Fyysisten vaivojen valitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Selkää kolottaa tämä perkeleen toimistotyö.
Pitäis perustaa joku fyysisemmän alan putiikki kun
nyt duunista on 3/4 tietokonehommaa. :jaska:

Jos rupeis tekemään vaikka lintulautoja ja ulkovessoja.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Meinasin kirjoittaa tähän jotain, mutta eihän mulla mitään oikeaa vaivaa edes ole. Hyvä niin.

Estate

Well-known member
Oikeassa kädessä on nyt kipeä palovamma, kun termoksesta kaatui vahingossa kuumaa vettä sen päälle. :(

72

Well-known member
Oikeassa kädessä on nyt kipeä palovamma, kun termoksesta kaatui vahingossa kuumaa vettä sen päälle. :(
Oon kokenut saman 10 vuotta sitten. Se kohta ei rusketu vieläkään.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jalat on tosi väsyneet ja niitä särkee. Päähän on myös koskenut enemmän tai vähemmän aina eilisestä saakka.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Mulla on varmaan lintuinfluenssa. Telkkarissa sanottiin, että lintuinfluenssan alkuvaiheessa ei oo mitään vaivoja eikä oireita ja mulla ei tosiaan oo minkäänlaisia vaivoja eikä oireita. :(
Alkais nyt edes pää särkee niin sais varmuuden siitä ettei oo kipee.

burb

.
Onhan noita vaivoja. Oijoijoi ja voivoivoi. Valitan.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Jalkoihin vähän sattuu mutta se johtuu siitä että olen polkenut fillaria lailla Jacquesin.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Närästää ja päätä särkee ja hiirikäsi vaivaa. Ei tällä iällä enää tervettä päivää näe :nope:

GeGe

Talvihorrostaja
Viikonlopun mökkireissulta tuliaisina ympäri kehoa kutiavia itikanpisto-paukamia :mad_old:

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Alaselkä pipi, hiirikäsi pipi ranteesta alaspäin (tai ylöspäin jos käsi just nyt viittais, mut ei se viittaa, se naputtaa näppiksen oikeeta laitaa), ei-hiirikäden varsi pipi (johtunee nojailusta, mennee kohta ohi).
Auttaiskohan kylmä näihin vammoihin? Jos hakis jääkaapista Koffin kolmosen?

Banaani

In stereo where available
Sijainti
Manse
Alaselkä hiukaan kipiä mutta se nyt on normaalia kun koneella tullut istuttua taas useampi tunti huonossa asennossa. Paska tuoli.

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
Reiret huutaa apuva talla hetkella.

Vaimo (tama meidan perheen fitness-ihme) kavi viime viikonloppuna tuossa meidan vieressa olevalla entisella tulivuorella (jossa on nykyaan koirapuistoa, puistoa, mahtavaa fillarointimaastoa, koriskenttia, tenniskenttia, jne jne) ja sanoi loytaneensa todella mahtavat rappuset sielta. Oli piiiiitkat ja jyjkat :eek:

No siitapa sitten meikalaiselle uusi treenimaasto :ahem:

Eilen ekaa kertaa nelja kertaa ylos-alas. Viisi oli tavoite, mutta kun meinas henki lahtee neljannen jalkeen, nin piti lopettaa :nope:

No nyt sitte reiret huutaa ja yollakin herasin, kun toista reitta pakotti. Aamulla vedin kylla kunnon venytyssessiot, niin eikohan taa tasta. Huomenna taas uudestaan! :thumbup: