GPL treenit

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ainiin sue,jos kiinnostaa niin voitais joku päivä ottaa harkkaa onlinenäkin. Katotaa jos mukaan eksyis muitekin halukkaita vielä. :p

Varsinainen sarjassa kisaaminen ei tässä vaiheessa vielä kiinnosta, eikä viittis aikaa oikee sille alkaa detikoimaan.

Sue_me

Well-known member
Ainiin sue,jos kiinnostaa niin voitais joku päivä ottaa harkkaa onlinenäkin. Katotaa jos mukaan eksyis muitekin halukkaita vielä. :p

Varsinainen sarjassa kisaaminen ei tässä vaiheessa vielä kiinnosta, eikä viittis aikaa oikee sille alkaa detikoimaan.
Joo, voishan tuota koittaa.

Itse en olekaan aiemmin gepliä nettipelinä pelannut, joten mulla ei siten ole mitään käsitystä kuinka sen saa pelittämään. Onko noihin online skaboihin joku erillinen ohjelma, vai toimiiko tuo GPL:n päävalikosta suoraan?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Joo, voishan tuota koittaa.

Itse en olekaan aiemmin gepliä nettipelinä pelannut, joten mulla ei siten ole mitään käsitystä kuinka sen saa pelittämään. Onko noihin online skaboihin joku erillinen ohjelma, vai toimiiko tuo GPL:n päävalikosta suoraan?
Pitäis toimia ihan suoraan valikosta. Näpyttelee vaan palvelimen IP:n, jonka anna n sulle. Porttiohjaukset sun muut jutskat voin hoitaa tääl pääs... Suurinongelma lienee se, että on sama GPL-versio ja ne online settingit on identtiset... Muistelen että aika nirso oli tuo GPL niiden osalta. Mut palataan asiaan...

PS. Ennoo tänäänkään ehtinyt ajamaan. Syyt edelleen samat kuin edellisessä toijkissa.

Sue_me

Well-known member
Sen moninpeli-valikon toiminnot eivät oikein auenneet meikäläiselle, joten apu on tarpeen :wink:

Mulla on GPL 2004 Demo, johon olen siirtänyt orkkisgeplin radat. Alkuperäisen GPL asennuksen päivittäminen XP -kelpoiseksi lienee hieman hankalampi tapa, joten en viitsinyt ruveta siihen ihan ensimmäisenä.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sen moninpeli-valikon toiminnot eivät oikein auenneet meikäläiselle, joten apu on tarpeen :wink:

Mulla on GPL 2004 Demo, johon olen siirtänyt orkkisgeplin radat. Alkuperäisen GPL asennuksen päivittäminen XP -kelpoiseksi lienee hieman hankalampi tapa, joten en viitsinyt ruveta siihen ihan ensimmäisenä.
Itseasiassa tosi helppo homma oli. Itte imutin GPL CD:n ISO-filen, asensin sen. Sitten latasin netistä tuon paketin, joka asentaa kaikki viralliset päiivtykset, sekä lukuisia grafiikka- ja äänipäivityksiä. Kaikki toimi laakista.

En tähän hätään muista ko. paketin imeä. Mutta GPL update nimellä, mä googlesta muistaakseni sen löysin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Sue_me, Kyalami, Eagle, 84 kierroksen bensat: 1:22.69
1 1:23.75
2 1:31.28
3 1:22.71
4 1:25.63
5 1:23.28
6 XXX
7 1:31.64
8 1:22.68
9 1:49.23
10 1:22.84

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eka mutka meni tosi leveeksi vielä ja toka mutkassakin tyrin kanttareen kanssa ja menetin nopeutta vaikka kuinka paljon. Ilman noita virheitä ois aika ollu 1:22:20-1:22:40 tasoa...mutta virhe ku virhe! MUTTA SADASOSALLA EDELLE! ;)

Sue_me

Well-known member
Ny joutuu kyllä ehtoolla parit setit vetään :wink:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ny joutuu kyllä ehtoolla parit setit vetään :wink:
Onneks mulla on vähän vielä reservissä nopeutta. Tiedän ainakin kolme mutkaa / jarrutusta, joissa aikaa sais vielä aika helpollakin alas...kun vaan malttais. ;)

Noilla bensamäärillä tuntuis olevan realistisesti mahdollista päästä jopa 1:21.xxx aikoihin, ja jos vetäis vielä tyhjillä tankeilla niin oisko jopa alle 1:21 pääsy mahdollinen. Ei huonosti ollenkaan default-setupeilla. :ahem:

Katotaas miten pitkälle tässä vielä päästään. :alppu:

Sue_me

Well-known member
Ei kerenny ku hetken ajaan, enkä edes saanut yhtään ehjää kierrosta. Huomenna sitten paremmalla ajalla enkan kimppuun. Ykkösmutkaan sain kyllä paremman sisääntulon kuin edellisillä ajokerroilla, joten pientä kehitystä tuli tänäänkin ajoon.

1:23.39 päivän parsa

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
1:22:79 ajoin äskö, kierros tuntu kyl paaljon nopeemmalta kuin mitä sit lopulta olikaan =/

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Katotaa jos mukaan eksyis muitekin halukkaita vielä. :p
Katotaan jos ittekki ny sitte tulis. Logitech alkaa kerätä jo sen verran pölyä, että pakkohan se on esille ottaa ainaki puhdistettavaks.

Jurppii kyllä jo valmiiks pyöriä 107 kertaa kierroksen aikana! Kaikkien aikojen noteeraus ittellä on jotaki 1:22-1:23-luokkaa kans, että kaippa sitä nappikierroksella saa edes vähä teidän PUNTTIA TUTISEMAAN.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Katotaan jos ittekki ny sitte tulis. Logitech alkaa kerätä jo sen verran pölyä, että pakkohan se on esille ottaa ainaki puhdistettavaks.

Jurppii kyllä jo valmiiks pyöriä 107 kertaa kierroksen aikana! Kaikkien aikojen noteeraus ittellä on jotaki 1:22-1:23-luokkaa kans, että kaippa sitä nappikierroksella saa edes vähä teidän PUNTTIA TUTISEMAAN.
Kyllä, kyllä. Muistatko millä autolla oot ajanu noi parhaat ajat?

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Toki. Ferrarilla. 1:23:02 näytti olevan tietona toises toikis. Oliskohan tuo sitte jääny parhaimmaks.

Viimeksi muokattu:

Kanzo

Totaalirankka
Sijainti
Helsinki
Joo, levy pitää olla ymmärtääkseni sisällä (tosin itse en ole tuota edes kokeillut).