Tuommoset valitukset työnnä sinne minne aurinko ei paista! :frank:Join aterialla kaljan tai kuus, ja nyt ompi nuppi pipi.
Tuntuuko kisa missään? Avovaimo ihmeteli oikean polven sisäreunan mustelmaa. Kerroin mistä tuli. Alkaa kai pikkuhiljaa uskoa, että moottoriurheilu urheiluaKyljen ihoa nipistelee. Poltin kylkimakkarat Yyterissä rasvaamisesta huolimatta
Tarvinnet samanlaisen polvisuojuksen kuin F1-kuskeilla.Avovaimo ihmeteli oikean polven sisäreunan mustelmaa. Kerroin mistä tuli.
Sulla on diabetes vai?no jopas
Itseasiassa päivällä tuli auringonpaahteessa pyöräiltyä 30km. Voi olla että verensokerit on tiukalla kun yritän hillitä turhaa syömistä...
Kukas nyt on höplästä vetäny?Musta tuntuu että mun höplä on venähtänyt
Kun noin hauskaa tuntuu olevan, niin veikkaan pään irronneen.Jos kertosin niin järkyttyisitte liikaa, joten jätän valittelematta.
Nyt on vielä hauskempaa, kun tämmöstä veikkaat.Kun noin hauskaa tuntuu olevan, niin veikkaan pään irronneen.
Ei oo kuule flunssaa eikä krapulaa kummempaa ollu vuosiin- tai kymmeniin. Fyysisesti siis. No joskus on polvea tai alavatsaa vihlassut, mutta siinäpä mun saldo.Neljissäkymmenissä oleva suomalainen mies voi tuntea itsensä hetkelliseksi
täysin terveeksi vain hienoisessa nousuhumalassa kehonlämpöisessä kylvyssä.
voiko tätä ajatella jotenkin "yksimielisesti"?Olin eilen ratsastamassa ensimmäistä kertaa ties kuinka moneen kuukauteen. Nyt huutaa nivuset hoosiannaa. Ja olkapäissäkin on hassuja kipupisteitä.