geiloord
Rajoittunut mieshenkilö
Alko!!1:alppu:
Joo, se luo sellasta kivaa rauhallisuutta tonne alueelle. Lähinnähän täällä asuu sellasia eurooppalaishenkisiä kultturelleja viininmaistelijoita.
Alko!!1:alppu:
Ja jos noi keiloordin maisemat ei nostata taistelumielialaa niin ei sitten mikään!
Haukutsä mun miljöötä rumaks?Harvinaisen masentavaa arkifotorealismia - sinänsä rumuudessaan melkein kiehtovaa ihmiselämän vasta-aallokkoa. Vissiin jostain Vantaalta?
Ja jos noi keiloordin maisemat ei nostata taistelumielialaa niin ei sitten mikään!
Haukutsä mun miljöötä rumaks?![]()
Vaikka itse diggaan kantakaupunkia niin lähiöissäkin on kaupunkiromantiikkansa.
Maaseutuidyllit aiheuttaa nykyään lähinnä varmistimen poiston...![]()
Kalliot, Korsot, Kontulat ROK!!! :alppu:
Kyllä tuo Kallio tiukankin määritelmän mukaan kuuluu kantakaupunkiin?
Kyllä lähiöissä on tunnelmaa :ahem: :alppu: :ahem:Vaikka itse diggaan kantakaupunkia niin lähiöissäkin on kaupunkiromantiikkansa.
Maaseutuidyllit aiheuttaa nykyään lähinnä varmistimen poiston...![]()
Kalliot, Korsot, Kontulat ROK!!! :alppu:
Kyllä lähiöissä on tunnelmaa :ahem: :alppu: :ahem:
Tästä lentokentälle 16km, mutta eikös pirulaiset vaan ihan kostoksi tunnu koukkaavan matalalla itään sieltä.Viihtyvyys senku lisääntyy: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/stadi/uutinen.asp?id=1563482
Viihtyvyys senku lisääntyy: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/stadi/uutinen.asp?id=1563482
Viestien ja kuvien innoittaman kävin Korsossa telttailemassa. Enpä olisi uskonut, kuinka taajaan lentokoneita jyristelee yli ja junia rymistelee ohi. Päälle maantieliikenne ja kaamea meteli urheilualueelta, jossa laulu- ja soitinyhteet harjoittivat älämölöä. Kamelot ja Opeth olivat kyllä hyviä.
Oli mukava palata tänne luonnon rauhaan :ahem:
Kyllä niitä tosta yli menee koko ajan. Ja raiteella. Onneksi sentään ankkapuistosta tullut meteli vaimeni jo satunnaisiksi spurgujen ärähtelyiksi. Ei tullut kyllä kauheesti kärsittyä tosta rockista kun lähdettiin kaupungille evakkoon lauantaina, eikä sunnuntainakaan täällä montaa tuntia tullut oltua heräämisen jälkeen.
Nautihan luonnonrauhasta. Maistuis varmaan mullekin![]()