GP4-kisoja

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Olen tässä GPL:ään kyllästyneenä ajellut GP4:ää, joka hieman syvemmän tarkastelun jälkeen osottautui vähintään GPL:n veroiseksi fysiikoiltaan. Pari viikkoa sitten tulleessa virallisessa patchissa oli verkkopelitukikin jota on kehuttu lähes Papyn veroiseksi ja selkeästi EA:ta paremmaksi.

Onko muilla vielä GP4? Kiinnostaisko kokeilla verkkopeliä? oon itse palomuurin takana joten en voi hostia mutta jos hosti löytyy niin ois hyvä
 

Eppu1

Well-known member
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
158
Sijainti
Tre
Ei minulla ole koskaan ollut GP4:sta, mutta siinä todellakin on erittäin hyvä fysiikka.
Täytyy pitää mielessä!
 

mclaren

Susi jo syntyessään
Liittynyt
22.2.2002
Viestit
3476
Sijainti
Bouvet'n saari
Olisikohan jossain saatavilla sellaista patchia, jolla GP4:ään voisi saada sellaisen oikein realistisesti mallinnetun rakettimoottorin ja semmoisen öljytankkin, josta öljyä valuttelemalla pääsisi eroon lähellä ajavista uhkaajista? Unohtamtta tietenkään miinoja.. wink
 

Eppu1

Well-known member
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
158
Sijainti
Tre
Kai siihen joku miinamodi löytyis. Myös realistic pit babes -modi ois kova juttu, niin ei tarttis lähtee radalle ollenkaan.

Mä voin hostii.
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Jollei olisi ollut aprillipäivä niin olisin voinut kehoittaa vjr:ää hieman tarkkailemaan omaa minäänsä tuollaisen sammakon jälkeen :D

Toi oli VJR kyllä hyvä! Melkein päivän paras!
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Hetken jo luulin että VJR on seonnut, mutta toisaalta, kaikkihan on jollain tavalla mahdollista!
 
Ylös