ForumGPL 9. osakilpailu, Nürburgring

  • Viestiketjun aloittaja Hënkka
  • Aloituspäivämäärä

Hënkka

Guest
Kellään ei kai ole mitään sitä vastaan, että siirretään kisaa viikolla. Eli Nyrppä vasta kahden viikon päästä? Kaikille jää siten enemmän aikaa harjoitella ja itsekin pääsen mukaan, kun viikon päästä keskiviikkona olen jossain Tapparan perässä reissaamassa.
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Kannatan! Ylimääräinen viikko akkujen lataamiseen ei ole pahitteeksi wink
 

walzu

Active member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
38
Sopii , kunhan päivä pysyy keskiviikkona.
 

Ken Lie

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
183
Sijainti
Lahti
Juu kyllä se sopii. ennen sunnuntaita ei tuu brm:ää taas käynnistettyä kuitenkaan (MoG LA), eli reeni jäis vähintään vähälle...?!?... ja oisin ihan hukassa siel ku en oo ajan sitä pariikolmee vuotee...ja brm:llä en koskaan... on siel aika vaihteidenkin arpominen... wink
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9185
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko nähtävillä virallista kisavideota?

Samanlainen kuin oli jo yhdestä kisasta, oisko ollut Zandvoort?

Joka tapauksessa Welcome to the Jungle soi siinä taustalla.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Bleu:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko nähtävillä virallista kisavideota?

Samanlainen kuin oli jo yhdestä kisasta, oisko ollut Zandvoort?

Joka tapauksessa Welcome to the Jungle soi siinä taustalla.
Ei oo Nyrren kisasta tehty videota. Welcome to jungle soi Rouenin videossa. Tässä on Rouenin jälkeen ajetun Österreicheringin kisan video: http://koti.mbnet.fi/~vjr/gpl/forumgpl-osring.wmv (38mt)

niin ja eilisestä Mosportin kisasta on näillä näkymin luvassa video joskus ehkä viikonloppuna tai sen jälkeen

<small>[ 25-04-2002, 13:29: Message edited by: VJR ]</small>
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Kirjoitan tähän nyt sitten jotain, kun Vjr niin kauniisti sitä pyysi.

Aika-ajot menivät pieleen... odotin aika-ajoista paljon enemmän, koska olin Brm:llä jo saanu melko hyviä aikoja nyrren reeneissä, (paras aika oli 8.22 ja keskiarvo jotain 8.26) niin aika-ajoissa sähläsin ittelleni ajan 8.36 ja lähtöpaikakseni tuli 8.

Startin päätin ottaa varman päälle, siitä tulikin tosi mummoilua. Sydän hakkas kiivaasti kun lähestyin ekaan mutkaan kun pelkäsin että takaa tulee joku päälle. Walzun kanssa ajettiin rinnakkain ekaan mutkaan ja mulla tais jäädä jarrutus hiukan myöhemmälle josta seurasi että Walzun eturengas otti mun takarenkaaseen ja PAM!, Walzu lensi hipaisun takia päin aitaa vaikka minä itse en edes tuntenu mitään kosketusta siinä tilanteessa.

Ekan mutkan jälkeen muodostui jonkinlainen letka, tämän jälkeen tokassa ja kolmannessa mutkissa tuli ulosajoja, niiden ansiosta nousin jo mukavasti kohti kärkeä. Japea yritin tavoitella mutta huomasin että takaa tulee Rynkky Ferrarilla, aloin heti hermoilemaan kun nuo renkaatkin oli säädetty pirun kylmiksi, niiden takia lipsui auto melkoisesti alussa. RK-62 tais melkein osua muhun kun mulla oli vaikea hetki BRM:n kanssa, tais sitten Rynkky spinnata siitä tilanteesta. SORRY

Pekpoy tuli kantaan seuraavaksi, sain jopa hetken kisailla raskaalla BRM:llä. Se loppui kyllä aika lyhyeen kun päätin puskakujalla vetää päin kaidetta. Hävetti se niin paljon, että en edes yrittäny peitellä sen enempää vaan laskin suosiolla Pekpoyn ohitseni.

Henkka tais seuraavaksi liimautua mun kantaan. Se ei kestäny kun hetken, kun Henkka sai jonkun oikosulun ja vetäis melkein perään. Onneksi ei osunu vaan Henkka meni päin puskaa ja jäi sinne.

