Foster's grid girls

  • Viestiketjun aloittaja kik
  • Aloituspäivämäärä

kik

Well-known member
Liittynyt
15.2.2000
Viestit
511
Sijainti
Peraehikiae
Tämä aihe ei varmaankaan ole maailman tärkeimmästä päästä mutta minua ärsyttää suunnattomasti MTV3:n lähettämät pätkät joistain hemmetin rumista grid girlseistä..eikö heillä todellakaan ole mitään tasoa ohjelmien laadun suhteen??! Jos joku on niin puutteessa että tyytyy tuollaisiin harakanpelättimiin niin menköön Tallinnaan. Minulla on mitä kaunein nainen maailmassa eikä voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset ÄMMÄT..Anteeksi vain kaikille ketkä toisin ajattelee mutta omasta mielestäni asia on 100%:ti näin eikä siitä miksikään muutu..Mieli tekisi katsoa formuloita eikä mitään huoria siinä sivussa!!!....
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Taitaapi kyseessä olla hieman sama juttu kuin rataesittelyn kanssa. Ohjelman sisältöön on "piilotettu" mainoksia. Hyvä ja helppo homma maikkarille: saa samalla lähetysaikaa kulumaan.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Ace17 sanoi:
Taitaapi kyseessä olla hieman sama juttu kuin rataesittelyn kanssa. Ohjelman sisältöön on "piilotettu" mainoksia. Hyvä ja helppo homma maikkarille: saa samalla lähetysaikaa kulumaan.
Sikäli hauskaa, että lain mukaan, mainokset pitää selkeästi erottaa normaalista ohjelmasta. Mitenköhän laki täyttyy tässä tapauksessa....? :eek!: Samaa vois kysyä rataesittelystä :eek!:
Ett silleen!!!!!!!!!
 

hjuw

Well-known member
Liittynyt
29.3.2004
Viestit
66
Sijainti
Tammerfors
Niin pitkälle kuin minä muistan moottoriurheiluun on kuulunut osana, olennaisena tai ei, myös muo "ÄMMÄT". Millainen kisuli itse kullakin on kainalossa ei ole ennenkään vaikuttanut televisio-ohjelmatarjontaan. Ja jos vielä ulkonäöstä, niin mielumin minä katselisin grid-girlejä kuin esim. tätä maikkarin selostuskolmikkoa, ehkä jopa kuuntelisin.

Toki juttua voisi olla enemmän esimerkiksi tekniikasta ja vaikka sääntöjen läpikäyntiä, mutta ihan normikatsojaa se ei välttämättä palvelisi.
 

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
"Ja PARHAAT AJOLINJAT esittelee Jyrki Järvilehto". Vai sanoisinko paskimmat. Ihan varmasti joku Pulkkinen ajaa noita, ei helvetti minkälaista sähellystä.:jaska:
 

Ferrari 4ever

Well-known member
Liittynyt
12.8.2001
Viestit
2669
Sijainti
Saarimaa
ÄMMÄT..Anteeksi vain kaikille ketkä toisin ajattelee mutta omasta mielestäni asia on 100%:ti näin eikä siitä miksikään muutu..Mieli tekisi katsoa formuloita eikä mitään huoria siinä sivussa!!!....
kikillä näyttäisi olevan pieniä patoumia naisväen suhteen - termeistä päätellen. Glamour on iso osa F1:siä, joten oheissälä on vain pystyttävä hyväksymään. Kyseessä ei ole esim.voimistelun tapainen puhdas urheilulaji.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Tuo maikkarin oheisohjelma ennen kisaa on niin surkeaa että nuo kissat tuovat siihen paljonkin mielenkiintoista seuraamisen arvoista :thumbup: :thumbup: Naisia ei sitäpaitsi koskaan ole ruudussa liikaa :thumbup: :cool:

Rataesittely on sinänsä hyvää huumoria seurattavaksi "oikeine ajolinjoineen" :D
 

Mity

Registered: Patologinen
Liittynyt
25.9.2003
Viestit
1051
Sijainti
Jyväskylä
Alkakaa seuraamaan formuloita maanantaisin ja eläkää sunnuntai uutispimennossa - hauskaa, niin minäkin tein tällä kertaa kun olin sunnuntain töissä. Maanantain lähetyksestä oli karsittu kaikki turha pois- jopa kimin suomenkieliset kommentit.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Itsehän en edes katso niitä oheissettejä ennen kisaa. Kyllä TV on päällä mutta varsinaisesti siirryn sitä katsomaan vasta sitten kun sivusilmällä huomaan lähtösuoran väkimäärän vähentyneen radikaalisti. Siihen asti naputan vaikka forumilla tahi teen jotain muuta yhtä hyödytöntä..
Sama pätee kaikkiin urheilutapahtumiin. Joskus tulee katseltua lätkä-MM -lähtyksistä niitä oheisjuttuja, mutta yleensä vietän erätauotkin A) vessassa B) tupakalla C) jääkaapilla.

Siispä minulla ei oikeastaan ole hajuakaan näistä voostersin kriit kööleistä josta on puhe.. :rolleyes:
 

Minardi fani

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
941
Sijainti
Kuopio
Ma sanoi:
"Ja PARHAAT AJOLINJAT esittelee Jyrki Järvilehto". Vai sanoisinko paskimmat. Ihan varmasti joku Pulkkinen ajaa noita, ei helvetti minkälaista sähellystä.:jaska:

joo! joku Pulukkinen varmaa ajaa noita :mad_old:

näyttäisivät sen kierroksen jollain GP3 pelillä nii ois pakko ajaa linjoja mukaan.. ja realistisemman näkönen ku ois suoraa kuskin paikalta kuvattu :thumbup:
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Eikös tuo ole "Sponsored by Playstation" :wink:

GP3 olisi kyllä huomattavan paljon parempi vaihtoehto rataesittelyyn jos ei voi ottaa esittelyyn kuskin ajamaa oikeaa kierrosta.
 

