On se aika MILF kans.Domppari on ihan LOL
Ja TRANS!On se aika MILF kans.
Dompparilla on kuulemma maakunnankuulut manboobsit eli MIESKANNUT!Ja TRANS!
*kahvit näppiksille* *kuset housuun*Nyt kyllä F1-keskustelu on huipussaan, mietitään 67-vuotiaan vuotiaan ulkoministerin kuntoa ja sille sopivaa treeniohjelmaa.
Noi tai ton toikin sisältöön liittyvä nainen on nykyään kihloissa mun 90-luvun lapsuudenkaverin/kiusaajan kanssa. Joo on pieni tää maailma.
Pidetään mielessä, jos tätä tietoa vaikka vielä joskus työssään tarvitsisi.Noi tai ton toikin sisältöön liittyvä nainen on nykyään kihloissa mun 90-luvun lapsuudenkaverin/kiusaajan kanssa. Joo on pieni tää maailma.
On sulla aikamoisia kavereita ollu... :dunno:Noi tai ton toikin sisältöön liittyvä nainen on nykyään kihloissa mun 90-luvun lapsuudenkaverin/kiusaajan kanssa. Joo on pieni tää maailma.
Sellasta ja nykyäänkin sitä näkee täällä foorumilla että aikuisiällä kiusataan sitten vittuiluna mutta ei se mitään mä kestän. :ahem:On sulla aikamoisia kavereita ollu... :dunno:
Jaksamisia.Sellasta ja nykyäänkin sitä näkee täällä foorumilla että aikuisiällä kiusataan sitten vittuiluna mutta ei se mitään mä kestän. :ahem: