GPL-liigan autovalinnat

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Wilpuri:
jaska: Tuossa VJR:n kirjaamassa listassa ei ole nimeäsi, joten voit toimia siten kuin VJR:n viestissä lopussa sanotaan..
Luuletko että mä luen muiden kirjotuksia...mä toimin oman pään mukaan. . . . idea :cool: ja kämmään..... :cool:
Ett silleen!!!!!!1

abc

DNF
Jeren poisjäänti nosti Jaskan valintalistalle ensimmäiseksi.

Lotus: Arcanum, VJR, McRäkä
Eagle: Tane, Akim, K.Ruusperi
Ferrari: Jaska, Jape, Pekpoy
Brabham: Henkka, E.Tuhero, Wilpuri
BRM: KenLie

muut siis vapaavalintaisella autolla. Karsintoihin kaikki saavat osallistua vapaavalintaisella autolla

abc

DNF
Viikon päästä ois tarkoitus ajaa Zandvoortissa. Samalla systeemillä autovalinnat.

oma rivini: Lotus/Brabham/Ferrari/Eagle

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Mun rivi on Lotus/Ferrari/Brabham/Eagle

<small>[ 15-02-2002, 00:43: Message edited by: Wilpuri ]</small>

Hënkka

Guest
Jos poisjääntejä ei tule, on valintajärjertys Zandvoortiin:

Tane
Ruusperi
rWest
Jape
Akim
Henkka
Jere1983
McRäkä
E.Tuhero
Pekpoy
VJR
Wilpuri

Jos tulee poisjääntejä, niin varasijalta numero 1 tulee Arcanum listalle ensimmäiseksi.

abc

DNF
Sunnuntaihin klo 24 asti on aikaa jättää rivinsä. eli tässä ois 33 tuntia aikaa Tanella, Japella, E.Tuherolla ja pekpoylla jättää autovalintansa. Arcanum voisi kans laittaa rivin, kun hän on 1. varamies autovalintalistalla

Jape

Well-known member
Eagle/Lotus/Brabham/Cooper

Riviä muutettu wink

<small>[ 17-02-2002, 19:35: Message edited by: Jape ]</small>

Jape

Well-known member
Pekpoy:
Jape:
Lotus/Eagle/Brabham/Cooper
Liigassa ei tietääkseni saa valita Cooperia... :) Itselläni Cooper olisi Zandvoortiin ykkösvalinta jos sen vaan saisin...

Oma rivini on
Ferrari/Lotus/Ealge/Brabham
Tee protesti wink

...eikä ilmeisesti saa valita myöskään rekkaa, panssarivaunua tai traktoria :D

Eiku itseasiassa miksi ei saisi Cooperia valita? Jos kerran kyseinen auto luokitellaan tuota nelikkoa huonommaksi, niin miksi ihmeessä ei muka huonompaa/hitaampaa autoa saisi ottaa?

abc

DNF
Jape:
Eiku itseasiassa miksi ei saisi Cooperia valita? Jos kerran kyseinen auto luokitellaan tuota nelikkoa huonommaksi, niin miksi ihmeessä ei muka huonompaa/hitaampaa autoa saisi ottaa?
No ei kai sitä ole kielletty. Alunperin BRM:n, Cooperin ja Hondan oli tarkoitus olla vähän kuin rangaistuksena niille jotka eivät jätä autovalintariviään ajoissa.
PekPoy: Tule vaan kisapaikalle Cooperilla, jos siltä tuntuu

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
VJR:
No ei kai sitä ole kielletty. Alunperin BRM:n, Cooperin ja Hondan oli tarkoitus olla vähän kuin rangaistuksena niille jotka eivät jätä autovalintariviään ajoissa.
PekPoy: Tule vaan kisapaikalle Cooperilla, jos siltä tuntuu
Oukei! Minä olen ollut niissä ajatuksissa, että ne jotka joutuvat tekemään autonvalintarivin, saavat valita vain tuosta Lotus-Eagle-Ferrari-Brabham-nelikosta. Mitä luultavammin ilmaannun siis paikalle Cooperilla.

abc

DNF
Tanelta ja E.Tuherolta on käytetty edellisen kisan riviä, joten autovalinnat saattaa muuttua, jos tän päivän aikana he tulevat jättämään rivinsä

Lotus: Keke Ruusperi, rWest, Akim
Eagle: Tane, Jape, E.Tuhero
Ferrari: Henkka, McRäkä, Jere1983
Brabham: Pekpoy, VJR, Wilpuri

<small>[ 17-02-2002, 19:35: Message edited by: VJR ]</small>