GPL ja kierrosajat?

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Itse pelissä addon-ratojen kiekka-aikoja ei voi vertailla/tutkia muuten kuin katselemalla replay-hakemistossa tallennettujen tiedostojen nimiä. Luulen niin?

Kaksi keinoa mitä minä käytän:
Tallennan aina addon-ratojen omat enkkakiekat talteen, sitten GPLRA-ohjelman PB-napilla saa sitten listattua kaikkien ratojen omat enkat. Aika hidas, mutta luotettava.

Nopeampi keino on käyttää GPLstat-ohjelmaa, jonka saa täältä. :thumbup:
 

sandman72

Asshole
Liittynyt
21.11.2000
Viestit
252
Sijainti
Arctic Roast Duck Society
Pasi73 sanoi:
Itse pelissä addon-ratojen kiekka-aikoja ei voi vertailla/tutkia muuten kuin katselemalla replay-hakemistossa tallennettujen tiedostojen nimiä. Luulen niin?

Kaksi keinoa mitä minä käytän:
Tallennan aina addon-ratojen omat enkkakiekat talteen, sitten GPLRA-ohjelman PB-napilla saa sitten listattua kaikkien ratojen omat enkat. Aika hidas, mutta luotettava.

Nopeampi keino on käyttää GPLstat-ohjelmaa, jonka saa täältä. :thumbup:
Eli mitään konstia välttää tuo replayn tallennus ei siis ole. Tämänpä juuri halusin tietää. GPLRA:ta olen tuossa hommassa käyttänyt, ei se minusta hidas ole. Kai niitä tiedostoja on sen verran vähän.
 

Kanzo

Totaalirankka
Liittynyt
21.8.2004
Viestit
120
Sijainti
Helsinki
Itse säästän addon-ratojen ennätyskierrokseni kokonaisuudessaan, mutta GPLRA:lle ja GPLRankille riittää myös muutaman sekunnin pätkä vaikka replayn lopusta. Ja GPLRA:ta saa nopeutettua kummasti, kun siirtää vanhat replayt uuteen kansioon (old replays tms.) ja pitää varsinaisessa replay-kansiossa vain minimimäärän tavaraa.
 
Ylös