Ei mennyt hetken kun Henkka otti taas mut kiinni, seuraavakin tilanne oli jonkinmoinen ylläri Henkalle. Henkka lähestyi mua kovalla vauhdilla kun montusta kiivetään kohti mäntyä ja siinä mä jo hidastin huomattavasti seuraavan mutkan takia, silloin Henkalla ei ollu mitään muuta mahdollisuutta kuin vetää liinat kiinni ja rukoilla ettei se osu Pasin autoon. Tais se vähän osua muttei aiheuttanu mulle mitään ongelmaa, mutta Henkan Ferrari meni päin mäntyä. Ajoin sen kohdan varman päälle koska en halunut kokea samaa häpeää mitä koin Pekpoyn tapauksessa, eli siinä on mun syy miksi mummoilin tuo kohdan niin pahasti.

Edessäpäin oli myös muutunut järjestys kun Pekpoy oli spinnannu ja Jape oli kuitannu samantien. Seuraavaksi oli Japen vuoro käydä puskassa kusella, Pekpoy pääsi helposti siinä ohitse, mutta mulle oli se ohitus paljon vaikeampaa. Jape tuli puskasta takaisin tielle ja varusteitaan asetteli miehekkäästi keskellä tietä, enkä oikeen tienny miten pääsen ohi osumatta. Osumaa ei tullu onneksi ja tämän jälkeen päätin ottaa BRM:stä kaiken irti ja ajaa karkuun Japelta. Sekin loppu aika pian kun lähtösuoran päässä katsomosta joku tyttö vilkutti ja sillä oli joku lakana kädessä jossa luki: "Pasi73 i love you" :D :D voitte arvata kuinka kävi sitten ekassa mutkassa, päin aitaa... juu niin siinä kävi. Jape pääsi helposti ohitse ja karkuun. Lähdin epätoivoiseen takaa-ajoon joka oli surkeaa touhua, vielä vipassa mutkassakin spinnasin. Hävettää pirusti. :p

Kisaraportin tein jo kerran mutta se katos johkin.

Yhteydessä oli aika kovaa nykimistä joka tietenkin vaikeutti mun kilpailua. :D Yhtään Shift-R:ää en käyttäny kilpailussa ja se oli mun paras juttu tässä kisassa.

<small>[ 27-04-2002, 19:12: Message edited by: pasi73 ]</small>
 

walzu

Active member
Liittynyt
25.1.2002
Viestit
38
Nyrren kisa oli mulle melkoinen ylläri kaikenkaikkiaa.AA:ssa tuli oma ennätys.Lähtö menikin tutun omaisesti elikkä akassa mutkassa pihalle.Tanen järkyttävä ajotyylin piikkiin voisin melkein pistään oman epäonnistumisen lähdössä.Pasia ei näkynnyt peilistä ja oli jotenkin kuolleessa kulmassa ,enkä noteerannut ääniä,nii osuma tuli Pasin autoo ja menetin oman auton hallinan ,onneksi pilaamatta pasin ajoa.Tilanne tuli yksinkertaisesti siitä kun jouduin Tanen edesottamuksia seuraamaan ,että tuleeko eteen /päälle (tai mitä tapahtuu)sieltä nurmikolta.Ilman tätä (ylimääräistä) seuraamista,en olisi uskoakseni kääntänyt autoa vasenmalle vaan pitännyt linjani.Ainahan on tilanteita varsinkin lähdössä että joutuu väistelemään muita ja sehän on normaalia kísatilannetta.Mutta yltiöpäinen kaahaaminen vailla mitään pää,määrää ei kuulu siihen vaan ihan johonkin muualle.No se asiahan on puitu ja rangaistukset jaettu.Nooh,loppu kisa menikin vaan ajellessa ja yrittäessä pysytellä radalla.Koko ajan odotteli kisan päättymistä sillä olin todella kypsä ajelemaan vaille mitään mahdollisuutta edes nähdä ketään inhoamallani radalla.Yksi piste kisasta yllätti todella positiivisesti.Nyt voinkin unhoittaa Nyrren ainakin ensikauteen asti.Ehkä silloin olen kyennyt harjoittelemaan rataa.

Paska homma,mut tulihan tehtyä!
 
Ylös