Forza motorsport 3

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Pelaakos täällä kukaan kyseistä puolisimulaatiota?
Jos pelailee niin kaverilistaan saapi lisäillä online kisailun ja aika vertailun merkeissä. Driftaaminen ei kiinnosta mutta muuten kisailu laidasta laitaan.
Gamertagini on sama kuin nicki tällä foorumilla.

On vallan viihdyttävä peli, jopa niinkin ettei ole tullut mitään muuta pelattua tuon julkaisun jälkeen. Muutama kuva tähän vielä, on mukavaa miten konsolipelissäkin saa nykyään autoihin aika monipuolisestikkin persoonallista ilmettä.



 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Ykköstä tuli pelattua aikalailla, kakkosen aikoihin koko pelaamiseen liittyny innostus oli alamaissa. Onhan nää kieltämättä kovia pelejä
 

de rong

Banned
Liittynyt
17.1.2005
Viestit
3194
Forza Motorsport 4:seen voiski sit lisätä vaik fiktiivisen career-moodinku (luodaan ura DTM/Formulatähtenä) noit sarjojaki on niin vitusti. 3:nen tuli hommattua ja onhan tää ihan yhtä saatanan hyväku Forza ykkönen.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3195
Sijainti
Lahti
Meitsi ajaa. Tosin juuri nyt konsoli on Saksan ihmemaassa takuukorjauksessa. Ajan mielelläni netissä kilpaa, edellyttäen, että kilpakumppaneina ei ole tarkoituksella perääntööttääjiä tai muita turmiolan tommeja. :cool:
 

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Itse olen tuskastunut tuohon microsoftin rattiin niin pahasti että laitoin sen myyntiin ja vaihdoin Forzan toistaiseksi pois, kunhan saan Fanatecin ratin hankittua niin sitten hommaan Forzankin takaisin. On tajuttoman ärsyttävää ajaa tuollaisella paskaratilla kun on vuosikaudet ajellut pc-simuja monenlaisilla laatuvekottimilla.
 

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3195
Sijainti
Lahti
Itse olen tuskastunut tuohon microsoftin rattiin niin pahasti että laitoin sen myyntiin ja vaihdoin Forzan toistaiseksi pois, kunhan saan Fanatecin ratin hankittua niin sitten hommaan Forzankin takaisin. On tajuttoman ärsyttävää ajaa tuollaisella paskaratilla kun on vuosikaudet ajellut pc-simuja monenlaisilla laatuvekottimilla.
Microsofin ratti on kyllä aika lötköä mallia. Ärsyttää jo pelkästään se, kun ratissa on ns. klappia. Miten ihmeessä ne on moisen pykännyt? Jopa ammoisina aikoina hankkimani vanha Logitech on merkittävästi parempi.

Minuakin on Fanatecin monialustaratti, tarkoittanet sinäkin sitä samaa, ruvennut toden teolla kiinnostamaan. Meinaatko hankkia omasi vakiopedaaleilla, vai tyydytkö niihin hieman Volgamaisen näköisiin vakiopolkimiin?
 

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Kyllä mä clubsport pedaalit mielellään sitten hommaisin.. tosin mulla on G25 joten ne pedaalit toimii suoraan ton fanatecin kanssa.. Ei nekään oikein kyllä iske kun käytin Finnmotion pedaaleita tuossa aika kauan.. tuolla kaapissahan ne olis ja pienellä huollolla sais taas käyttöön nekin.. noita en muuten voi ihan estoitta suositella, tuntumaltaan ja muokattavuudeltaan ihan jees mutta tuntuvat vaativat huoltoa ja putsaamista koko ajan ja muutenkin aavistuksen huolimattomasti omani oli kasattu.

EDIT:Ovat finnmotionin pojat näköjään kehittäneet pedaaleita eteenpäin siitä kun omani olen ostanut.. nuohan ei toimi muuta kuin pc peleissä tietenkään ilman poppakonsteja.
 
Viimeksi muokattu:

Pärre

Well-known member
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
3195
Sijainti
Lahti
Enpä ollut tuollaisesta Finnmotionista kuullutkaan. Kiitos linkistä! Tosin eivät taida olla itselleni juuri nyt ajankohtaisia. Minähän poljen vaikka sukkasillani, jos tarve vaatii. Talvella villasukkasillani. Kerro ihmeessä kokemuksia Fanatecistä jahka sen pyöriteltäväksesi saat.
 

JRantajoki

Well-known member
Liittynyt
30.1.2008
Viestit
640
Enpä ollut tuollaisesta Finnmotionista kuullutkaan. Kiitos linkistä! Tosin eivät taida olla itselleni juuri nyt ajankohtaisia. Minähän poljen vaikka sukkasillani, jos tarve vaatii. Talvella villasukkasillani. Kerro ihmeessä kokemuksia Fanatecistä jahka sen pyöriteltäväksesi saat.
Juu kerrotaan.. tosin ei ole ihan täysin ajankohtainen, kun tällä hetkellä tuo budjetti moiseen on aika heikolla pohjalla.. mutta listalla on muutaman kuukauden sisään ainakin. Muutamat nettitutut ketkä on tuon ostaneet ovat olleet tyytyväisiä kaikin puolin.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Nyt tuli ajettua ensimmäinen endurance-kisa. 17 kierrosta Le Mansia. "Hiukan" väsyttää...

Muutamia plussia ja miinuksia pelista:
+paljon autoja
+hyvät grafiikat (varsinkin hd)

-Kuitenkin aika vähän ratoja (varsinkin F1)
-Avopyöräiset puuttuu kokonaan
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Minulla on ollut Xbox 360 lainassa kesästä saakka ja nyt sain lainaan Forza 3:n.

En olisi ennakkoon uskonut kuinka hauskaa vääntöä semirealistisessa konsolipelissä voi olla. Jo tuhnuilla F-luokan etuvedoilla ajeleminen käy laatuviihteestä. Etuvetojen ajotuntuma tuntuu padillakin ajellessa jo yllättävän hyvältä.

Aiemmin olen nykypäivän konsolikaahailuista koittanut vain NFS Shiftiä ja omasta mielestä se ei kyllä pärjää ollenkaan vertailussa Forzaan. NFS on nykyään liian arcadea.

Tänään sain pari autoa viritettyä B-luokkaan saakka ja C-luokan MM-sarja juuri alkamassa... 1,2% urasta vasta suoritettuna, joten vielä riittää tahkoamista :wink:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös