Olen mukana. Ainoastaan tuo Aasian sarjan mukaan ottaminen on vähän kysymysmerkki. Itse en sitä oikein seuraa, koska lähetysajan ovat usein huonoja ja sellaista pientä säätämistä.
Olisiko mahdollista, että tekisit Euroopan sarjasta oman kilpailun. En tietenkään vaasi; voin tuohon Aasian sarjaankin osallistua. (tosin lähinnä oikeasti pelkillä arvauksilla)
Sekin, että kuskit vaihtuvat sitten kesken veikkauksen voi olla kova pala joillekin. Itse en pitäisi huonona ideana, että olisi kokonaissarja ja siitä sitten erikseen Euroopan sarja.
Tuo uusi pistelaskusysteemisi on ihan hyvä, vaikka mielelläni näkisin myös vähän tavallisemman syteemin kuten vaikka, että arvattaisiin aika-ajojen voittaja, lauantain kilpailun 8 parasta, (pistesijat) lauantain kilpailun nopeimman kierroksen tehnyt, sunnuntain kilpailun 6 parasta (pistesijat) ja sunnuntain kilpailun nopeimman kierroksen tehnyt. Toisin sanoen pitäisi veikata kaikki, mistä saisi pisteitä.
Olisiko kukaan kiinnostunut, jos värkkäisisin tälläisen? Itse tekisin tämän vain Euroopan sarjaa varten.