Veit kuule jalat suustani.Wilpuri:
Discosin serveriltä siinä vitunmoisissa starttisekoiluissa, joita tuntuu riittävän. Tästä lähtien en osallistu Henkan hostaamiin kisoihin. En muista yhtä ainutta kilpailua Henkan serverillä, joissa ei olisi useammalla ollut ongelmia. Tai ainakaan silloin en osallistu, mikäli ei sitä ennen edes YRITETÄ saada hommia kuntoon ennen kisaa. Minkä PIRUN takia AINOA testitilaisuus viikossa serverin toiminnalle on nämä keskiviikon kunnon kisa, johon on koko edellisen viikon aikana enemmän tai vähemmän tullut harjoiteltua. Sopisi tuommoinen touhu ehkä silloin vielä, jos kisat olisi jotain yksittäisiä kilpailuja, mutta jumalauta kun tässä koitetaan ajaa kunnon sarjaa.
Sori tosta. Ois varmaan mulle varoituksen paikka.Jape:
No, väliäkö sillä, kerkeshän Pöyhönenkin pukkaamaan heti ekoissa mutkissa persauksiin niin että oltiin joukon hännillä...
Joo ei mitään winkPekpoy:
No, väliäkö sillä, kerkeshän Pöyhönenkin pukkaamaan heti ekoissa mutkissa persauksiin niin että oltiin joukon hännillä...
Jeejee, kivi vierähti sydämeltäni.. joo...Jape:
Joo ei mitään winkPekpoy:
Vahinkoahan ei sinällään päässyt tapahtumaan kun yhteyskin oli mikä oli.
Mutta tietenkin sillä hetkellä se tööttäsy kyllä harmitti kun itse koitti ottaa varman päälle ja olla ajamatta edellä menevien persauksiin...
Että saat synninpäästön minun puolestani!
Nojaa, tuon kuvanlaadun pitäis onnistua wanhallaVJR:
Pitää tässä itsekin pyydellä vielä kerran anteeksi Jereltä kun ajoin perään ekassa mutkassa. Tein siitä ja Japen ja Pekpoyn tapauksesta pienen videopätkän:
http://koti.mbnet.fi/~vjr/gpl/gpl-perseeseen.avi (2,7mt)
tarvii DivX 5.0:n
Kertokaa mielipiteenne kuvanlaadusta
Ainakin keskiviikkona vika oli serverin verkon tukkoisuudessa(sen näkee Tren verkon kuormituskäyristä). 15 pelaajan verkkopeli vaatii kuitenkin tasaisesti paljon kaistaa. Tästä lähtien ilmeisesti Jere1983 hostaa, joten pakostakin osa joutuu tulemaan ilman VROC:a(soneralaiset ei pääse VROC:lla Jeren servulle). Voiskohan joku enemmän core.inistä tietävä(Henkka, Wilpuri, KenLie, Marko) kehittää kaikille yhtenäisen core.inin (tai ainakin niille, jotka tulevat ilman vrocia), sillä väärillä core.ini-asetuksilla yksittäinen pelaajaa saattaa syödä enemmän kaistaa kuin muut, ja aiheuttaa näin ongelmia serverille.jaska:
Oiskohan nyt aika ruveta miettimään MISSÄ SE ONGELMA on, ennen aina keksittiin joku, se oli niissä jotka ei tullut VROC:llä jne jne... Oiskohan MITENKÄÄN mahollista että ongelma olisi jossain muualla, kuin VROC:ssä, tai serverissä.....
Ett silleen!!!!!!!!
VJR:
Toota toota, mikä Soneran ja Jeren välillä on ongelmana..?Originally posted by jaska:
Ainakin keskiviikkona vika oli serverin verkon tukkoisuudessa(sen näkee Tren verkon kuormituskäyristä). 15 pelaajan verkkopeli vaatii kuitenkin tasaisesti paljon kaistaa. Tästä lähtien ilmeisesti Jere1983 hostaa, joten pakostakin osa joutuu tulemaan ilman VROC:a(soneralaiset ei pääse VROC:lla Jeren servulle). Voiskohan joku enemmän core.inistä tietävä(Henkka, Wilpuri, KenLie, Marko) kehittää kaikille yhtenäisen core.inin (tai ainakin niille, jotka tulevat ilman vrocia), sillä väärillä core.ini-asetuksilla yksittäinen pelaajaa saattaa syödä enemmän kaistaa kuin muut, ja aiheuttaa näin ongelmia serverille.
Ett silleen!!!!!!!
Ei ole mutta olen sen kyllä imaissut jo koneelleni ja tarkoitus on asentaa kunhan ehdin taas ajelemaan. Ei vaan oma vauhti tunnu riitävän karsintoja pitemmälle ainakaan näillä kierrosmäärillä.Wilpuri:
Kun tässä kaivelin muistikoppaa, niin tuli mieleen kolmas pelaaja, joka ei käsittääkseni käyttänyt WinVrocia.
Red Green, onko sulla WinVroc asennettuna?