Joo, voishan tuota koittaa.Ainiin sue,jos kiinnostaa niin voitais joku päivä ottaa harkkaa onlinenäkin. Katotaa jos mukaan eksyis muitekin halukkaita vielä.
Varsinainen sarjassa kisaaminen ei tässä vaiheessa vielä kiinnosta, eikä viittis aikaa oikee sille alkaa detikoimaan.
Pitäis toimia ihan suoraan valikosta. Näpyttelee vaan palvelimen IP:n, jonka anna n sulle. Porttiohjaukset sun muut jutskat voin hoitaa tääl pääs... Suurinongelma lienee se, että on sama GPL-versio ja ne online settingit on identtiset... Muistelen että aika nirso oli tuo GPL niiden osalta. Mut palataan asiaan...Joo, voishan tuota koittaa.
Itse en olekaan aiemmin gepliä nettipelinä pelannut, joten mulla ei siten ole mitään käsitystä kuinka sen saa pelittämään. Onko noihin online skaboihin joku erillinen ohjelma, vai toimiiko tuo GPL:n päävalikosta suoraan?
Itseasiassa tosi helppo homma oli. Itte imutin GPL CD:n ISO-filen, asensin sen. Sitten latasin netistä tuon paketin, joka asentaa kaikki viralliset päiivtykset, sekä lukuisia grafiikka- ja äänipäivityksiä. Kaikki toimi laakista.Sen moninpeli-valikon toiminnot eivät oikein auenneet meikäläiselle, joten apu on tarpeen :wink:
Mulla on GPL 2004 Demo, johon olen siirtänyt orkkisgeplin radat. Alkuperäisen GPL asennuksen päivittäminen XP -kelpoiseksi lienee hieman hankalampi tapa, joten en viitsinyt ruveta siihen ihan ensimmäisenä.
Juurikin tällä homma hoitui!GPL Installer - siitä se lähtee.
Hirveesti tekis mieli laittaa tota kakkosvaihetta lyhyemmäksi, kun renkaiden lämmettyä ei meinaa auto lähteä mutkista enää ja ykkönen on taas liian lyhyt.1:22:8x ... ei pystyny... vielä. 14 kierrosta.
1 1:23.75Sue_me, Kyalami, Eagle, 84 kierroksen bensat: 1:22.69
Onneks mulla on vähän vielä reservissä nopeutta. Tiedän ainakin kolme mutkaa / jarrutusta, joissa aikaa sais vielä aika helpollakin alas...kun vaan malttais.Ny joutuu kyllä ehtoolla parit setit vetään :wink:
Katotaan jos ittekki ny sitte tulis. Logitech alkaa kerätä jo sen verran pölyä, että pakkohan se on esille ottaa ainaki puhdistettavaks.Katotaa jos mukaan eksyis muitekin halukkaita vielä.
Kyllä, kyllä. Muistatko millä autolla oot ajanu noi parhaat ajat?Katotaan jos ittekki ny sitte tulis. Logitech alkaa kerätä jo sen verran pölyä, että pakkohan se on esille ottaa ainaki puhdistettavaks.
Jurppii kyllä jo valmiiks pyöriä 107 kertaa kierroksen aikana! Kaikkien aikojen noteeraus ittellä on jotaki 1:22-1:23-luokkaa kans, että kaippa sitä nappikierroksella saa edes vähä teidän PUNTTIA TUTISEMAAN.
Pitäiskö täs olla GPLn levy vai ilmanko pitäis pärjätä? Levyä se ainakin asennusvaiheessa kysyy.GPL Installer - siitä se lähtee.