GPL 1969mod

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Kanzo sanoi:
On ne nopeampia (paitsii ehkä nelivetolotari :yuck: ). Saisipa jostain lisää setuppeja kaikkiin autoihin.
Itse testasin parilla vasta autolla... en tehnyt uutta "pelaaja-kansiosta", joten kun katsoin nopeasti niin nelivetolotarilla oli cooperin -67 säädöt vakiona. Sitten koitin jotain toista autoa niin siellä oli mun eagle -67 setupit... tokalla kiekalla meni sillä 15400 rouenissa. Siivet oli 5 ja 5 --> suoranopeutta ei ollu paskaakaa mutta mutkat ja jarrutukset oli kyl ihania. :D Kyllähän noista -67 setupeista nopeasti tekee 69modille mieluisat... luulis.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4401
Tulihan tuota kokeiltua. hyvin tuntee että mitä kovempaa mennään sitä enemmän on pitoa, ei paljon haittaa vaikka jarrutus menis hieman pitkäs senkun vaan sisään kääntää, mitänyt ulostulo näissä tapauksissa kärsii ja kello ei tykkää tästä. Teho loppuu vehkeistä kesken, hauskuus on poissa. Enää ei himosladeja voi korjata, kun lähtee lapasesta niin sitten on menoa...
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Ainakin osittain fysiikan parantuminen 67 --> 69 selittynee siipien lisäksi:

Originally Posted by David Wright Lo67
There was certainly a big improvement in tyres from 67 to 69. Firestone began in F1 in 66 using their indycar tyre technology. The Lotus 33 used by Jimmy at Monaco in 66 had bearly measureable tyre wear. Firestone then worked on their compounds, softening them until with the introduction of the YB11 tyres early in 68 they had a compound that was 85% worn at the end of the race. Late in 68 the YB tyres were introduced which were even better in terms of grip. Dunlop and Goodyear were also hard at work in 68 and 69. The marked improvement in terms of performance of the Goodyear teams at the end of the 69 season was down to improvements in the tyres.

In addition the designers worked to shift more weight to the back of the cars, specifically to improve traction. Most teams moved their oil coolers from the nose of the car to a position over the gearbox or engine. Lotus went further and angled the front suspension of the 49B forwards to change the weight distribution.
 
Viimeksi muokattu:

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Miten kovaa noilla 69modeilla pitää mennä?

Koitin äskeen meksikoa ja mosportia.. uuh, oli kyllä aika upeeta touhua. :ahem:
 
Viimeksi muokattu:
Ylös