Frank Williams

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16912
Hieno tarina! :ahem:

Oon nähny hieman hänen tekemisiään vielä silloin kun hänellä toimi jalat ja kyllä oli nero jätkä! :)
 
Liittynyt
21.2.2003
Viestit
785
Sijainti
Lapinlahti
Bobakki sanoi:
Kolumni: selviytyjä

Enpäs tiedä, kuinka hyvänä keskustelunavauksena tämä toimii, mutta mikäli onnistuin, niin antanee miettimisen aihetta ainakin :)
pää pelaa paremmin kuin Peter Sauberin kello... Kaveri joka on ollut 30 .v F1-sarjan huipulla. omilla rahoiillaan on selviytyvjä... (paitsi että rahaa on kuleman 200 milj. puntaa) Luulis selviytyvän...

ps. Vittu on darra

pps. korjaus sarja hankittu lähikaupasta

edit: pahimmat kirjoitus virheet.
 

Racer21_90

Well-known member
Liittynyt
10.11.2004
Viestit
544
Sijainti
Asun nykyään Ruotsissa ..
Bobakki sanoi:
Kolumni: selviytyjä

Enpäs tiedä, kuinka hyvänä keskustelunavauksena tämä toimii, mutta mikäli onnistuin, niin antanee miettimisen aihetta ainakin :)
Hyvä esimerkki siitä että mukautumiskyvyllä ja oikella ajattelutavalla voi parantaa elämäänsä kovien kolhujenkin jälkeen. Täytyy vain nostaa hattua miehelle joka ei vaipunut itsesäälin rapakkoon kun elämä potkaisi oikein kunnolla päähän..

Oikea mies oikealla paikalla vaikka sitten rullatuolissa :ahem:
 

hannu^

Well-known member
Liittynyt
29.12.2003
Viestit
781
Sijainti
Joensuu
Tuollainen kolari voi tietysti sattua milloin vain mutta olikos se Frankki ihan ylinopeutta ajanut?
Olen sitä mieltä että kannattaisi se kovoo ajaminen jättää sinne kilparadoille.

Kuitenkin loistavasti pärjännyt myös tuon jälkeen :thumbup:
 

miika

Well-known member
Liittynyt
14.10.1999
Viestit
1141
Jossain Brittiläisessä autolehdessä (olsiko ollut CAR?) listattiin kerran Euroopan parhaita "hurjastelu" teitä, siis ajonautintoon sopivia, ja tuo tie jolla Williamssin kolari kävi, rankattiin sijalle 1...
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Älykäs näkijä... Teki ruputallista yhden ykkösten parhaimman tallin, edes halvaantuminen ei pysäyttänyt vauhtia.

Valitettavasti Williams pelasi korttinsa ensi kaudeksi huonosti ja talli joutuu valitsemaan kuskit jämäosastolta.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Hyvä juttu. Mulla on aina ollut sellainen käsitys, että joko Mansell tai Piquet olisi ollut tuossa kolarissa jotenkin osallisena? Eli ei nyt keskenään törmäilleet, mutta että olisi ollut pientä kisan poikasta...
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Jotain kisaahan siinä oli myös mun muistini mukaan kyseessä, vaan en kyllä tarkemmin ole asiasta lukenut. Yritin vähän tonkia, josko olisin aiheesta jotain löytänyt, vaan ei tullut mitään vastaan. Olisin varmaan jättänyt ton noin, vaikka olisin jotain löytänytkin - yritän vähän karsia liiallista detaljeihin menemistä muutenkin kun sellasta olen itse ollut havaitsevinani.
 
Ylös