Juu.. kisa meni ihan jees..
Aika-ajot uusilla säädöillä, niillä olin ajanut huimat viis kiekkaa ennen kisaa. Meni siis, ihan jees.
Arcanum siirtyi radan viereen lähtöruudukosta vähän ennen lähtöä... outoa. Ihmettelin sitä tovin liian kauan ja meinasin missata lähdön. Lähtö oli kyllä siisti, mutta kolme autoa pääsi mun ohitse ennen ekaa mutkaa. Päätin sen jälkeen ajella vain sopivaa vauhtia ja tarkailla tilannetta.
Siinä oli kyllä kiva ajella Akun perässä, kun suorilla sain lähes kiinni sen eron joka syntyi mutkissa, missä en luottanut uusiin säätöihin vielä tarpeeksi. Mutta kun mun autossa alkoi renkaat pitämään, sain Akua kiinni.
Eka putosi Henkka leikistä, nousin kolmanneksi. Sitten Aku lipsahti poikittain, nousin toiseksi. Sammyn kanssa oli kisaakin, mutta taas mulla tuli ikäviä haamukuvia autoista jotka ilmestyivät hetkeksi mun eteen ja siksi oli oli pakko nostaa hiukan kaasua. Sitten pari kertaa taas tuli katoamis juttuja, missä edellä ajavan auto karkas edemmäs, sen jälkeen kun se tuli uudestaan näkyviin. doubtful
Sammya aloin taas saamaan kiinni kun luottamus ajoon palasi hiljalleen, eikä enää tullut lagi-juttuja. Mutta sitten Sammy pyrähti

ja nousin johtoon. Kisan Lopun tulin kieli keskellä suuta, sillä VJR hiillosti ankarasti ja mun oli pakko lisätä vauhtia, mutta yritin samalla säätellä moottoria vaihtamalla aikaisemmin kuin tavallisesti. Juu, olin eka maalissa, mutta VJR pääsi jo kolmen sekan päähän musta. Jos kiekkoja olis ollu lisää ehkä joku 5-8, niin voittaja olis luultavasti ollu VJR.
Juu, tämä oli kyllä hieno kokemus. Vaikka olin parhaalla autolla matkassa, en anna sen pilata tätä tunnelmaa. wink
Kiitokset:
-Arcanum --> kiitos, kutsusta kisaan.
-Sammy --> Servusta
-Aku, Henkka, Sammy ja VJR --> Kiitokset, kun T1:ssä ei ollut bileitä sekä kisailusta.
-BullDog Group Oy --> Ystävällinen palvelu ja huippu nopea takuupalvelu.
-Logitech Momo --> Suosittelen.
Ps. Niko, parane pian. frown