Forumin nasaviisaat

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tässä toikissa huomioidaan forumistit, jotka eivät enää löydä haasteellista postattavaa tältä pallolta. Eli suuntana enää yhä ylöspäin yrittäessä on vain avaruus. Koska postausmäärä on ylittänyt maapallon korkeimman huipun, Mt. Everestin, korkeuden metreissä 8848. Itse liityin tähän ryhmään juuri äskettäin tänä aamuna. En olisi muutoin huomannut, mutta kivekseni päättivät olla olematta laskeutuneet ja suuntivat yhtäkkisen painottomuuden johdosta ylöspäin lailla vappupalleroiden. Muutenkin tuntuivat keväisen terhakoilta.

Onnea siis kaikki avaruuspellet. Painotonna en voi painaa, mut en vanki ole maan. Helileijaa!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mulla on enämpi postauksia, kuin maratonissa metrejä. Olenhan tämmöinen salskea urheilijanuorukainen.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Piti oikein tarkistaa kuulunko tähän nasaviisaiden joukkoon, näemmä nippanappa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Ryhmässä on tällä hetkellä 48 jäsentä. Seuraavana odottelemme hahmo PuoliPöhkön jäsenhakemusta.

Huomasin samalla jäsen Wilpurin postausmäärän varsin symmetriseksi juuri nyt.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ryhmässä on tällä hetkellä 48 jäsentä. Seuraavana odottelemme hahmo PuoliPöhkön jäsenhakemusta.

HeNkisesti mä olen ollut mukana jo ammoisista ajoista. Vähähappiseen ilma-alaan saapuminen (8848) on mulle vain symboolinen porras ryhmän täysvaltaiseen jäsenyteen.
Perästä kuuluu!

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Mulla on postausmäärä ylittänyt kuukausiliksan jo aikaa sitten. Seuraavaksi tavoitellaan siis vuosiliksaa. Toivottavasti en sitä saavuta vielä ens vuonna...

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Ei ihan, tosin en kyllä ole vakituisesti töissäkään... :rolleyes: Laskeskelin vaan viimevuoden heinäkuun palkkaa, niin parisataa påstia jää vajaaksi. Muuten tuo palkkaus on sellaista 90€/kk (tuomarointipalkkiot n. kolme ottelua kuussa) niin todellakin kuulun tähän sarjaan.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tässä toikissa huomioidaan forumistit, jotka eivät enää löydä haasteellista postattavaa tältä pallolta. Eli suuntana enää yhä ylöspäin yrittäessä on vain avaruus. Koska postausmäärä on ylittänyt maapallon korkeimman huipun, Mt. Everestin, korkeuden metreissä 8848. Itse liityin tähän ryhmään juuri äskettäin tänä aamuna. En olisi muutoin huomannut, mutta kivekseni päättivät olla olematta laskeutuneet ja suuntivat yhtäkkisen painottomuuden johdosta ylöspäin lailla vappupalleroiden. Muutenkin tuntuivat keväisen terhakoilta.

Onnea siis kaikki avaruuspellet. Painotonna en voi painaa, mut en vanki ole maan. Helileijaa!
Kun kerran lähdetään avaruuden käymättömiin korpimaihin postailemaan, niin olkoon seuraava tavoite O.M.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

O.M.-ryhmässä tällä hetkellä 13 - 15 jäsentä jo. Jäsenkortin myönnössä kun vähän hankaluuksia eri lähteiden ristiriitaisuuksien mukaan.