[ForumGPL] Vauhtiajot 22.- 24.7.2005 tiedustelua?

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Moro!

Onko ForumGPL-kuskeja tulossa tuonne Seinäjoelle Vauhtiajoihin heinäkuussa 22.-24.7.2005? Tänä vuonna pitäis ajot toimia paremmin kuin viime vuonna... eli vähemmän odottelua ja enemmän katselupaikkoja jne.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Mulla olis ylimääräinen uudempi musta Logitech Momo -rattisysteemi, jos jollakin ForumGPL-kuskilla on tarvetta sille, niin voin myydä sen pois vaikka ny 60 eurolla.. postikulut on 10 euroa jos ratin pitää postittaa.

Momossa takuu voimassa ja pitäis olla täysin ehjä. Ratin voi myös noutaa.. asun aika lähellä Vauhtiajoja, matkaa radalta mun luo on noin 2km.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Pyöräilin äskeen pari kertaa ympäri tuon uudistetun radan ja täytyy sanoa että on hyvältä näyttää... ja jos vertaa viime vuotiseen rataan, niin on kyseessä tosi iso muutos positiiviseen suuntaan. :thumbup:
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Uppasin pari fotoa mitä otin äskeen radalta... puolet radasta jäi kuvaamatta, missä on ne betoniporsaat ihan radan vieressä kiinni.
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Ja välillä tuli vettä reilusti ja mä jätin tietysti kaikki sadevarusteet kotia. :D

Muutama surkean kuvan otin kunnes kameran muistikortti hirtti kiinni jostain syystä ja kuvaus jäi siihen... koomista tuossa oli se että kun se F1-auto oli taas radalla, niin siihen loppui mulla viime vuonnakin kuvaaminen, silloin vaan oli syynä akkujen loppuminen. Ehkä tämä on jokin vinkki mulle, että pitäis mennä paikan päälle oikeisiin F1-kisoihin? ;)

Huomenna takasin radalle jos vaan pääsen aamulla sängystä ylös...
 

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Pasi73 sanoi:
Ja välillä tuli vettä reilusti ja mä jätin tietysti kaikki sadevarusteet kotia. :D

Muutama surkean kuvan otin kunnes kameran muistikortti hirtti kiinni jostain syystä ja kuvaus jäi siihen... koomista tuossa oli se että kun se F1-auto oli taas radalla, niin siihen loppui mulla viime vuonnakin kuvaaminen, silloin vaan oli syynä akkujen loppuminen. Ehkä tämä on jokin vinkki mulle, että pitäis mennä paikan päälle oikeisiin F1-kisoihin? ;)

Huomenna takasin radalle jos vaan pääsen aamulla sängystä ylös...
Legendsejä! Ehkäpä näyttävin luokka, mitä suomessa on! Itse olin kattomassa moisten menoa Ahvenistolla ja totesin, että pakko mennä uudestaan sitten, kunhan vielä syksymmällä tekevät paluun tuonne Hämeenlinnaan. :thumbup:
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Akjanulle jo heitin ajatuksen että perustetaanko talli tuohon Legends-luokkaan! :)

Tuossa paikkaa missä olin katsomassa niin 3-4 Legendsiä veti surutta suoraan tuohon betoni aitaan ja kuskeille ei käyny kuinkaan... eli aika turvallisilta nuo vaikuttaa... onks kellään tietoa mitä tuollainen peli maksaa ja mitä kausi tulisi maksamaan?

Nyt. :alppu:
 

Arcanum

Jonkin kakkosnikki
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
577
Sijainti
Hämeenlinna
Pasi73 sanoi:
Akjanulle jo heitin ajatuksen että perustetaanko talli tuohon Legends-luokkaan! :)

Tuossa paikkaa missä olin katsomassa niin 3-4 Legendsiä veti surutta suoraan tuohon betoni aitaan ja kuskeille ei käyny kuinkaan... eli aika turvallisilta nuo vaikuttaa... onks kellään tietoa mitä tuollainen peli maksaa ja mitä kausi tulisi maksamaan?

Nyt. :alppu:
Jos pankkitilillä lojuu ylimääräiset 15 000€, niin siitä vaan ostamaan kilpuria itselleen, toki tarvitaan asianmukaiset kuljetuskalustot ja lisenssit yms. Jostain joskus luin, että jossain moisia laitteita vuokrattaisiin, voisi olla tällaisessa tilanteessa se suositeltavampi vaihtoehto. Jos tollasen tosissaan päättää hankkia ja kisata, niin veikkaisin alkukustannusten nousevan noin 20 000€ kieppeille. Seuraavassa linkissä hieman lisää tietoa.

http://www.hotcars.net/legends/legendsmallit.htm
 
Ylös