Fisico

Well-known member
Liittynyt
5.1.2003
Viestit
85
kik sanoi:
Tämä aihe ei varmaankaan ole maailman tärkeimmästä päästä mutta minua ärsyttää suunnattomasti MTV3:n lähettämät pätkät joistain hemmetin rumista grid girlseistä..eikö heillä todellakaan ole mitään tasoa ohjelmien laadun suhteen??! Jos joku on niin puutteessa että tyytyy tuollaisiin harakanpelättimiin niin menköön Tallinnaan. Minulla on mitä kaunein nainen maailmassa eikä voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset ÄMMÄT..Anteeksi vain kaikille ketkä toisin ajattelee mutta omasta mielestäni asia on 100%:ti näin eikä siitä miksikään muutu..Mieli tekisi katsoa formuloita eikä mitään huoria siinä sivussa!!!....
No huhhu. Pakottiko oma miss maailmasi kirjoittamaan tämän viestin vai alkoiko pikkuveli käymään semmosilla senttilukemilla, että kisan lähtö jäi näkemättä? :nope:
 

Felix

Well-known member
Liittynyt
12.7.1999
Viestit
1258
kik sanoi:
Tämä aihe ei varmaankaan ole maailman tärkeimmästä päästä mutta minua ärsyttää suunnattomasti MTV3:n lähettämät pätkät joistain hemmetin rumista grid girlseistä..eikö heillä todellakaan ole mitään tasoa ohjelmien laadun suhteen??! Jos joku on niin puutteessa että tyytyy tuollaisiin harakanpelättimiin niin menköön Tallinnaan. Minulla on mitä kaunein nainen maailmassa eikä voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset ÄMMÄT..Anteeksi vain kaikille ketkä toisin ajattelee mutta omasta mielestäni asia on 100%:ti näin eikä siitä miksikään muutu..Mieli tekisi katsoa formuloita eikä mitään huoria siinä sivussa!!!....
Nopeat autot ja kauniit naiset ovat aina kuuluneet moottoriurheiluun..onneksi et sentään asu Jenkeissä jossa jokaiseen urheilutapahtumaan haalitaan puputyttöjä katsojia viihdyttämään
 

General FUp

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1088
Sijainti
tSadi
Re: Re: Foster's grid girls

Fisico sanoi:
No huhhu. Pakottiko oma miss maailmasi kirjoittamaan tämän viestin vai alkoiko pikkuveli käymään semmosilla senttilukemilla, että kisan lähtö jäi näkemättä? :nope:
Tuo oli hyvä pointti, saattaa olla että pikku rouva on nykinyt papuja nenuunsa kun herra on kytännyt silmät ja sepalus pulleina varikkomimmejä :D

Noin ihan vakavissaan pitää kuitenkin sanoa, että aika mautonta mennä virolaisia pimuja ihan noin vaan halventamaan. Taikka muutenkaan ketään huorittelemaan näin "julkisesti" :thumbdown
 

Hanu

Ulkomaan epeli
Liittynyt
6.9.2001
Viestit
68
Sijainti
Neu Wulmstorf
kik sanoi:
Tämä aihe ei varmaankaan ole maailman tärkeimmästä päästä mutta minua ärsyttää suunnattomasti MTV3:n lähettämät pätkät joistain hemmetin rumista grid girlseistä..eikö heillä todellakaan ole mitään tasoa ohjelmien laadun suhteen??! Jos joku on niin puutteessa että tyytyy tuollaisiin harakanpelättimiin niin menköön Tallinnaan. Minulla on mitä kaunein nainen maailmassa eikä voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset ÄMMÄT..Anteeksi vain kaikille ketkä toisin ajattelee mutta omasta mielestäni asia on 100%:ti näin eikä siitä miksikään muutu..Mieli tekisi katsoa formuloita eikä mitään huoria siinä sivussa!!!....
Itselläni on sellainen uudemman mallinen TV jossa on on/off näppäin(siinä on värikuvakin).Suosittelen myös sinulle sellaista.

Anteeksipyyntösi ei kyllä paljon auta kun nimittelet(aika julkisesti)
ko. osiossa esiintynyttä/esiintyneitä viehättäviä neitokaisia moisilla nimillä.Viittaa ihan jopa rangaistaavaan tekoon!!

Mukavaa että sinulla on asiat niin mukavasti itselläsi,ainakin omasta mielestäsi.

Olisko pikku itsetutkiskelun paikka???
 

bigbear

Well-known member
Liittynyt
10.1.2002
Viestit
1006
Sijainti
Sundsberg, Kirkkonummi
Maikkari voisi järjestää joka kisaviikonloppu kisan ,jossa juniorit saisivat ajaa PS2:lla kisaa ja nopeimman kierrokset sitten näytettäisiin tv:ssä. Näin ainakin maikkari saisi lisää katsojia ja paremman näköiset ajolinjat esitykseen :D
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Minä alan katsomaan kisoja yleensä vasta muutama minuutti ennen starttia. En tosin tuon grid girlsien vuoksi, vaan siksi, etten enää kestä kuunnella niitä Pulkkisen höpinöitä ja älyvapaita kysymyksiä.
 
Ylös