Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mangelo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on muuten tosi tiukka ja söpö perse. Laitanko kuvaa?

Pari päivää tuntunut siltä että pitäisi kaivaa talvitakki ja hanskat esiin. Kylmä. Varmaan pitäisi.

Tuntuu siltä kuin traktori olisi ajanut ylitse. Joka paikka jumissa ja päätäkin jomottaa.

Ja viinalla, laululla ja naisillahan ei ole mitään tekemistä asian kanssa.

Paljo menee kyykyssä?
En tiedä. Polvet sanois poks ja sääret naks, jos yrittäisin. Yhdellä jalalla olen uskaltanut kokeilla sataa kiloa semmosessa kyykkäyslaitteessa, jossa painot narun varassa. Voit todistaa pakaraherruutesi kuvilla jos haluat.

Jostain syystä alkoi tehdä mieli kokeilla kyykkäystä ja maastavetoja, kun yöllä katselin youtubesta mallia.

Eilen elämäni ensimmäistä kertaa karting-radalla. En odottanut ihan näin monenlaista lihaskipua. Illalla ei meinannut syöminen onnistua, kun käsivarret tärisi niin hervottomana että ruoka tipahteli haarukasta.

Hävisin sekä englantilaisille että saksalaisille. :dunno:

Onko sitä oikeasti lähdettävä jo nyt nukkumaan?

Ei voi väsyttää näin paljoa :doubtful:

Tänään koulussa istuin niin sitten mun oikea jalkani alkoi täristä hulluna, enkä pystynyt hallitsemaan sitä. Mutta onneksi se meni ohi kun lähdin kävelemään.

Tänään koulussa istuin niin sitten mun oikea jalkani alkoi täristä hulluna, enkä pystynyt hallitsemaan sitä. Mutta onneksi se meni ohi kun lähdin kävelemään.

Aika paha tilanne jos hulluna tärisevä hallitsematon jalka menee ohi, kun lähtee itse kävelemään. Itse tarkistaisin tuossa vaiheessa lääkkeet, NIMITTÄIN ALBERT OILIN LÄÄKKEET!