Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Mites on, onko tullut joskus saatua ylinopeussakkoja?
Sama. Toinen tolpasta ja toinen liikkuvilta. Jälkimmäisellä kertaa oli 98km/h vauhtia satasen alueella. Tosin kärry perässä.Kahdesti
Vaikka lääkäri onkin asiasta varoittanut, täytyy tässä nyt olla Jussin linjoilla.Sen jälkeen ei ole tullut, koska ajan nykyään rajoitusten mukaan.
Mistä sitten? Ylikuormasta, rattijuopumuksesta?En mie ylinopeudesta.
En mistään kummosesta, parempi olla kertomatta.Mistä sitten? Ylikuormasta, rattijuopumuksesta?
Siveettömästä käytöksestä julkisella paikalla?En mistään kummosesta, parempi olla kertomatta.
Luitko muutama kuukausi sitten lehtijutun kun rekkakuski oli kaatanut rekan runkatessaan ratissa?Siveettömästä käytöksestä julkisella paikalla?
Noh ajoin ylä-aste aikoina Traktorilla, muuli täynä porukkaa sain huomautuksen ja muut joutui kävelemään loppumatkan.Siveettömästä käytöksestä julkisella paikalla?
Luin. Tuota tunnustusta tässä vähän niinkuin haetaan.Luitko muutama kuukausi sitten lehtijutun kun rekkakuski oli kaatanut rekan runkatessaan ratissa?
Se olin MINÄ!Luin. Tuota tunnustusta tässä vähän niinkuin haetaan.
WTF! kurski on henkeyttänyt Pyryfin! Tästä seuraa hurjia! Kohta julkaistaan uusi bestseller. "Ihan Vitun Uusi Testamentti."Se olin MINÄ!
Tai Se Neljes Testamentti.WTF! kurski on henkeyttänyt Pyryfin! Tästä seuraa hurjia! Kohta julkaistaan uusi bestseller. "Ihan Vitun Uusi Testamentti."
Täällä seudulla ne on yleensä volvo -mulkkuja :thumbup:Ja diesel versioita.kun "audimulkku" kurkii sieltä väliin oikealta, väliin vasemmalta.
Se on huomattu että auton koko ratkaisee paljon, joutuuko painostetuksi vai ei. Siiviilissä tulee pikkufiatin kanssa liikenteessä joku aina siihen persuksiin kiinni. Scanialla taasen vaikka se on oikeasti hidas, niin harva rupeaa silloin leikkimään. Johtuukohan siitä, että luullaan pikkuautossa olevan usein nainen ratissa?Täällä seudulla ne on yleensä volvo -mulkkuja :thumbup:Ja diesel versioita.
Vaikka tuo auto on kooltaan saippuarasiasta seuraava, liikkuu sen verran vikkelästi (ja etenkin sen takia) että rampissa perseessä roikkuvat Volvo -tyypit katoavat taustapeiliin aika sutjakkaasti :ahem:Se on huomattu että auton koko ratkaisee paljon, joutuuko painostetuksi vai ei.
Yks syy on varmaan se että kapeasta ja läpinäkyvän pikkuauton ohi näkee paremmin, mikä houkuttelee ajamaan lähempänä ja antaa helposti ohitettavan vaikutelman.Se on huomattu että auton koko ratkaisee paljon, joutuuko painostetuksi vai ei. Siiviilissä tulee pikkufiatin kanssa liikenteessä joku aina siihen persuksiin kiinni. Scanialla taasen vaikka se on oikeasti hidas, niin harva rupeaa silloin leikkimään. Johtuukohan siitä, että luullaan pikkuautossa olevan usein nainen ratissa?