Fyysisen olotilasi päällimmäiset tuntemuksesi just nyt?

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Auh! Jaksamisia. Etenkin siinä vaiheessa kun yrität päästä alas niitä portaita.
Portaitten alaspäin meneminen onkin pelottavaa silloin, kun jalka on kipeä. Minäkin menin taannoin kuin mummot konsanaan: ensin toinen jalka alas ja sitten toinen viereen ja taas sama uudelleen. Ei uskaltanut askeltaa normaalisti.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Rynäsin aamulla portaat alas ja nilkka jäi peffan alle mukavasti taipuneena. Sinnittelin koululla pari tuntia ja sit menin päivystykseen, jossa lääkäri totes että tänään tai huomenna mars ensiapuun röntgeniin. Hiusmurtumaa epäili. Nilkka turvonnu melkein kaksinkertaseks.

Parasta oli kyllä tulla takas kotiin; asun vitoskerroksessa eikä meillä oo hissiä. :thumbup:
Jaiks!

Jos se yhtään helpottaa, niin veikkaan, että täällä on aika moni khn kateellinen nilkalles kuitenkin.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Auh! Jaksamisia. Etenkin siinä vaiheessa kun yrität päästä alas niitä portaita.
Portaitten alaspäin meneminen onkin pelottavaa silloin, kun jalka on kipeä. Minäkin menin taannoin kuin mummot konsanaan: ensin toinen jalka alas ja sitten toinen viereen ja taas sama uudelleen. Ei uskaltanut askeltaa normaalisti.
Jep, huomenna kun sinne röntgeniin menen ni taidan lähteä ajoissa kohti bussipysäkkiä just noiden portaiden takia.

Toi on karma. Koitit olla hyveellinen vege ja heti tuli nilkoille. Mitä tästä opimme?
No ei ku tykkään sosekeitoista mut oon allerginen perunalle ja sitä on melkein jokasessa keitossa! Oli kyllä sen vert hyvää keittoa, että kannatti melkeinpä rynästä :eek:

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
No ei ku tykkään sosekeitoista mut oon allerginen perunalle ja sitä on melkein jokasessa keitossa! Oli kyllä sen vert hyvää keittoa, että kannatti melkeinpä rynästä :eek:
Voit lupautua, että tulet kipsin kanssa sinne ruokalaan tekemään niille mainoksen. Saat varmaan ilmaset sapuskat. "Good enough to disfigure yourself for." Voit sitten itse islannintaa tuon. Vai olitko sä vielä Italiassa? Ei näissä pysy perässä...

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
Voit lupautua, että tulet kipsin kanssa sinne ruokalaan tekemään niille mainoksen. Saat varmaan ilmaset sapuskat. "Good enough to disfigure yourself for." Voit sitten itse islannintaa tuon. Vai olitko sä vielä Italiassa? Ei näissä pysy perässä...
Nógu góð til að afmynda sig fyrir? tjsp. Islannissa vielä 4 viikkoa!

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
No voi saatana. Putosit jostain helevetillisen tolpannokasta, jälkeen lankutuksen??? :dunno:
Neibbs, tossa rappukäytävässä kaaduin. Onneks siinä on kokolattiamatto, muuten veikkaan et ois käyny pahemmin :dunno:

Astuin kait harhaan tai jotain, en ymmärrä miten voin tollai yhtäkkiä tulla peffallani yhden porrasvälin alas.

Örfil

Guest
Jotenkin tulee mieleen Mervi Nykänen tuosta turvotuksesta - sori!

Knoukka

Well-known member
Tuntuu että oon elämäni kunnossa. Kompromissikunnossa tosin, mutta silti. Hyvä mieli siitä.

Knoukka

Well-known member
Tuo raittius ja reipas liikunta on varsin kelpo vaihtoehto viettää elämää.
Tein mä tossa kolmisen viikkoa sitten illan ja korjauspäivän baarirundin. Sekin teki hyvää! Pollalle hauskaa ja nollaus kiireisestä keväästä.

Laajemmin lienee kysymys siitä, että tähän ikään on oppinut että mikä tuottaa itselle niin hyvää mieltä, fyysistä oloa ja missä suhteessa sekä missä määrin mitäkin ja ennenkaikkea millä asenteella ylipäätään elämäänsä kohtaa.

Örfil

Guest
Laajemmin lienee kysymys siitä, että tähän ikään on oppinut että mikä tuottaa itselle niin hyvää mieltä, fyysistä oloa ja missä suhteessa sekä missä määrin mitäkin ja ennenkaikkea millä asenteella ylipäätään elämäänsä kohtaa.
Sulla on palikat kohdallaan :ahem:

Joni

Well-known member
Pientä humalaa vielä mutta muuten täydellinen olo. Kesäkunnossa ollaan ja rantakelejä odotellessa voi sitten baywatch tyyliin hietsuun yms rannoille eksyä. :cool: :ahem: