GPL treenit

Sue_me

Well-known member
Tuli taas omat enkat tän päivän treeneissä. Enkkakiekalla eka mutka meni aivan ulkoreunaa hipoen jarrutuksen jäätyä liiankin myöhäiseksi, joten siinä meni vielä aikaa hukkaan. Potentiaalia parannukseen siis löytyy :thumbup:

1:21.28
1:21.58
1:21.65
1:21.66
1:21.69

Sue_me

Well-known member
Tän päivän parhaat:

1:21.21
1:21.42
1:21.51
1:21.53
1:21.55

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Olisi muuten aika hehkeää vääntää muuten joku pikku online-skaba. Vaikka sitten näillä täystankkisilla default-Eagleilla jos ei muuten. :D

Olen itse hieman nyt intoutunut säätämään autoa itse, sekös se vasta aikaaviepää ja palkitsevaa hommaa on.

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Tänään pitää koittaa taas hieman ajella. Viikkoon ajellu kierroksen kierrosta. JA mitä tuohon online-kisailuun tulee, niin olen ehdottomasti mukana - tai ainakin ehkä. Ainoastaan ylivoimainen este mut on pois' pitämän.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ennoo oikeen jaksanu taas ajella, kun oon yrittänyt täs aloittaa taas kotiohjelmointia. Mutta jos kisaa joku järkkää, niin mielellään mukaan tulisin pyörimään.

Sue_me

Well-known member
Samma här.

Täytyy vaan pistää asennukset uusiksi kun mulla on GPL2004 demo ja siinä originaalin radat.

Tommi123

Namiskuukkeli
Sijainti
<:
Hmm itel ei toimi GPL yhtään kaikki liikkeet tulee myöhäs:/ eikä pelaa ratin kans:eek:

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
On kyllä joka kerta käynyt tällä tavalla. Pari viikkoa jaksaa vääntää suht' aktiivisesti ja sen jälkeen logitech on pantu taas keräämään pölyä. Online-skaboja ny vaan! Kisoja pitää saada alle! Ja mulle vähemmän bensaa ku oon niin huono! Paitsi tuo yks konna kyllä tulee täydelläkin tankilla ohi. *itkee*

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Tyhjät oli listat, enkä hallinnu softaa ja ALKOI VITUTTAA. :(
Ei oo tyhjät kun teet vroc.ini-tiedoston VROC:in kansioon (jos ei sellaista tiedostoa vielä ole) ja näpyttele sinne:

[VROC]
Address=racelist.vroc.net

ja johan toimii.

Tosin eihän tuolla enää läheskään samaan malliin ole kuljettajia kuin muinoin 2000-luvun alussa. Iltaisin pääsee ajelemaan Monzaa isollakin osanottajamäärällä, muille radoille osanottajamäärät ovat hyvin maltillisia (lue: 1 eli sinä). Ainakin päivisin

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
Huomenna paukkaan linjoille nimellä Sir Perastor jos vrocilla voi pelaajia edes etsiä. Tai siis meen tuolla nimellä vaikkei voiskaan! Ajattelin vaan kertoa jos haluatte sitte ettiä! Tuun tänne möykkäämään sitte ennen kun meen!

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Huomenna paukkaan linjoille nimellä Sir Perastor jos vrocilla voi pelaajia edes etsiä. Tai siis meen tuolla nimellä vaikkei voiskaan! Ajattelin vaan kertoa jos haluatte sitte ettiä! Tuun tänne möykkäämään sitte ennen kun meen!
*iggee*

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Ei oo möykkäystä kuulunut...

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
No joo ei oo kuulunu ei! Oon koneella täs toki lojunu, mutta ei oo oikeen ollu aikaa edes MIETTIÄ koko GPLiä! Ens viikolla vois! Muutto Ouluun edes ku haisit Nurmoon asti niin pahalle! Sielä on sitte aikaa hakata kuukausi putkeen - jos vaan jaksaa.