Melinda
Sponsored by Sam
En lain, olen elänyt alkuvuoden pelkillä opintotuilla.Paljonks oot tänä vuonna maksanu kirkollisveroa suomeen?
En lain, olen elänyt alkuvuoden pelkillä opintotuilla.Paljonks oot tänä vuonna maksanu kirkollisveroa suomeen?
Veikkaan että muija vastais mun kosintaan: Haista sinä ruikki pitkä paska. Se ei kyllä tarkoita "kyllä".
Sillä ratkeaa vasta puoli ongelmaa.
Miten se savolaiseukko (vai oliko se akka) saataisiin vastaamaan Moccolle "no voe moccolainen, tokkiisa myö naijahan", vai miten ne vastaakaan "kyllä"?
No ei nyt pidä suuttua pienestä vittuilusta.:frown: Samanlaistahan sä heität Jonille. Pitää itsekin sitten kestää kuitit. Tai pitää lättynsä ummessa muiden suhteen.Onko kaikki kirkkoon kuuluvat sun mielestä uskiksia?
Hieman turhan vahvaa etädiagnosointia havaittu.... :nope:
Eipä ole tullut paineltua report postia, jotenka ei mennyt edes sitä hernettä, suuttumisesta puhumattakaanNo ei nyt pidä suuttua pienestä vittuilusta.:frown: Samanlaistahan sä heität Jonille. Pitää itsekin sitten kestää kuitit. Tai pitää lättynsä ummessa muiden suhteen.
Eli et 'toxittanut' lain.Eipä ole tullut paineltua report postia, jotenka ei mennyt edes sitä hernettä, suuttumisesta puhumattakaan
Vedäs Mosse vittu päähän.Eli et 'toxittanut' lain.
Vedäs Mosse vittu päähän.
Oisikohan tämän postauksen kohdalla toxittamisen paikka?Vedäs Mosse vittu päähän.
Onpa se kätevä mies se Mosse.Vedäs Mosse vittu päähän.
Ei ole. Mua saa kuhtua vaikka Albert Oiliksi, enkä suutu.:ahem:Oisikohan tämän postauksen kohdalla toxittamisen paikka?
Edellisestä kerrasta onkin jo reilu 48 vuotta.Onpa se kätevä mies se Mosse.
Se oli pieru.Aivastin äsken niin voimallisesti että keuhkot repesi. Oikeesti.
Perästä valuu ruskeaa lientä. Löytyi magnesiumin annostuksen yläraja.