GPL ja säädot?

sandman72

Asshole
Liittynyt
21.11.2000
Viestit
252
Sijainti
Arctic Roast Duck Society
Aluksi valivalia.
<VALIVALI>
Kyalami on ihan perseestä.
</VALIVALI>

Ja sitten asiaan. Kokeilin tuossa säädellä autoa hiukan helpommin hallittavaksi, ja muutinpa sitten ramp anglet 45/60/1:stä 30/85/2:een. Toimipa aika hyvin. Mutta.

Mites sen auton saa kulkemaan paremmin hitaissa mutkissa? Tasapaino on ihan hyvä, mutta kun se nopeus on hiukka matalahko. Onko roll barit vastaus asiaan?
 

Pasi73

Well-known member
Liittynyt
30.3.2002
Viestit
1495
Sijainti
Ilmajoki
Tuo 30/85/2 on mun mielestä piirun verran vaikeampi ajettava kuin 45/60/1 ja tuo riippuu kyllä autostakin, esim Lotuksessa 30/85 -perä on aika vaikea yhdistelmä, mutta BRM:ssä perällä ei oo niin väliä. Mutta 60/60/1 olis vähän helpompi ajettava.. siis yleensä.

Hitaissa mutkissa pääsee lujempaa kun sisään menossa ei jarruta niin paljoa :D ja x/85 -perät ottaa aika paljon vastaan kun jarruttaa moottorilla ennen mutkaa. Enpä osaa muuta neuvoa. :(
 
Ylös