kouvotsvoni
Banjottu
Vaarallista tuo nukkuminen. Akillesjänne on pirun kipeä, mitä se ei ollut vielä illalla.
Komp.Vaarallista tuo nukkuminen. Akillesjänne on pirun kipeä, mitä se ei ollut vielä illalla.
Eipä tuolle mitään voi, turha siitä kenenkään sua syyttää, vaikka hyvä mahdollisuus sillekin.Kahden viikon saikku loppu, huomenna pitäs töihin mennä. Kruununa vaimokulta onnistui viikolla saamaan jonkun halvatun kevätflunssan ja on nyt useita päiviä ollut kuumeessa ja niistänyt ja yskinyt tuolla noin, itse olen koittanut pysyä kaukana, mutta alkoihan se kurkku kivistää eilen illalla. Olis ihan voittajafiilis mennä huomenna duuniin burnoutin jäljiltä ja jäädä saman tien saikulle flunssan takia.
Tee poika, niin polvi paranee.Mut leikattiin (ACL) toissapäivänä ja saikkuilen kuukauden kotona.
5 eri lääkettä, ja tuntuu kuin ois känni ja darra samaan aikaan.
Paskapuhetta. Broidilla on kolme poikaa ja polviproteesi.Tee poika, niin polvi paranee.
Mulla aloitettiin verenpainelääkitys silloin kun alapaine alkoi olla keskimäärin 100.Keskiviikkona olis puhelinaika lekurille.
Viimeksi 2 viikkoa sitten käydessä määräsi viikon ajan mittaamaan verenpaineen aamuin illoin, ja varaamaan soittajan jos yläpaineen ka. on yli 140. Viikon keskiarvo oli jotain 146 tietämillä. Enkka maanantaiaamuna ennen töihinlähtöä 168. Alapaine sekin pääsääntöisesti yli 110. Uhkasi että jos ka. ylittää tuon 140 niin aloitetaan verenpainelääkitys. Toki noi korkeahkot verenpaineet selittäisi osaltaanmiksi mulla usein ei ole ihan kauheen hyvä olo.
Diabeteshoitajallekin pitäisi varata aika, ja sokerirasitustestiin. 2- tyypin diabetesta lääkäri epäili.
Enää ikinä mee lekurin, kun ne aina keksii mulle uusia sairauksia.
Liittyikö se tähän toikkiin?Mulla aloitettiin verenpainelääkitys silloin kun alapaine alkoi olla keskimäärin 100.
Diabeteshoitajalla ja sokerirasitustestissä olen käynyt. 2-tyypin diabetesta lääkäri epäili. Ko. sairautta ei mulla todettu, mutta rajoilla mennään.
Perheeni verenpaine-ennätys on noin 260/170, en enää tarkkoja lukemia muista. Muinoin aiheesta tänne kirjoittelinkin, mutta ko. tojck on mitä ilmeisimmin vanhuuttaan kadonnut?
Kyllä. Se se on. Melkoista painajaista se oli silloin.Liittyikö se tähän toikkiin?
Eipä juuri. Hää oli eilen saunomassa täällä ja parin kolmen tunnin juttutuokiossamme käytiin aika paljon eri asioita läpi. Uusia ja vanhoja. Mutta ei tuota munuaisjuttua. Nyt hää on tosiaan täysin terve nuori aikuinen, käy töissä ja omistaa mm. asunnon, poikaystävän, farmariauton ja koeran. Juokseekin vielä. 10 000 meetriä meni kirkkaasti alle tunnin tuossa muutama viikko sitten.Tapahtuneesta on jo uskomattomat 14 vuotta. Voi tätä ajan kulumista.
Onko tuosta painajaisesta ollut tyttären aikuistuttua puhetta?
No, tavallaan, mutta en ollut kovin kärsijä ko. asiassa. Ajoin ikäänkuin turva-autoa ja tytär tuli perässä monta kuukautta alitehoisella formulalla. Kuten ylle kirjoitin, niin homma on hanskassa nyt. *peuks*Ilpolla ollut aika menoa takavuosina.
Mulle tuli päivällä puhelu SatKs:n keuhkopoliklinikalta. Perjantaina pääsen peruutusajalle. Ja hyvä niin.Itsellä nyt uusi pilleripurkki pöydällä. 1 nappi päivässä pitäs aamuisin ottaa, ja kuukauden päästä uutta viikon verenpainekontrollisessiota, verikokeita ja uutta lekuriaikaa. Alkaa käydä työlääksi tämä sairastelu.
Jospa kuitenkin alkaisi olo siitä pikkuhiljaa kohentua? Toivotaan ainakin, jo tätä psyykkisen ja fyysisen kunnon matalalentoa on ihan riittävän kauan ollutkin.