FTP selaimella

burb

.
Kun nettiselaimella, tässä tapauksessa IE:llä, ottaa FTP-yhteyden niin pitäisikö yhteyden katketa kun selaimen sulkee tai valitsee File->Close?
Nimittäin tuntuu siltä että yhteys jää päälle ja nyt ei esim. WS_FTP pääse samalle ftp-serverille. Selaimella pääsee.
Kuinka tuollainen selaimella otettu FTP-yhteys pitäisi katkaista?

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
Kun nettiselaimella, tässä tapauksessa IE:llä, ottaa FTP-yhteyden niin pitäisikö yhteyden katketa kun selaimen sulkee tai valitsee File->Close?
Nimittäin tuntuu siltä että yhteys jää päälle ja nyt ei esim. WS_FTP pääse samalle ftp-serverille. Selaimella pääsee.
Kuinka tuollainen selaimella otettu FTP-yhteys pitäisi katkaista?
Kyllä se yhteys mun mielestä katkeaa viimeistään siinä vaiheessa, kun suljet selaimen :confused:

Pääset siis WS_FTP:llä serverille, jos et ole sitä ennen muodostanut yhteyttä IE:llä?

Miguel

beagle
Sijainti
West highland
Yleensä ftp-palvelinsoftissa on aikakatkaisu käyttämättömien yhteyksien poistamiseksi. Samaa aikakatkaisua käytetään (järkevästi konfatuissa) palomuureissa ftp-filtterin kanssa.

burb

.
:jaska: Vika selvisi.
Tämä ei ollut mun oma moka, vaan palomuurin asetukset olivat IHAN ITSESTÄÄN muuttuneet.
Ei ollut siis mun vika hei oikeesti.
Nää tietokoneet tekee aina ihan itsekseen just tällaisia juttuja...
:doubtful:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
burb sanoi:
:jaska: Vika selvisi.
Tämä ei ollut mun oma moka, vaan palomuurin asetukset olivat IHAN ITSESTÄÄN muuttuneet.
Ei ollut siis mun vika hei oikeesti.
Nää tietokoneet tekee aina ihan itsekseen just tällaisia juttuja...
:doubtful:
:eek: