Gmail

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Onx kellään niinku käytössä tota? Mulle tuli tossa taannoin kutsu moisen käyttäjäksi enkä kuollaksenikaan muista missä olen moista ilmoittanu janoavani. Sattusko kukaan siis tietään mistä ton voi saada, ku meinasin kaverille kans?

markoj

Custom User
Jaajaa, pikaisella selaamisella vaikuttaa, että noi on varsin janottuja ja ihme kauppaamista muutenki.

markoj

Custom User
Älä nyt tivaa asiattomuuksia vaan vastaa mun kyssäriin!

Charlie

Elämän jakojäännös
Sijainti
Pahassa paikassa
We're currently only offering Gmail as part of a preview release and limited test. We don't have details on when Gmail will be made more widely available, as that depends in part on the results of the test.
Ei mulle ole kukaan tuota tarjonnut. Yhdellä kaverilla tuo on käytössä, voin kysyä mistä se sen sai.

markoj

Custom User
Eräs forumisti laittoki mulle privaa asian tiimoilta ja saattanen saada häneltä moisen kutsun. Kiitokset hänelle. Eli keskustelu voinee jatkua ihna yleisillä linjoilla.

Testikäytössähän toi toki vainen kait on mutta on se niin iso loota, että kiinnostaa kuitenki vähä.

markoj

Custom User
Huomasin tuolla Gmailissa käydessäni, että mullahan on itelläki nyt noita invitejä jopa 50 kappaletta. En hokannu moisia aikasemmin, tiedä sitte oliko niitä sillon. Multa noita sitte kans saa jos on tarvetta moiselle.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Levytilan lisäksi tossa gmailissa on musta hotmailiin verrattuna suuri etu se, että tunnus vanhenee vasta 9 kuukaudessa. Hotmailissahan pitäis muistaa käydä kerran kuussa, tosin kuukaudessa se ei muistaakseni vielä vanhentunut, mutta kaikki postit häviää. Lopulliseen vanhenemiseen tarvittiin kai vielä pari kuukautta lisää.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
markoj sanoi:
Huomasin tuolla Gmailissa käydessäni, että mullahan on itelläki nyt noita invitejä jopa 50 kappaletta. En hokannu moisia aikasemmin, tiedä sitte oliko niitä sillon. Multa noita sitte kans saa jos on tarvetta moiselle.
samixii!

markoj

Custom User
Mistä lähtien jaska on ollu mies?

Toi Oopeen mainitsema hotmailin vanheneminen on just se syy miksi kaveri halus jotain muuta. Toki postilaatikon koko oli kans. Sitä paitsi mun MSN-yhteisö OttoVilleKuusinen-FunClub vanheni kans ja katos johonki vittuun...

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Eipä tuon tarve kovin tiheää ole, mutta onpahan varalla tollanen mihin mahtuu vähä enemmän.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.