Fyysisten vaivojen valitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ottaisko pillereitä vai voitelisko jollain hemmetin myrkkyvoiteella, mutta jotain tarttis tehdä. Ei pysty nukkumaankaan. :frown:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ottaisko pillereitä vai voitelisko jollain hemmetin myrkkyvoiteella, mutta jotain tarttis tehdä. Ei pysty nukkumaankaan. :frown:
Älä nuku, mutta ota päikkärit!:ahem:

Päätät että otat puolen tunnin tirsat vaan...

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Löin oikein kunnolla silmakulman auton ovenkarmiin aamulla. Verta tuli ja nyt turvonnut. Täytynee käydä näyttämässä terkkarille. Työkaverit veikkasivat että avokilta sitä on turpiin tullut

FO110K

Banned
Kävi sitten niinkuin mulla vuosi sitten, heti kun karting-kausi on ohi niin teloo ittensä, ja juuri semmosen kohdan jota ilman ajaminen olis hankalaa.
(puukko peukalon ja etusormen väliin, luuhun asti luonnollisesti, onneks oli 2vk finaalikisan jälkeen sentään)
Toivon mukaan ei pahemmin käynyt sitten kuitenkaan...

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Kävin näyttämässä ja kuulemma ei pahasti kolhaissut. Ei laittanut tikkiä eikä liimaa. Antoi tetanus-piikin kun se ei enää voimassa

Zire

`.´
Sijainti
Lahti
Kuumetta semmoset 38.4. Saas nähä jääkö työelämään tutustuminen väliin tuossa kartingpaikassa... :jaska:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kurkkuun sattuu taas tosi kovaa. Muutenkin kipeä olo, vaikka särkylääkettä oon vetäny ihan huolella. Pitäis nimittäin jaksaa vielä ylitöitä tässä :thumbdown

Sue_me

Well-known member
Kurkkuun sattuu taas tosi kovaa. Muutenkin kipeä olo, vaikka särkylääkettä oon vetäny ihan huolella. Pitäis nimittäin jaksaa vielä ylitöitä tässä :thumbdown
Ittellä oli viime viikko kans ylitöiden kyllästämä ja olin vielä kipeä samaan aikaan. En tosin ollut ihan noin kipeä kuitenkaan. Ensi viikko näyttää lupaavalta omalta kohdalta ainakin ennakkoon, luultavasti normi 8h per päivä riittää.

Mangelo

Well-known member
Tavallista kuivempi influenssa on kuivumassa kasaan. Kurkussa limaa joka joskus yskittää, mutta ei rajoita elämääni mitenkään. Samaan aikaan tullut huuliherpeskin on harmiton.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Sain yöllä ylityöt tehtyä, mutta tänä aamuna ei käynyt enää mielessäkään lähteä töihin. Kuumettakin on ja kurkku tuntuis vahvasti angiinalta. Sain lääkäriajan tuohon ihan lähelle iltapäivälle.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Sain yöllä ylityöt tehtyä, mutta tänä aamuna ei käynyt enää mielessäkään lähteä töihin. Kuumettakin on ja kurkku tuntuis vahvasti angiinalta. Sain lääkäriajan tuohon ihan lähelle iltapäivälle.
Tsemiä sinne. Minä olisin saanut työterveyshuollon kautta ajan yli 100 kilsan päähän. Onneksi kunnallinen päivystys on hieman joustavampi. Sinne sitten kökkimään iltapäiväksi.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Millasia saatanan työaikoja siellä päin on, jos ylityöt tehdään yöllä ja aamulla pitäis taas mennä töihin :eek::eek:

Koita ny paraaantua kumminki :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Millasia saatanan työaikoja siellä päin on, jos ylityöt tehdään yöllä ja aamulla pitäis taas mennä töihin :eek::eek:

Koita ny paraaantua kumminki :thumbup:
Luulisi yhtiön kunnioittavan työehtosopimuksessa määritettyä vuorokausilepoa :doubtful: