaamuna ja paluu sunnuntai-iltana -> kaksi potentiaalista kisaviikonloppua missaten. Itse olisin vielä halukas jatkamaan kisaamista geplin parissa. ;)

abc

DNF
Kyllähän tuota voi ajellakin. Oikeastaan mikään muu kuin GPL ei kiinnosta, koska ei jaksa eikä ole aikaakaan opetella mitään uusia. Eikä ne taida edes toimia tässä koneessa