Charlie
Elämän jakojäännös
Hyvät olosuhteet, mutta aivan paska kisa. Kaiken kruunuksi Heikin kisa meni taktisesti pieleen ja lopulta auto jäi radan varteen kun piti hakea 8. sijaa ja paalupaikkaa huomiselle.
Turha-auto oli radalla käsittämättömän monta kertaa ja ratatoimitsijat olivat hitaimpia mitä 2000-luvulla on nähty. Yhden auton jääminen radan varteen aiheutti aina sellaisen 3-5 kierroksen köröttelyn koska luutamiehet ja MAN-kuski olivat niin käsittämättömän hitaita touhuissaan. Ihmettelen myös sitä, miksi jokainen ajokki piti kuskata rataa pitkin varikolle asti, kun ne olisi voinut vain kipata siitä nopeasti aidan toiselle puolelle. Lisäksi ensimmäisellä kerralla SC oli radalla täydellisen turhaan, ainoastaan koska tuomaristossa oli jotain heikkohermoisia hahmoja.
Heikin pistejohto on mennyttä ja huomenna Nicolla on hyvät mahdollisuudet kasvattaa johtoa ennen Bahrainin päätöskisoja. Nico lähtee huomenna ruudusta 6 ja Heikki ruudusta 14.
Turha-auto oli radalla käsittämättömän monta kertaa ja ratatoimitsijat olivat hitaimpia mitä 2000-luvulla on nähty. Yhden auton jääminen radan varteen aiheutti aina sellaisen 3-5 kierroksen köröttelyn koska luutamiehet ja MAN-kuski olivat niin käsittämättömän hitaita touhuissaan. Ihmettelen myös sitä, miksi jokainen ajokki piti kuskata rataa pitkin varikolle asti, kun ne olisi voinut vain kipata siitä nopeasti aidan toiselle puolelle. Lisäksi ensimmäisellä kerralla SC oli radalla täydellisen turhaan, ainoastaan koska tuomaristossa oli jotain heikkohermoisia hahmoja.
Heikin pistejohto on mennyttä ja huomenna Nicolla on hyvät mahdollisuudet kasvattaa johtoa ennen Bahrainin päätöskisoja. Nico lähtee huomenna ruudusta 6 ja Heikki ruudusta 14.