GP3 toimimaan ilman CD:tä?

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Oletteko saaneet kaksi tattisen pädin toimimaan ohjaimena gp3:sessa? Mulla ei meinaan toinen tatti ota toimiakseen...


nimim. ratti hankinnassa mutta pitäs päästä pelaa :frown:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Nick_W sanoi:
Olisi kiva tietää minkälaisia aikoja F1-Forumilaiset on GP3:lla ajanut milläkin radoilla. ;)

Itse olen tahkonnut ko. peliä jo julkaisuvuodesta lähtien. Luulen olevani siinä hyvä, mutta en ole koskaan oikeen päässyt vertaamaan ajotaitojani mihinkään muuhun, kuin isoveljeeni. :D

Mulla on 2005 carsetti ja ihan default-radat.

Vakio konffauksella, eli alkuperäiset autot ja radat, ja näppiksellä, muutama rata: (aika-ajot): Monaco: 1.19,7(HUOM.ilman luistonestoa 1.20,5, aika päräytys:)), Australia: 1.29,8. Ranska: 1.13,9. Ylipäätään ace-tasolla on aika helppoa ottaa paalu, paitsi Kanadassa. En oikein löydä sinne kunnon säätöjä, eikä ne mutkat muutenkaan ehkä istu ajotyylilleni. Mene ja tiedä, niinku joku sanois. Säätövinkkejä???

Millaisia aikoja muilla on? Suzukaa sai kyllä aikonaan tahkota, että paalu irtos, mutta nythän se on jo lasten leikkiä. Säädöistä homma oli vaan kiinni. Ja toisaalta eka sektorin onnistumisesta, se jos joku on haastava paikka.

Ärsyttää, ettei hotlap-seivaus toimi winXP:ssä, olis kyllä muutama huippukierros ollut tarjota. Jos jollain on joku vanhempi käyttis, ja sais laitettua hotlappia, niin ois hauska katsoa! :thumbup:
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Sam.S.Walken sanoi:
mulla taitaa olla tuo gp4, josta voisin haluta eroon.. :)
Minun koneella se ei oikein toiminut, kun kaatuili aina silloin tällöin ja kun en omaa rattia oli pelaaminenkin aika vaikeaa.
Ostaisin, kiitos! :ahem:
 
Ylös