Örfil
Guest
Ei muuten irtoa.Siis sulla on sellainen Remowax-huuhtelupullo käytössä? Kädenlämpöistä vettä pulloon ja turautat riittävän monta kertaa kunnolla korvakäytävään, niin kyllä pitäis irrota tiukemmassakin olevan vaha ihan kotikonstein.
Ei muuten irtoa.Siis sulla on sellainen Remowax-huuhtelupullo käytössä? Kädenlämpöistä vettä pulloon ja turautat riittävän monta kertaa kunnolla korvakäytävään, niin kyllä pitäis irrota tiukemmassakin olevan vaha ihan kotikonstein.
Meni varmaan päähän?Karhujen talviunien pihkatappi korvassa?
Mulla on joskus lukioaikana pirtun kanssa liuotettu korvia.
Semmoseen yrjöastiaan valui korvasta sattumien kera. :yuck:Meni varmaan päähän?
Ei irronnut kolmannellakaan kerralla. Ei onneks haitannu tukossa oleva korva lentokoneessa.Siis sulla on sellainen Remowax-huuhtelupullo käytössä? Kädenlämpöistä vettä pulloon ja turautat riittävän monta kertaa kunnolla korvakäytävään, niin kyllä pitäis irrota tiukemmassakin olevan vaha ihan kotikonstein.
Mä olin joskus teininä korvaimuroinnissa. Äitee kehui että lapsuudessaan bruukkasivat virkkuukoukulla korvat puhdistaa...Esimerkkinä, että se voi jumittua joissain tapauksissa todella lujaa. Vaimon korvat on siitä esimerkki. Vaikka removaxailee, niin joka toinen vuosi on edessä lääkärikeikka.
Joku suomuinen affen tai lahna voisi toimia.Kurkkukin tarviaisi ultrista, tai sitten irrotan räkäpallon fisulla.
Sisu vähän helpotti oloa.Joku suomuinen affen tai lahna voisi toimia.