mn97
Banned
Mutta sittenhän jalkapallosta tulisi yhtä tylsää kuin formula ykkösistä, kun robotit hoitaa kaiken. Kehitys johtaisi lopulta siihen, että robotit pelaa itse peliäkin.
Mutta sittenhän jalkapallosta tulisi yhtä tylsää kuin formula ykkösistä, kun robotit hoitaa kaiken. Kehitys johtaisi lopulta siihen, että robotit pelaa itse peliäkin.
Yllä oleva kommentti on vissiin joku meemi. Kuulin sen viimeksi tänään.Mutta sittenhän jalkapallosta tulisi yhtä tylsää kuin formula ykkösistä, kun robotit hoitaa kaiken. Kehitys johtaisi lopulta siihen, että robotit pelaa itse peliäkin.
Jos tuomareiden päätöksiä vois muutella, niin miten lahjonnalle sitten kävisi?Mutta sittenhän jalkapallosta tulisi yhtä tylsää kuin formula ykkösistä, kun robotit hoitaa kaiken. Kehitys johtaisi lopulta siihen, että robotit pelaa itse peliäkin.
Potkisliittoa ei varmaan edes ollut. Tuomareita oli ja ne oli lahjottavissa pimpalla ja/tai viinalla. Mutta kosto uhkasi myös lähellä.Entäs jalkapalloliiton jäsenille tai tuomareille?
Alppu osti ne vitosella.Miksei Hollannilla ole oranssit paidat? Huorattu tuomareille?
Se eskaloituisi, tietenkin.Jos tuomareiden päätöksiä vois muutella, niin miten lahjonnalle sitten kävisi?
Pistin Huntelaarin 17 min kohdalle. Ei toteudu, kun Klaas Jaan ei ole edes kentällä.:thumbfh:Alonso tekee maalin 6:uuden minuutin päästä.
-e- Näin siis veikkasin Yle:n visailussa.
Samalle 17:eitsemälletoista minuutille myös mun tieto.Pistin Huntelaarin 17 min kohdalle. Ei toteudu, kun Klaas Jaan ei ole edes kentällä.:thumbfh: