Fyysisten vaivojen valitteluotsikko

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Olipa äsken karmaiseva tuokio. Kun heräsin nokosilta minulla alkoi mahdoton suonenveto molemmissa jaloissa. Sietämätöntä tuskaa oli reisistä jalkateriin asti. Ei meinannut löytyä helpottavaa asentoa ollenkaan. :eek: Tulipa mieleen isä, jolla ennenvanhaan juovuspäissään tuli suonenvetokohtauksia ja oli se kamalaa katsottavaa/kuunneltavaa.
Harvemmin on ollut molemmissa jaloissa yhtäaikaa, mutta muuten kokemusta samanlaisesta. Sattuu niin pirusti. Itselleni auttaa jalan painaminen maata vasten ja kädellä - yleensä pohkeiden yläosasta - puristaminen. Kaiketi olet juonut liian vähän vettä...näin ainaskin mulle on kerrottu syistä.

Kerran aikaisemmassa asuinpaikassa - oli maan tasolla huoneisto luhtikerrostalossa pyöräkellarin vieressä - iski suonenveto nukkuessa ja siihen herättessäni päästelin hirveitä voihkimisääniä...ilmeisesti suonenvetoni ymmärettiin hiukan väärin, kun kuulin nauramista käytävältä. :eek:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kun mulla tulee suonenveto, se helpottaa heti, kun saan laskettua painon kyseiselle jalalle. Kun hirvee repiminen alkaa, tikkana sängystä ylös ja paino jalalle ja helpottaa saman tien.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Kun mulla tulee suonenveto, se helpottaa heti, kun saan laskettua painon kyseiselle jalalle. Kun hirvee repiminen alkaa, tikkana sängystä ylös ja paino jalalle ja helpottaa saman tien.
AJ lähtee sängystä kuin telekkä pöntöstä.

Ria

Jäässä
Kerran aikaisemmassa asuinpaikassa - oli maan tasolla huoneisto luhtikerrostalossa pyöräkellarin vieressä - iski suonenveto nukkuessa ja siihen herättessäni päästelin hirveitä voihkimisääniä...ilmeisesti suonenvetoni ymmärettiin hiukan väärin, kun kuulin nauramista käytävältä. :eek:
Käytävältä? Luhtitalossa maantasolla? :doubtful:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Ei pystyny tikkana hyppäämään, kun tuntui, että hajoaa.

Mangelo

Well-known member
Eiks toi nilkan koukistaminen yleensä helpota ja ojentaminen altistaa.. Itsellä uidessa joskus rupee vetämään. Sitten vaan yksjalkasena nilkka koukussa jatkaa matkaa ja parhaassa tapauksessa helpottaa jo ennen päätyä :eek:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Eiks toi nilkan koukistaminen yleensä helpota ja ojentaminen altistaa.. Itsellä uidessa joskus rupee vetämään. Sitten vaan yksjalkasena nilkka koukussa jatkaa matkaa ja parhaassa tapauksessa helpottaa jo ennen päätyä :eek:
Ei kuulosta kauhean käytännölliseltä ratkaisulta suonenvedon yllättäessä lähteä ajamaan uimahallille hypätäkseen altaaseen nilkkaa koukistamaan.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Olipa äsken karmaiseva tuokio. Kun heräsin nokosilta minulla alkoi mahdoton suonenveto molemmissa jaloissa. Sietämätöntä tuskaa oli reisistä jalkateriin asti. Ei meinannut löytyä helpottavaa asentoa ollenkaan. :eek: Tulipa mieleen isä, jolla ennenvanhaan juovuspäissään tuli suonenvetokohtauksia ja oli se kamalaa katsottavaa/kuunneltavaa.
Joko olit siis humaltunut ennen nokkosia tai sitten niiden aikana.

Mangelo

Well-known member
Ajattelin itsekin juuri aloittaa magnesiuumikokeilun. Sen verran sekavia oireita taas ollut, kuitenkaan sairaaksi itseäni tuntematta.
Niin siis tuossa yks päivä pitkän lenkin alkupuoliskolla tuli tuli ilmeisesti rytmihäiriöitä hetkellisesti, kun tuntui että pumppu löi tyhjää. Sitten välillä ollu taas levossa sitä, että rinnan vasemmalla puolella tuntuu pistoa ja ahdistusta niin ettei toisella kyljellä ole hyvä maata. Vissiin magnesiumin puute voi jotain sydänongelmia aiheuttaa, ja vissiin stressi voi aiheuttaa magnesiumin puutetta. Aikaista sanoa, mutta nyt kun kahden päivittäisen poretabletin verran käyttänyt tota magnesiumia, niin ihan hyvin mennyt toistaiseksi.

Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Tosimies tietysti syö magnesiumit salilla siitä palasta, jolla toiset sivelee kämmenensä ennen isojen rautojen nostoa.

Mangelo

Well-known member
Ei kuulosta kauhean käytännölliseltä ratkaisulta suonenvedon yllättäessä lähteä ajamaan uimahallille hypätäkseen altaaseen nilkkaa koukistamaan.
En usko että toi ajaminen hirveesti auttaa asiaan, varsinkaan nilkka ojossa.

Lunssila

Well-known member
Etkö sä saa nilkkaa koukkuun muualla kuin uima-altaassa?