ForumGPL-veikkaus

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Tässä oon php:tä opetellut ja väsännyt tällasen leikkimielisen veikkauksen ForumGPL-kisoista. Zandvoortin kisan tuloksia voi veikata osoitteessa http://koti.mbnet.fi/vjr/veikkaus/

Bugeja saattaa olla ja toivottavasti niistä kerrotaan mulle :)

Sivuilla on vielä muutamia puutteita. Tallikaksarista sen verran, että ykkösen ja kakkosen kertoimet kerrotaan keskenään ja tallin kaksoisvoittoa veikatessa kerrotaan näiden tulo vielä kahdella. Paaluaikaveikkauksessa on kiinteä kerroin 2.5
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Mä en oo mikään vanha veikkaaja, mutta voisko tota helpottaa sillai, (ku mäkin nyt laitoin 25 equilia haisemaan veikaten joka kategoriaan) että laittais kaikki veikkauskategoriat yhen napin (submitin) alle (tai tekis yhen lisänapin) ja radiobuttoneihin ja list-boxeihin 'ei mitään'-vaihtoehdon, jos ei haluu juuri siihen veikata... Hyvin selitetty... :rolleyes:
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
Hmm... mutta sitten pitäis olla panos jokaiselle erikseen... mutta oisko sekään nyt sit niin huono ajatus... Itsekin äsken panostelin miten sattuu ku en tajunnu että se resettas sen siihen viiteen equiliin.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Alunperin se oli tällainen: http://koti.mbnet.fi/~vjr/vaiheessa.jpg

Siirryin tohon nykyiseen, koska tuolla nykyisellä saa veikkauksen yhdellä klikkauksella. tuo vanhempi saattais olla kyllä parempi ja selkeämpi..

Nyt omat veikkaukset on nähtävissä kun klikkaa "Aktiiviset veikkauksesi"
 

NS

Well-known member
Liittynyt
26.2.2002
Viestit
505
Sijainti
Esmoo
No oli versio mikä oli, se on silti loistava. :)
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Jos joku rekisteröityi 18:40 ja 20:10 välisenä aikana, se pitää tehdä uudestaan, sillä mbnet tajus yhtäkkiä, että mun tilillä on liikaa tavaraa ja tunnarit tyhjentyi. onneksi varmuuskopio oli tallessa
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
www.domppari.com :in webmaster huomasi ForumGPL:n olevan hyvä tuote :p ja suostui ottamaan veikkaussysteemin kontolleen. Tämä tarkoittaa sitä, että voin muuttaa systeemin surkeasta tiedostojen editointi systeemistä MySQL-kannan käyttöön.

Zandin veikkaukset menee tolla systeemillä, mutta jatko riippueu siitä, miten pääsen MySQL:stä jyvälle ja miten mulla on aikaa
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
http://koti.mbnet.fi/~vjr/veikkaus/

Spata voi nyt veikkailla ja voitot on laskettu. Tallisysteemin muuttumisen takia tallien määrä väheni. Tuo vanha systeemi on hieman kankea enkä jaksanut alkaa tuosta muuttaan tallien lukumäärää joten siellä on pari --- -tallie. niitä voi pelata, mutta voittoja tuskin on odotettavissa :D
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Laitetaan nyt manuaalisesti, kun en jaksa tätä värkätä tohon vanhaan systeemiin:

voitollaolijoiden lista:
Rooney 1108
Esteain Tuhero 672
E-J Palo 602
Keke Ruusperi 576
Hannu Etupaltta 546
Toni Riikonen 535
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Rouen veikattavissa.

Voitollaolijoiden lista:
E-J Palo 1125
Esteain Tuhero 672
Pekka Pöyhönen 554
Hannu Etupaltta 546
Toni Riikonen 535
Keke Ruusperi 526
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Jahas. Vissiin mbnetin täniltaisen nukahtamisen takia edellisen kierroksen veikkaukset oli kadonnut.

Voisin ottaa varmuuskopion aiemman kierroksen tilanteesta (jolloin veikatut equlit sais takas). mutta mutta tää tiedostosysteemi ei kertakaikkiaan toimi riittävän luotettavasti. voisin laittaa paremman järjestelmän pystyyn sitten ku jaksan värkätä ton mysql-kantaa käyttävän systeemin kuntoon.
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
jahas turhaa syyttelin mbnettiä. oma kömmähdys oli tälläkin kertaa kyseessä. Valitettavasti rouenin veikkauksia en pysty mistään enää palauttamaan, ku debuggikin tuhoitui tossa yrittäessäni syöttää oikeaa riviä.

edelleen olen sitä mieltä että tää tiedostosysteemi on perseestä. voin laittaa ton kuitenkin nyt siihen rouenia edeltävään tilanteeseen. ens kisa on veikattavissa jossain vaiheessa kohtapuolin
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
no nyt pitäis olla toiminnassa. pahoittelut kaikille veikkaajille
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
päivitetty jälleen. Nyrre ei ilmeisesti vaikuttanut asiantuntijoiden mielipiteisiin ollenkaan, koska Mossen kertoimet ovat samat ku Nyrrellä :p
 
Ylös