Forumilla närpee

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tähän toikkiin voi listata asioita, jotka jollain tapaa vaivaa tai ärsyttää tai vituttaa tai aiheuttaa ihottumaa forumilla. Närpeekö jokin? Lasauta tähän saatana!

Aloitan: hahmo Lancerin postausmääränsä ympärillä käymä itsetyydytys. Voi vittu, että närpee. Ketään ei oikeesti kiinnosta.

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Aloitan: hahmo Lancerin postausmääränsä ympärillä käymä itsetyydytys. Voi vittu, että närpee. Ketään ei oikeesti kiinnosta.
Sama

Tuleehan ko. hahmolta toki asiaakin, mutta suhteessa jonninjoutavaan postailuun nähden aivan liian vähän. Pelkän postausmäärän kasvattamisen perusteella tehdyt kommentit eivät kiinnosta ja ne "suodatetaan".

Osaa Lancer asiaakin kirjoittaa kunhan vaan jättäisi sen joutavan vähemmälle, tai vaikka pois kokonaan, tai sitten sisältöä niihin postauksiin eikä pelkkää kirjainta kirjaimen perään ilman minkäänlaista ajatusta.

Eikä Lancer kyll ole ainoa, jolle tämän viestin voi kohdistaa; on niitä muutama muukin.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tähän toikkiin voi listata asioita, jotka jollain tapaa vaivaa tai ärsyttää tai vituttaa tai aiheuttaa ihottumaa forumilla. Närpeekö jokin? Lasauta tähän saatana!

Joo, S'on paree kirjoitella vaikka vähän, mutta asiaa. Tosin täytyy tunnustaa, notta itekin tulee välillä päästettyä nuita onelinereitä liikaa julki. Mutta ei kuitenkaan tarkoituksena kasvattaa postausmäärää.

Mutta asiaan:

Mutta kun joku vastaa toisen juttuun pelkästään noin kuudella perättäisellä hymiöllä, ilman kirjoitettua sanan sanaa, niin mää saan siitä käteen matkalipun Närpiöön. Ja hotlan sinne viikoksi! Istun sitten siellä sen viikon ja kuuntelen loppypaarissa Suupohjan rantaruotsia. Voi taivahan Jumala!

Toisen viikon saan Närpiötä siitä, kun joku postaa forumille arvosteluita muista kanssaihmisistä, eikä edes yritä vilkaista peiliin. Tai sitten ei tajua, että pitäisi.

Ace17

Acenteella
Jos minä olisin perustanut tämän toikin, olisi täällä syntynyt kauhea poru riidankylvöstä ja mielipahan aiheuttamisesta. Mutta nyt kun tämän teki forumin symppisjätkä Mehe, niin heti ryntää porukka heppi tanassa peesaamaan, että kylläpäs täällä forumilla vaan on välillä aika mulkkua sakkia, eikös juu.

:thumbdown

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Jos minä olisin perustanut tämän toikin, olisi täällä syntynyt kauhea poru riidankylvöstä ja mielipahan aiheuttamisesta. Mutta nyt kun tämän teki forumin symppisjätkä Mehe, niin heti ryntää porukka heppi tanassa peesaamaan, että kylläpäs täällä forumilla vaan on välillä aika mulkkua sakkia, eikös juu.

:D:D:D kyllä mä nyt oikeesti repesin, mutta asiaa, juu. Niin kai se sitten on.

Ässän postauksissa on särmää.:thumbup:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Minua närpee tuon Olga-hahmon aamupostaukset. Ei ole juurikaan sellaista aamua, etteikö täältä löytyisi muutamia Olga-postauksia jo aamukuuden jälkeen, kun aamukävelyltä palattuaan tänne sattuu kurkistamaan. Nukkuis sekin välillä. :doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minua närpee tuon Olga-hahmon aamupostaukset. Ei ole juurikaan sellaista aamua, etteikö täältä löytyisi muutamia Olga-postauksia jo aamukuuden jälkeen, kun aamukävelyltä palattuaan tänne sattuu kurkistamaan. Nukkuis sekin välillä. :doubtful:
Joskus vielä ennen kuutta:mad: ..eiku!

Eräs nimeltämainitsematon 18 kertaa forumilla näkynyt ikibannattu. Sitä pitäis tukistaa tai jotain.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
En tiedä miksi, mutta otsikko 70-luvun suurajot ärsyttää suht suunnattomasti.
En todellakaan tiedä syytä ärsyttävyyteen, ihan asiaahan tuolla kuitenkin vissiin jauhetaan. Yleensä em. mainittu otsikko hyppää ensitöiksi silmille, kun foorumille tulee.

Knoukka

Well-known member
Saako tässä toikissa haukkua muut forumistit Mehen piikkiin? Jos saa niin tulee...!

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Eli sua närpee toi asia.:ahem:

Itsehän en ole MITENKÄÄN leimautunut tällä forumilla, ja minuun suhtaudutaan suht neutraalisti.:D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Minä olen ainakin ihan urpo. En yhtään tilanteen tasalla ja muutenkin epätasapuolinen epatto.