Olga
.
Ottaisko pillereitä vai voitelisko jollain hemmetin myrkkyvoiteella, mutta jotain tarttis tehdä. Ei pysty nukkumaankaan. :frown:
Älä nuku, mutta ota päikkärit!:ahem:Ottaisko pillereitä vai voitelisko jollain hemmetin myrkkyvoiteella, mutta jotain tarttis tehdä. Ei pysty nukkumaankaan. :frown:
Kun olisikin noin yksinkertaista. :frown:Älä nuku, mutta ota päikkärit!:ahem:
Päätät että otat puolen tunnin tirsat vaan...
Jaksamista sinne!Kun olisikin noin yksinkertaista. :frown:
Edelleen. Tää nyt on ihan varmasti sikaflunssa, kun vasta oli otsikoita, jotta sen voi kärsiä ilman kuumettakin.Oikean käden ojentaja ja vasemman käden hauis ihan sököinä. Lisäksi reisien etuosiin sattuu.:thumbfh:
No oliko?Löin oikein kunnolla silmakulman auton ovenkarmiin aamulla. Verta tuli ja nyt turvonnut. Täytynee käydä näyttämässä terkkarille. Työkaverit veikkasivat että avokilta sitä on turpiin tullut
Ei. Ei siitä etteikö minua olisi nainen joskus lyönytkin (ei tosin nykyinen), mutta ei sellaisesta fyysisiä vammoja ole tullutNo oliko?
Ittellä oli viime viikko kans ylitöiden kyllästämä ja olin vielä kipeä samaan aikaan. En tosin ollut ihan noin kipeä kuitenkaan. Ensi viikko näyttää lupaavalta omalta kohdalta ainakin ennakkoon, luultavasti normi 8h per päivä riittää.Kurkkuun sattuu taas tosi kovaa. Muutenkin kipeä olo, vaikka särkylääkettä oon vetäny ihan huolella. Pitäis nimittäin jaksaa vielä ylitöitä tässä :thumbdown
Tsemiä sinne. Minä olisin saanut työterveyshuollon kautta ajan yli 100 kilsan päähän. Onneksi kunnallinen päivystys on hieman joustavampi. Sinne sitten kökkimään iltapäiväksi.Sain yöllä ylityöt tehtyä, mutta tänä aamuna ei käynyt enää mielessäkään lähteä töihin. Kuumettakin on ja kurkku tuntuis vahvasti angiinalta. Sain lääkäriajan tuohon ihan lähelle iltapäivälle.
Millasia saatanan työaikoja siellä päin on, jos ylityöt tehdään yöllä ja aamulla pitäis taas mennä töihinSain yöllä ylityöt tehtyä, mutta tänä aamuna ei käynyt enää mielessäkään lähteä töihin. Kuumettakin on ja kurkku tuntuis vahvasti angiinalta. Sain lääkäriajan tuohon ihan lähelle iltapäivälle.
Luulisi yhtiön kunnioittavan työehtosopimuksessa määritettyä vuorokausilepoa :doubtful:Millasia saatanan työaikoja siellä päin on, jos ylityöt tehdään yöllä ja aamulla pitäis taas mennä töihin
Koita ny paraaantua kumminki :thumbup: