Gp2 2007

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Avataampa oma topicci kun viime kausi on paketissa ja testit alkavat.
Hetimmiten varmasti iloinen uutinen monille: Minardi tulee Gp2-sarjaan!
Kyllä, ei Paul Stoddartin Minardi vaan se ihan oikea Giancarlo Minardin Minardi. Jo olemassa oleva talli joka kilpailee Euro F3000-sarjassa fuusioituu nimittäin Nelson Piquetin Piquet Sports-tiimin kanssa! Saa nähdä tuleeko nimestä sitten Piquet-Minardi vai vain jompi kumpi mutta pääasia että Minardi on taas ns. moottoriurheilun huipulla.
Kyllähän tämän tietty ymmärtää ettei Piquet ole enää kiinnostunut tallistaan mutta tuskin haluaa luopua hyvästä tallista.
Tallin testejä ajavat Paul Ricardilla Brasilialaiset kaksi viime kautta Piquet juniorin aseenkantajana toimunut Xandi Negrao, F3-kuski Alberto Valerio ja Euro F3000-sarjaa Minardilla ajanut ja Brasiliaa Zandvoortin A1-avauksessa Tuka Rocha.
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Päivitys: 6. joulukuuta 2006

GP2 Sarja julkisti uuden kehitysversion autostaan. Heikki Kovalaisen ja Nelson Piquet Juniorin testaamassa ja hyvin pitkälti Kovalaisen kehittelemässä autossa on uusi aeropaketti, johon kuuluu mm. takasiipi, sekä uudet lisäsiivet. F1-autoista tuttu savupiippu on myös lisätty ponttoonien päälle :rolleyes:

En löytänyt parempaa kuvaa, joten tämä saa kelvata. Suoraan gp2series.comista

Red Bull ART Renault
GP2-sarjaa hallinnut ART-talli vahvisti kuljettajikseen Red Bullin tukeman Michael Ammermullerin ja Renaultin nuorten kuljettajien ryhmään kuuluvan Lucas di Grassin ensi vuoden kuljettajakaksikokseen. Ainakin Heikki Kullan mukaan tallin autot ovat ensi vuonna Red Bullin väreissä. Miten tämä vaikuttaa Ardenin toimintaan on vielä epäselvää.
ARTin tämän kauden kuljettajista Hamilton sai tunnetusti F1-pestin ja Alexandre Premat on enää varmistusta vailla oleva Conquest Racing pilotti Pohjois-Amerikan Champ Car-sarjassa.

Petrol Ofisi FMS International
Giancarlo Fisichellan talli on vahvistanut brasilialaisen Antonio Pizzonian liittyvän Turkin Jason Tahincin pariksi ensi vuonna. Pizzonia tulee ensi vuonna ajamaan GP2-sarjassa Italian lipun alla, sillä entisellä F1-kuljettajalla on myös Italian passi. Tallipäällikkö Paolo Coloni toivomuksesta tallissa on siis ensi vuonnakin yksi "italialainen" kuljettaja :rolleyes:

Carlin-DPR
Trevor Carlin osti itsensä mukaan ensi vuoden sarjaan liittoitumalla rahoitusvaikeuksista kärsineen David Price Racingin kanssa. Ernesto Vison pestin uskotaan olevan varma. Toisesta kuljettajasta liikkuu erilaisia huhuja, joissa Carlinin kultapoika Alvaro Parenten ja erittäin lahjakkaan espanialaisen Andy Soucekin nimet ovat tulleet esille. Parente testasi tänä vuonna Ardenille ja Super Novalle ja Soucek puolestaan viime viikolla nimenomaan Carlin-DRP:lle.

Muut tallit, joiden kuljettajat on jo vahvistettu:
DAMS Nicolas Lapierre ja Kazuki Nakajima :thumbup:
iSPORT Timo Glock ja Andreas Zuber
Minardi by Piquet Sports Xandi Negrao ja Roldan Rodriguez :doubtful:
Trident Kohei Hirate

Varmoina pidetään:
BCN Jose Maria Lopez ja Borja Garcia
Campos Racing Giorgio Pantano :D
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
CARTer sanoi:
Red Bull ART Renault
GP2-sarjaa hallinnut ART-talli vahvisti kuljettajikseen Red Bullin tukeman Michael Ammermullerin ja Renaultin nuorten kuljettajien ryhmään kuuluvan Lucas di Grassin ensi vuoden kuljettajakaksikokseen. Ainakin Heikki Kullan mukaan tallin autot ovat ensi vuonna Red Bullin väreissä. Miten tämä vaikuttaa Ardenin toimintaan on vielä epäselvää.
Tämänhän väitetään olevan seurausta siitä, että Ferrari suostui vaihtamaan moottorisopimuksensa RBR:ltä Toro Rossolle.

Ensi kauden tallipaikoista, Senna on ilmeisesti suuntaamassa Ardenille ja Maldonadoa on tyrkytetty Hiraten kaveriksi Tridentille.
 

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Mickey sanoi:
Mitkä tuon uuden auton specksit on?
Kai ne ovat samat kuin vanhassakin? Eihän tuossa mitään muuta uutta ole kuin katteet :dunno:
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Näyttää tämäkin topicci unohtuneen. Gp2-sarjassa on tapahtunut tässä välissä jo sen verran että lisäämpä näitten muittenkin tallejen kokoonpanot nyt kun enää pari paikkaa on vahvistamatta. Yllämainituissa talleissakin on tapahtunut muutoksia.

David Price Racing
Andy Soucek, Christian Bakkerud
-Trevor Carlin ja David Price eivät sittenkään tee yhteistyötä. Andy Soucek sai kuin saikin paikan tallista. Ja vieläpä ehdottoman ykköskuskin paikan. Price sai Carlinilta kuitenkin haluamansa eli sopimuksen Carlinin kuljettajan kanssa, Bakkerudin kanssa. Ilmeisesti Bakkerud tuo tiimiin myös taloudellista vakautta sillä tähän asti otteet eivät ole olleet kovin vakuuttavia. Soucekilta on lupa odottaa tuloksia jo ensimmäisellä kaudella.
Arden International
Bruno Senna, Adrian Zaugg
Menettikö Arden Red Bullin tuen ART:lle? En tiedä Sennasta mutta Zaugg on kuitenkin Red Bull-kuski. Ilmeisesti toiminta juniori-tiiminä jatkuu. Vai onkohan Hornerin paikka vaakalaudalla? -Kuljettajapari on vahva mutta kokematon. Senna jäi viime kaudella pahasti tallikaverinsa Conwayn (&Jarvisin) varjoon. Kokemattomampi Zaugg joka taisteli 2006 Italian FRenault 2.0-mestaruudesta. Mutta ennenkaikkea väläytteli taitojaan Renault World Seriesissä ja sittemmin A1GP-sarjassa.
Trident Racing
Kohei Hirate, Pastor Maldonado?
Hiraten pestaaminen oli hyvä veto. Kolmas sija EuroF3-sarjassa ASM-kaksikon jälkeen on kova meriitti. Rahoitus tulee varmaankin Toyotalta jonka Toyota Drives Program-kuskeihin Hirate kuuluu.
Autosport veikkasi toiseksi kuskiksi Maldonadoa, joka varmasti olisi hyvä vaihtoehto sillä vaikka mestaruus lipesikin käsistä oli Maldonado Renault World Seriesin nopein kuski joka ajoi kokokauden 2006.
Racing Engineering
Javier Villa, Ernesto Viso?, Luis Razia?
En näe syytä miksi Racing Engineering jatkoi Villan sopimusta, niin pahasti tuli viime kaudella turpiin Carrollilta. Tässä sarjassa harvat saavat ajaa oppimisvuotta tai toista mahdollisuutta. Onneksi Javier Villa Garcialla on oikea kansallisuus. Epäilen silti että Villa saa potkut ennen kuin kausi loppuu.
Mikäli Racing Engineering haluaa yhtään menestystä tulevalta kannattaa heidän ehdottomasti palkata Ernesto Viso...sillä en ole koskaan kuullutkaan Luis Raziasta.
Super Nova International
Luca Filippi, Mike Conway
Filippin otteista on vaikea sanoa mitään viime kauden perusteella. Fisichella varmaan luuli Lucan olevan valmiimpi tallin ykköskuskiksi jota Filippi ei selvästikkään ollut. Mike Conway on brittien F3-mestari jonka varmasti oletetaan olevan kärjentuntumassa. Mutta kyllä David Sears on liikkeellä kokemattomalla kaksikolla. Ehkäpä tällä kertaa on ajateltu enemmän taloutta, ja on ollut jo aikakin.
BCN Competicion
Sakon Yamamoto, Jose Maria Lopez?
Lopezin sopimusta ei ole vieläkään vahvistettu. Sen sijaan Super Agurilta sivuutettu Sakon Yamamoto vei paikan maanmieheltään Hiroki Yoshimotolta. Japanilaisten kuskien suoritukset BCN Competicionilla tuskin notkahtavat suuntaan tai toiseen.
Campos Grand Prix
Giorgio Pantano, Adrian Valles?, Felix Porteiro?
Pantanon palkkaaminen oli sellainen teko että vähemmänkin sarjaa seuraava tietää että kaudesta tulee Adrian Camposin tiimin menestyksekkäin. Valles ja Porteiro ajoivat viime kaudella yhtä hyvät debyytti kaudet kaukana kärjen takana. Todennäköisemmin paikan saa Valles.
Durango
Borja Garcia, Clivio Piccione?, Hiroki Yoshimoto?, Franck Perera?
Gracia ei päässyt iSportille eikä Super Novalle mutta Ivone Pintonin tallissa oli tilaa. Garcia joutui hallitsevana Espanjan F3-mestarina Neel Janin aseenkantajaksi Racing Engineeringillä, mutta keräsi itseluottamuksensa takaisin taistelemalla mestaruudesta Renault World Seriesissä.
Vahvin ehdokas tallikaveriksi olisi paluumuuton Durangolle tekevä Piccione. Autosport ehdottaa kahta jälkimmäistä.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Ymmärtääkseni Pantanon sopimusta ei ole vielä vahvistettu, vaikka varsin varma onkin. Toiseen autoon taas on tiettävästi tulossa Vitaly Petrov.
 

Porttilan Laki

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
555
En usko, että Arden menettäisi Red Bullin tuen. Scuderia Toro Rosson toisen puolen omistava Gerhard Bergerhan on auttanut Sennaa saamaan paikan GP2:Ssa ja auttamassa nousussa F1:siin.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Otto Hokkanen sanoi:
Ymmärtääkseni Pantanon sopimusta ei ole vielä vahvistettu, vaikka varsin varma onkin. Toiseen autoon taas on tiettävästi tulossa Vitaly Petrov.
Nythän nuo molemmat näkyy varmistuneen. Campos olisi halunnut Adrian Vallesin tai Felix Porteiron Petrovin sijaan, mutta Valles on Spykerin kolmoskuski ja Porteiro tähyää WTCC:hen.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
CaPtEeNi sanoi:
Racing Engineering
Javier Villa, Ernesto Viso?, Luis Razia?
En näe syytä miksi Racing Engineering jatkoi Villan sopimusta, niin pahasti tuli viime kaudella turpiin Carrollilta. Tässä sarjassa harvat saavat ajaa oppimisvuotta tai toista mahdollisuutta. Onneksi Javier Villa Garcialla on oikea kansallisuus. Epäilen silti että Villa saa potkut ennen kuin kausi loppuu.
Eikös Villa ole tosi nuori, 18-19? Harjoittelee toki väärässä paikassa, muttei kai se nyt mahdotonta ole, että tekisi Nelson Philippet.
 
Viimeksi muokattu:

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Sama mies. Ei vain käytä tuota Garciaa. Ja onhan Villa nuori. Tarkoitin vain että tässä lajissa harvoilla on varaa tehdä Nelson Philippejä. Eli siis harjoittelee väärällä tasolla, Espanjan F3 jälkeen olisi kannattanut siirtyä joko Euro F3 tai Renult World Seriesiin ensin. Varsinkin kun nuita kuljettajia on Espanjasta pyrkimässä kohti fykkösiä pilvinpimein. Yksi esimerkki on Villan maanmies ja edeltäjä Racing Engineeringillä Borja Garcia joka otti turpiinsa Neel Janilta 2005 ja sai potkut tallista. Tosin haettuaan vauhtia Renault World Seriesistä palasi täksi kaudeksi takaisin.
 

Nordschleife

Well-known member
Liittynyt
9.3.2004
Viestit
535
tuoreessa msa-lehdessä oli tallilistaa tulevalle kaudelle. 3 paikkaa oli näköjään vielä täyttämättä.
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Nordschleife sanoi:
tuoreessa msa-lehdessä oli tallilistaa tulevalle kaudelle. 3 paikkaa oli näköjään vielä täyttämättä.
Enää kaksi. BCN:llä ja Racing Engineeringillä on vielä paikka vapaana.

Pitkään huhuttu Lopezin sopimus BCN:n kanssa ei näillä näkymin toteudu, vaikka hän olikin tallipäällikkö Enrique Scalabronin ykkösvaihtoehto. Rahaa tarvitsisi tuoda enemmän kuin Lopezilla on mukanaan kantaa; argentiinalainen ei enää kuulu Renaultin junioreihin. Ainakin World Series by Renault -mestari Alx Danielsson, argentiinalainen Ricardo Risatti sekä Minardin GP2-autoa jo testannut brassi Alberto Valerio ovat tyrkyllä. Risatti on Espanjan F3-mestari viime vuodelta, Valerio taas oli Ison-Britannian kolmosissa yhdestoista.

Racing Engineering ottaisi kaiketi mielellään Ernesto Vison, joka ei ole täysin onneton kuski ja tuo rahaakin mukanaan. Viso kuitenkin tähyää vielä STR:n kolmoskuskin paikalle ja perjantain F1-harjoituksiin, mikä saattaisi estää GP2-kinkerit.

Tuossa nuo varmat nimet nyt vielä:

ART
Lucas Di Grassi (BRA), Michael Ammermüller (GER)

Minardi Piquet Sports
Xandinho Negrão (BRA), Roldan Rodríguez (SPA)

iSport
Timo Glock (GER), Andreas Zuber (AUT)

Arden
Bruno Senna (BRA), Adrian Zaugg (RSA)

FMS International
Antonio Pizzonia (BRA/ITA), Jason Tahincinoglu (TUR)

Trident
Kohei Hirate (JPN), Pastor Maldonado (VNZ)

Racing Engineering
Javier Villa (SPA)

Super Nova
Luca Filippi (ITA), Mike Conway (GBR)

BCN
Sakon Yamamoto (JPN)

DPR
Andy Soucek (GBR), Christian Bakkerud (DEN)

DAMS
Nicolas Lapierre (FRA), Kazuki Nakajima (JPN)

Campos
Giorgio Pantano (ITA), Vitali Petrov (RUS)

Durango
Borja García (SPA), Clivio Piccione (MON)
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Eipä päässyt Alx Danielsson sitten sopimukseen BCN-tallin kanssa vaan tallipäällikkö Enrique Scalabroni valitsi huomattavasti kokemattomammamman Argentiinalaisen, Espanjan F3-sarjaa vuosia ajaneen Ricardo Risattin joka onnistui voittamaan sarjan mestaruuden viime vuonna. 2005 Risatti jäi taisteli mestaruudesta Andy Soucekin kanssa joten ilmeisen hyvästä kuskista lienee kyse. Ettei vain harppaus olisi kuitenkin ollut liian iso, ikää kun on Danielssoniin nähden enemmän kuin viisi vuotta. Argentiinalaisilla tuntuu olevan kova kiire saada maahan tuleva F1-tähti. Toivottavasti vain ei käy kuin Tuerolle 10 vuotta sitten. Ennemmin olisin kenties panostanut rahani Jose Maria Lopezin kolmanteen Gp2-kauteen ja valinnut Risattille opiskeluvuoden Renault World Seriesissä...
Myös Danielsson olisi ollut mielestäni varmempi vaihtoehto sillä Sakon Yamamoto tuskin tulee kärjen perässäkään roikkumaan varsinkin kun ottaa huomioon että talli ei ole sitten Nordicin tai Toccacellon aikojen varsinaisesti loistanut. Odotettavissa voisi olla toisinto 2005 kaudesta jolloin ratissa olivat Ernesto Viso ja Hiroki Yoshimoto. Taitaa vain Yoshimotonkin aika japanilaisien rahoittajien tiimalasissa kuluneen umpeen.

PS. POLTTAVA kysymys! Kuka ottaa paikan Racing Engineeringiltä? Ensimmäiseksi tulevat mieleen parin viime kauden Gp2-kärkihemmot. Viso on ilmeisesti hommannut itselleen Toro Rosson kolmannen kuskin paikan. Ehkäpä Premat tai Carroll sillä hemmojen toivo Champ Caarista näyttää pienenevän päivä päivältä. Danielsson olisi tietty kova luu ja Gp2 melkein ainoa mahdollisuus jatkaa formulan ratissa nousujohteisesti. Lopezin soisi saavan kolmennen vuoden yritykselleen tehdä vaikutus sillä kyllähän miehen vauhti ihan kohdallaan on. Sitten on tietty epäonnesta David Pricen tallissa kärsinyt Pla joka voisi toisessa tallissa loistaa myös. Toisen vuoden sarjassa ansaitsisi myös Perera. Kuitenkin veikkaan että paikka saattaa hyvinkin mennä Adrian Vallesille, lähinnä tietty sen takia että kaverilla on oikea kansallisuus. Ja otteetkin ovat olleet lupaavia.
 
Viimeksi muokattu:

CARTer

Well-known member
Liittynyt
20.9.2004
Viestit
2315
Tämäkö muka taidetta? :nope:

Giorgio Pantano oli GP2-testien avauspäivän nopein kuljettaja Paul Richardilla. Kokeneet kuljettajat olivat muutenkin hyvässä vauhdissa, sillä sarjaan palannut Borja Garcia ja iSportilla edelleen kurvaileva - aamulla nopeimman ajan ajanut - BMW:n testikuljettaja Timo Glock täydensivät kärkikolmikon. Uusista tulokkaista parhaimman vaikutuksen teki BCN:n uusin kiinnitys Ricardo Risatti, jonka kiinnittämistä täällä on jo ehditty hämmästellä. Tulokset puhukoot puolestaan...
Ensimmäisen päivän tulokset suoraan GP2series.comista:

1. Giorgio Pantano Campos Grand Prix 1:13.889
2. Borja Garcia Durango 1:14.436
3. Timo Glock Isport International - 1:14.518
4. Ricardo Risatti BCN Competicion - 1:14.712
5. Andreas Zuber Isport International - 1:14.984
6. Karun Chandhok Durango - 1:14.991
7. Franck Perera Racing Engineering - 1:15.190
8. Vitaly Petrov Campos Grand Prix - 1:15.238 20
9. Javier Villa Racing Engineering - 1:15.239 12
10. Pastor Maldonado Trident Racing - 1:15.388

Camposin molemmat uudet autot heti nopeita. Sen sijaan ARTin ja Ardenin pojat olivat melko hukassa. Ammermueller 14:sta ja Bruno Senna 18:sta. Tallikaverit ajoivat enemmän, mutta olivat silti kahdenkymmenen huonommalla puolella.
 

CaPtEeNi

Pedro Picapiedra
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2266
Sijainti
Absurdia
Joo kahden ja puolen kuukauden tauon jälkeen Paul Ricardilla taas vedettiin!
Racing Engineering ajatti toisena kuskina viime kaudella DAMS:silla nopeaksi havaittua Franck Pereraa valitettavasti vain ajatti sillä varsinaisen kuskin paikalle kaavaillaan ennemminkin nuorta Etelä-ameriikan F3-mestaria Luiz Raziaa. Pereralla taasen ei ole sponsoria saatikka rahaa lunastaakseeen paikkaansa. Toivottavasti Racing Engineeringin vahvistetun kuljettajan Javier Villan peittoaminen osoitti Alphonse D'Orleansille että Repsolin ja Telefonican rahoitus riittävät tallille ja Perera saa paikan. Väheksymättä yhtään Luiz Raziaa on hän itselleni aika tuntematon suuruus. Ja samanlaiset hypyt eivät ole onnistuneet Piquet Sportsin kuljettajiltakaan. Ikääkin on viisi vuotta Pereraa vähemmän joten mikään hoppu tällä uudella Sennalla ei ole hypätä heti Gp2-sarjaan.

Toi CARTerin top10 on ekojen sessioista. Crashissa oli lista molempien sessioiden ajoista:
Testeissä huomiota herätti heti se kuinka vähän kierroksia kuskit ajoivat. Kukaan ei ajanut yli 40 kierrosta. TOP12 ajoi sekunnin sisään ja mukana vieläpä neljä uutta kuskia (jos nyt Maldonadoa ja varsinkaan Pizzoniaa voi uusiksi kutsua) ja yksi paluumuuttaja.
Kärki ajasta ei voi muuta sanoa kuin että kuten Adrian Campos Autosportissa totesi varma veto. Näin tyylikkäästi sitä muututaan takapään taapertajasta päivän nopeaimmaksi. Tallikaveri Petrov 1,5 takana:cool: Toinen peränpitäjä Durango veti reilusti plussalle myös mut eikös Piccionen pitänyt palata talliin? Ajattivat vähän tuntemattomampaa suuruutta Karun Chandhokia. -Eipä silti jos vauhti Garciaan nähden on tuo niin kukapa Piccionea kaipaisi?:thumbup:
Kärjessä ei muutoin paljon yllätyksiä Glockin ja Pizzonian peesatessa kokemuksellaan. Racing Engineering veti hyvin. Villan kolmanneksi paras aika on yllättävä ja Franck Perera yhtähyvin vähän pystymettästä.
Vison poistuttua sarjasta Venezuelan edustus jäi sitten Pastor Maldonadolle. Positiivinen mutta ei missään tapauksesssa yllättävä asia, kyllähän mies RWS mestari olisi ilman Misanon hylkäystä. Ja tallikaveri Hirate täydensi Tridentin molemmat autot top10-sisäpuolelle. Eiköhän talli ole samassa vedossa kuin viime kaudellakin. Luca Filippin vauhti sen sijaan hiukan yllätti, menihän viime kausi enemmän tai vähemmän penkin alle. No nytpä on opetteluvuosi ohi ja vuoden 2005 Italian F3000-mestari alkaa näyttää todellista vauhtiaan. Ehkäpä Fisico&Colonit ja BCN olivat liian hätiköityjä potkiessaan maanmiehensä pois. Tai tarjoamatta jatkoa. Parempi se nyt olisi että Filipi ajaisi F1-kokemusta omaavien Pizzonian ja Yamamoton (viimeinen!) tilalla.
Pettymykset sitten tietty. Ammermuller, Arden, DAMS (+Lapierre, kolmas kausi ja tulokset menevät vain alamäkeä) ja David Pricen talli (taas).
1Giorgio Pantano Campos 1min 14.782secs 1min 13.889secs
2Timo Glock iSport 1min 14.204secs 1min 14.518secs
3Antonio Pizzonia FMSI 1min 14.282secs No time
4Javier Villa Racing Engineering 1min 14.312secs 1min 15.239secs
5Pastor Maldonado Trident 1min 14.405secs 1min 15.388secs
6Franck Perera Racing Engineering 1min 14.418secs 1min 15.190secs
7Luca Fillipi Super Nova 1min 14.426secs No time
8Borja Garcia Durango 1min 14.826secs 1min 14.436secs
9Lucas di Grassi ART 1min 14.467secs 1min 19.192secs
10Kohei Hirate Trident 1min 14.475secs 1min 18.184secs

11Xandi Negrao Minardi Piquet 1min 14.548secs 1min 16.288secs
12Ricardo Risatti BCN 1min 14.806secs 1min 14.712ecs
13Karun Chandhok Durango 1min 14.983secs 1min 14.991secs
14Andreas Zuber iSport 1min 15.078secs 1min 14.984secs
15Mike Conway Super Nova 1min 15.030secs 1min 29.573secs
16Roldan Rodriquez Minardi Piquet 1min 15.065secs 1min 16.288secs
17Nicolas Lapierre DAMS 1min 15.125secs No time
18Michael Ammermuller ART 1min 15.130secs 1min 16.070secs
19Kazuki Nakajima DAMS 1min 15.163secs 1min 15.801secs
20Vitaly Petrov Campos No time 1min 15.238secs
21Jason Tahinci FMSI 1min 15.437secs No time
22Andy Soucek DPR 1min 15.484secs 1min 16.013secs
23Bruno Senna Arden 1min 15.656secs 1min 17.086secs
24Adrian Zaugg Arden 1min 16.225secs 1min 20.890secs
25Christian Bakkerud DPR 1min 16.470secs 1min 16.343secs
26Sakon Yamamoto BCN 1min 16.824secs 1min 16.949secs
PS. Nuo aiemmin mainitsemani Champ Caariin yrittäneet ex-Gp2-kuskit Premat ja Carroll taistelevat nyt sitten paikasta Audilla DTM-sarjaan.
Ja BCN-tallissa sarjan kahtena ensimmäisenä vuotena aika hyvin tallikavereihinsa nähden menesrtynyt Hiroki Yoshimoto siirtyy 5Zigenille Nipponiin.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös