Luuletko että mä luen muiden kirjotuksia...mä toimin oman pään mukaan. . . . idea ja kämmään.....Wilpuri:
jaska: Tuossa VJR:n kirjaamassa listassa ei ole nimeäsi, joten voit toimia siten kuin VJR:n viestissä lopussa sanotaan..
Ett silleen!!!!!!1
Luuletko että mä luen muiden kirjotuksia...mä toimin oman pään mukaan. . . . idea ja kämmään.....Wilpuri:
jaska: Tuossa VJR:n kirjaamassa listassa ei ole nimeäsi, joten voit toimia siten kuin VJR:n viestissä lopussa sanotaan..
Liigassa ei tietääkseni saa valita Cooperia... Itselläni Cooper olisi Zandvoortiin ykkösvalinta jos sen vaan saisin...Jape:
Lotus/Eagle/Brabham/Cooper
Tee protesti winkPekpoy:
Liigassa ei tietääkseni saa valita Cooperia... Itselläni Cooper olisi Zandvoortiin ykkösvalinta jos sen vaan saisin...Jape:
Lotus/Eagle/Brabham/Cooper
Oma rivini on
Ferrari/Lotus/Ealge/Brabham
No ei kai sitä ole kielletty. Alunperin BRM:n, Cooperin ja Hondan oli tarkoitus olla vähän kuin rangaistuksena niille jotka eivät jätä autovalintariviään ajoissa.Jape:
Eiku itseasiassa miksi ei saisi Cooperia valita? Jos kerran kyseinen auto luokitellaan tuota nelikkoa huonommaksi, niin miksi ihmeessä ei muka huonompaa/hitaampaa autoa saisi ottaa?
Oukei! Minä olen ollut niissä ajatuksissa, että ne jotka joutuvat tekemään autonvalintarivin, saavat valita vain tuosta Lotus-Eagle-Ferrari-Brabham-nelikosta. Mitä luultavammin ilmaannun siis paikalle Cooperilla.VJR:
No ei kai sitä ole kielletty. Alunperin BRM:n, Cooperin ja Hondan oli tarkoitus olla vähän kuin rangaistuksena niille jotka eivät jätä autovalintariviään ajoissa.
PekPoy: Tule vaan kisapaikalle Cooperilla, jos siltä tuntuu